Komentari On/Off
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve o sestrama olsen, ali nesto i o mom zivotu

Linkovi



dizajn by:kaonekidizajn.blog.hr







ej people - Mary-Kate& Ashley Olsen - Blog.hr






































<$NaslovPosta$>







<$SlikaTekst$>





<$TekstPosta$>










- <$VrijemePosta$> -
Komentari (<$BrojKomentara$>) -
Print -
#





  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)






















  • petak, 07.03.2008.

    ej people

    Ej people. Evo mene nakon duuuuggooooo vremena. sigurno ste mislili da sam vas zaboravila, ali nisam, u ova dva mjeseca koja se nisam javljala dogodilo mi je svasta...
    Imala sam decka sa kojim sam prekinula prije 3 tjedna, ja sam njega odkantalaheadbang, a sad je moja frendica sa njim, no nema veze, svida mi se sad njegov frend, jaaaaakkkooooo je zgodan....
    Skola: ZIVA DOSADA, postavili su nam kamerecrycrycry
    Jedva cekam da prode slijedeci tjedan, i onda jos 3 dana radionice u skoli i idemo na praznike, napokon cu vijeti moje frendice i sestricnu, i vidjet cu mog bivseg decka headbang
    To je bilo sve za danas, a sad gibam
    bokwave
    kisskiss

    - 18:16 - just a few words (1) - and a smile - :).

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.