28.04.'06. MY ROĐENDAN =) & 1.MAJ


Iseeeeee..ja nakon 3 god napokon slavila rođendan.. je je je..napredujem..bwaaaaaa..ubiti..lud
U PETAK sam slavila rođendan u Poshu s još dvije cure (Tamara i Dunja) i ajmo reć da je bilo oke sam što nam je FALILO CUGEbang..aaaa..kak bruka.. :P A jbg,nismo mi krive kad su nas ljudi sjebali u zadnji čas..grrrrr..burninmad Trebalo nas je biti oko 130,pa je broj pao na nekih jadnih 60 pa još nisu ni svi došli..šmrc..ma još bolje,što manje ljudi->više cugesmijeh..heh..kak sam pokvarena,al mora i to neko bit..bwaaaaaa.. Sve nam je bilo gusto,od para,do cuge,o vremenu da ne pričam..još smo mi lijepo ko prave zakasnile al ko je*e ionak nije još niko bio došo..na našu sreću.. ma bilo je dobro,tak bar ljudi kažu,jedino ja i Dunja papamo govna da je moglo i boljerolleyes! Eh da se ne zaboravim zahvalit Modrički od koje sam još i poklon dobila,Gucu na srčeku i mojoj Forjanki na ruži..joj ae ljudi niste trebali al HVALA svejedno .. kissKasnije kad su skoro svi ošli ostalo nas par i kak je meni i Dunji bilo boring nama došlo da se kupamo i mi cijeli ledeni čaj jedna po drugoj..heh..bolesno..al bar smo ubile dosadulud!! Ae poZzZ & bIg KiSsS svima koji su bili i bla bla..wavethumbup
SUBOTA je bila..hm..ma pojma neam..bili mi u Poshu,pa do Saunda pa prozujale do Oksa i opet u Posh i tak..ma ništ posebno! Cijeli dan sam na nogama tak da si kontam da bi mogle ubit oko zijevtak da..lolim vas sveeeee..


SLIKE SA ROĐENDANA SU VAM DOLE U BOXU,NISU SVE,JER MI SE DALJE NIJE DALO AL METIT ĆU..HOHOHO..AE IDITE VIDIT PA DAJTE KOJI KOMENT,NEBUDITE ŠKRTI..PA NISAM ĐABE TO STAVLJALA..HEH..AE KISSS..

1.MAJ...bwaaaaaaaaaaa

Aaaaaaaaaa..bilo je oke..Bila sam s ekipom iz Centra,pičokarama iz Centra i Majom mojomthumbup ubiti..u nedjelju u 17h smo se našli pred Katedralom i krenili do te neke šume u kojoj ćemo bit..i ajd..hodamo mi,šprdamo se i zujimo i napokon izbijemo na onu cestu koja vodi u Tvrđavicubang aj dobro,šutit ćemo i idemo..a šta smo drugo mokle,kad poslije par minuta oni počnu silazit kroz neku šikaru i upadnemo mi u neku ĐUNGLUlud a tamo trava mi do nosa,blato do koljena..i ništ ajmo dalje,kontale si mi izbit ćemo negdje i onda smo mirni..al hodamo mi tak i odošli mi do pol šume a ove budale ne znaju kud dalje..zaboravili put..headbangil tak nešt..ma nisam ja to ni kontala,ja sam sam htjela stić i izać is tog blata..grrrrrr..i oni vikali ove koji su već bili tamo (Besu,Glavaša..itd) i došli oni pred nas i doveli nas do 'mjesta'..kad tamo headbangheadbangheadbangheadbang ajme majkoeek posred šume,onak još kiša pada..iseeeeeeeeeeee..al Glavaš je to dobro sredio!! Ošiš dole travu,stavio deke,zapalio vatricu,napravio nak krović ..ma thumbup..prava mala kućica..al sam si kontala da ipak neću spavat tam..bwaaaaaaaaaaaa..i tak mi bili tam do nekih 21h i rekoh ajmo kuć..i mi same preko šume,pa smo si kontale da nećemo znat izać pa smo povele Ledenog,Dadu i Stanića da nas prate..a oni još smotaniji,odveli nas na krivi put i ja upala u neko živo blatopuknucu fuj eeeeee..fuče me dole i ja se uswrala ni da mrdnemblabla,a oni se deru da izvučem noge van..aha..ja se skamenila i sad da još vučem noge van..uf uf..baš..i aj ja ih izvučem al jebemu PATIKE MI OSTALE UNUTRI..bang a oni već podalje od mene,i niš idem se ja derat,a mrak nevidiš prst pred nosom..i oni se vrate po mene,vade me,izvlače i ništ ja iskopala patike,i boga mi idem ja u čarapama..ovi se rofl a ja sam sto ne proplačem..fuj..i u tim čarapama sam upala u to neko blato..de namcor ma odvratno..i aj izveli nas i mi se zahvalili i krenuli kuć..i dog se ja,Maja,Iva i Grga da se nađemo u 4h kod bijelog mosta i idemo zajedno i sve super..i viš Majina stara neš počela srat i nije mogla prije 05:30h nigdje..aj u pm..a šta cu ja ostala s njom i mi došle u 6h tamo a oni svi nekak zuje,al zato je nama curama bilo dobro..mi usjele i pile Teqilu (ne znam kak se pišesmijeh) i šprdale si i tak..čak nam je Franjić napravio telefon,koji je čak iz Amerike došo..smijehsmijeh..jesi tak reko? Spojio dvije čaše nekom špagom i to je bio telefon..ŁoŁ..a bar nam nije bilo dosadno..i kak bi on reko Maja je širila vibre rofl il na našem-prdila je..a kasnije smo ložili vatru mojim kazićem..baš lijepo..i tak..a ovo ostalo sam bila s Lukom,imali smo posla tak da nisam gledala šta drugi rade..heh..ŁoŁ..šprd..ae VELIKA PUSSA svima koji su bili na 1.Maju posebno IVi,Maji,Grgi,Matei,Teni i Besi koji je bio naš vodič u toj prašumi..ae Beso thanx još jednom..kiss

30.04.2006. u 02:03 | 46 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

..aBoUt mE..

Ja sam MaRiNa,imam 15 god i bla,bla,bla...Naj frend mi je Alen,moj mačić maji =) ,a naj legica mi je Maja-sreća moja,jako ju volim...ma nemogu vam ja bez njih iako me često znaju naživcirat,al tad ih nedoživljavam i sve opet super! Idem u Trgovačku (u tu rupu) i tak...ae neda mi se više :P

mOj MsN: marinche_vbk@hotmail.com
mOj mAiL: marinche_osk@net.hr

cerekvLaDo..m0j fraer..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kisssaška..d0bar k0mad..
kissMaRtInIcA MoA..volim ju jak000..ŠeCeR MoJ..
smijehGuC..maneken u usp0nu..
kissRoMčE MoE MaLo..pod satom smo uvijek smrkale kredu..
bangTiHaNa i rOmAnA..0pičene d0 jaja..
deadpartysmokinGaY Is nOt oKeY
:kissEdIt..lolim ju jakoooo..lubaf moa..
kissMrVa..srecha moa..
:bangMrVa i mALi jOzA..mulci jedni..

partyaLeN..mačić m0j maji..bivši bff..
TiHaNiCa mOa..Ima najb0lje pr0sere..
kissSeNkA&mAtEa..odličan blog..jedan od najboljih..
partyBeGo_aka_MeDo..
kissInEsKa mOa..pLaVuSa u dUsI Ko I Ja..PrOsErEmO Se rEdOvItO Na mSn-U..
partyBoŠnJaKiCa..iPiJaNa i pLaVa u iStO VrIjEmE..
kissMaJa MoA....
kiss MaLa fOrO....
kiss PiLe mOe..v0lim ga jak00..
kissČeSiKa-LjUbAv mOa SjAtKa
smijehDvA MaLa mRaVa
kissReŠa..opičena cura..ja i ona se zajedna sanjkamo po kanalima usred ljeta..hehehe..
nutHeLLa..degen iz bivseg 8b..
bangDeBeLi DeBeLi DeBeLi šUtALo..
deadpartysmokinMoJ & bEnEtIn bLoG..obavezno posjetit iako je LoL..
thumbupŠkRLeCkA I FrAnJiČkA...curke s vbk..
kissJeLeNa..lubav moa najdraza..
kissLuKiCa nAs kOjI NaM SvImA NeDoStAjE..
partyArY-pLaVuSa nAsA..
BoRiS..Eo mU JeDaN kiss JeR Me zAbAvLjA Na MsN-U..hehe..
kissSeNkA&mAtEa..odličan blog..jedan od najboljih..
partyBeGo_aka_MeDo..
kissInEsKa mOa..pLaVuSa u dUsI Ko I Ja..PrOsErEmO Se rEdOvItO Na mSn-U..
EvO Da sE PoHvAlIm šTa mI Je mRvA nApRaViO..jOoOoJ BaŠ Je kJuT thumbup I OvIm mU PuTeM ZaHvAlJuJeM..bAš jE SrCe..KiSs mRvAkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..Eo vAm nEkE sLiKiCe..

Jaaaaa =P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kAo OpAkE sMo :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mOj RaZrEd...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja I GuC :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kAo LuDe sMo :))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GuC..dObRa sLiKa..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vLaTkIć
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaJa-sLaTkIcA ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
StAnIć & RaDiĆ (eo ti Radiću,jesi sad sretan...ŁoŁ)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja bI tAkE...
sLaTkIcA mOjA... ;))
LoOoOoDa ZuRkA (MaRaSiCa)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eo VaM JoŠ JeDnA MoJa sLiKa...ŁoŁ...
Eo vAm JoŠ jEdNa sLiKa Od GuCa (tE RuKaViCe Je,NaRaVnO,uNiŠtIo)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DuNjA-sAvRšEnA sLiKa... thumbup

MaRtInIcA & EdIt

Eo PuSe Za DuNjU,mOdRiČkU (koja je bolesna...šmrc),GuCa,MaJu,MaTeU M.,FoRjAnKu,aLeNa I OsTaLe KoJe NiSaM nAbRoJaLa...CmOk...

MaLo ŠpRdA...ŁoŁ... :)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ImA JoŠ sLiKa
(dole)
1. MAJ
JoOoJ people tak me je*e taj 1. Maj...grrrrr... Ne znam kud ću!? Trebala bi s osmima iz naše school,kao to nam zadnja godina da smo zajedno i bla,bla,bla...al stvar je što ja nepodnosim tam masu ljudi,mislim podnosim al ima umišljenih i prepotentnih osoba i znam da će bit svađe (ja ću prva prisrat jer mrzim take osobe)...je*eš mi takav 1. Maj...znam da će bit boring... Još bi oni išli tam negdje u vukojebinu,bogu iza nogu...i Drava će nam bit mal dalje,al ja SE MISLIM KUPAT...al to ne znači da ću krepavat dok srignem...ma ne znam..ne znam,ništ ne znam..ae people kissam vas sveee...
P.S. ma zanm ja di ću,sve riješeno..heh..
vLaTkO mOj..Ma LoLiM gA JaKo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KaRiN & BaRiĆkA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SeNkA & bArBaRa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SLIKE SA ROĐENDANA =))


MaJa & SaNdIšA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & GuC (na moj rođ. dok smo bili zaj..bilo i NIKAD se neponovilo..nemam nist s njim vise..volim vladu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us FaNcY pIčOkArE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & FoRjAnKa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaJa & BoŽiĆ
Image Hosted by ImageShack.us
MaJa & EdIt
Image Hosted by ImageShack.us
MuŠkA eKiPa
Image Hosted by ImageShack.us
BoŽiĆ & sAndIšA =baš su sjatki =)
Image Hosted by ImageShack.us

-----------------------

aLeN Moj & aNtIšA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eo vAm cUrE-aNiČiĆ-zA OnE KoJi nE ZnAjU SvI Se pAlE Na nJeGa..I KoJe gA ZnAjU I KoJe Ga nE ZnAjU,pA Eo..GlEdAjTe gA..
Image Hosted by ImageShack.us
šTiLe..mmmmmmm..kAk jE DoBaR..smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
??,MiRtA,mArTiNiCa i eDiT MoJa..GrUpA "ShInE"..bAš sU Mi fAnCy..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TiN-jEbAčsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eO sOnGiĆ JeDnA (to sam maznila saški sa bloga,nadam se da me neće razapet) aL PiJeSmA Je oDlIčNaAa..

kosu sam skratila,
šminku promjenila,
tebe izgubila, a
bol pobjedila,
tebe izgubila, a
život sredila...oOoOo
kosu sam skratila,
osmjeh sam vratila,
teret sam skinula,
konačno živnula,
tebe izgubila, a
bol pobjedila
i život sredila...
DALI MIRNO SPAVAŠ LUČE MOJE,
OVO VEČE, DAL TE SAVJEST PEČE,
GOVORIŠ LI U SNU IME MOJE,
DAL TE ČUJE ONA ŠTO TE TRUJE,
DAL TE ČUJE, DAL TI POVJERUJE?!?!
kosu sam skratila,
malo za promjenu,
malo a dovoljno
da svi se okrenu,
u oku stari sjaj,
ko kaže da je kraj, oOoOo
kosu sam skratila,
malo za promjenu,
malo a dovoljno
da svi se okrenu,
ooo u mom je oku sjaj,
čiji je ovo kraj,
sam sebe upitaj...!!


Image Hosted by ImageShack.us

lude OvU SaM Ja SmIsLiLa

Oprosti što sam živa
I što sam uvijek iskrena bila,
Možda nisam trebala
Al ja sam na sve drukčije gledala.
Sad ti zadnju pijesmu pišem
I od tuge i boli jedva dišem..
Što mi je na duši ne mogu reći
Jer srce će još više peči.
Ali jedno znaj
Ovo je moj oproštaj..
Znam,bila sam teška
Drž' se bila sam ti greška..
Budi sretan,zavoli nju,
Uživaj u njenom zagrljaju.
Vidim da uz mene ne možeš sretan biti
I zato mi to nemoj kriti.
A sad ti još jednom 'zbogom' kažem
Al nemoj misliti da lažem,jer
Vidim da me neželiš blizu sebe
Iako mi je još stalo do tebe..
Kad te na ulici vidim reći ću ti samo 'zdravo'
I onda otićt premda će mi biti žao.
Prolazit će mjeseci,godine,
A ja ću trpjeti od svoje savjesti prodike..
U hladan grob tiho ćemo leći,a
Srce će me i dalje peći,al više nas neće biti
A ja se neću morati od nikoga kriti..
U raju di se sunce budi
Možda se budemo voljeli kao duše
Kad nismo kao ljudi...


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marinće i Barby dvije su kuje
i svake subote redovito zuje.
Do Missa u štiklama nabadaju
i po kockama u Tvrđi padaju.
Sa umijetnim noktima ponosno mašu
i baš si dobro pašu.
Okolo komade lovimo
i poraza se mi ne bojimo.
Maja je ona plavuša
aaa bogami glupa joj je glavuša.
A ja sam brineta čista
al pamet nam je ista :)
Kod nas dvije je to tako
malo dobro,pa opet naopako.
Na pljugama i Orbitu živimo
i ljudima u facu dim pirimo.
Na cajke se razbacamo
i stvari sa sebe pobacamo smijeh



EO NEKE SLIKE IZ TIK TAKA..
LeDeNi & Me
Image Hosted by ImageShack.us

Ja & tUgO
Image Hosted by ImageShack.us

jA & PiLe mOe (VoLiM Ga jAkOo)
Image Hosted by ImageShack.us

aNiČiĆeVa žEnSkA--mAtEa--
Image Hosted by ImageShack.us

Ja & tObLeR (kO IzDa jE PiZdA--SAM CU TO REC--)
Image Hosted by ImageShack.us

mAjA & tObLeR
Image Hosted by ImageShack.us

NEKE S KOPIKE..

LuKiCa nAš (iZ PoReČa) SvImA NaM JaKo fALi
Image Hosted by ImageShack.us

mUrKo..InAčE GoSpOdIn jAkI..lOl..
Image Hosted by ImageShack.us

vLaTkO D GeJ
Image Hosted by ImageShack.us

tObLeR..gOvNo ČeLaVO..
Image Hosted by ImageShack.us

DINAMOV KUTAK..


O bože hvala ti,kaj
purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da
ste purgeri
Lijem krv,a suza nema
Ti si boja mojih vena
neka cijeli svijet sad
čuje
To ja volim Dinamo

Još od malih nogu
zna se ime kluba
sto se voli od djetinstva
bas kao prva ljubav
Osvojit cemo mi sve
naslove prvaka
Jer Dinamo je uvijek bio
ponos svih Hrvata
Kad niko nije htio,
mi smo rekli: moj si!
stoje iza tebe zaprešićki
Boysi
plemenitog roda,kaj
branit cemo svoje
jer u žilama nam teče krv
plave boje
Svi su puno pričali,a nisu
nista radili
Ovo je za dečke sto
Hrvatsku su branili
kad ime su zabranili
postali smo jači,vole
tebe Dinamo tvoji
navijači

O Boze,hvala ti kaj
purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da
ste purgeri
Lijem krv,a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad
čuje
To ja volim Dinamo

Hvlal Bogu kaj imamo
sveto ime Dinamo
Nema boljeg,baci loptu
da se igramo
Vole svi taj klub kada
gube ili zabijamo
Nema veze,pa mi za njega
navijamo
Znaj da te vole svi
Dinamo šampione
svaki put kad igraš
napunis stadione
palimo te baklje i dižemo
sve šalove
i kada nebo gori,znam
da zabijaš te golove
Samo tako naprijed,do
kraja nema predaje
U ligu prvaka da
podignemo tenzije
da nam dođu gosti
predugo si ih čekao
Dobro došli u plavi pakao


O Boze,hvala ti kaj
purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da
ste purgeri
Lijem krv,a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad
čuje
To ja volim Dinamo

To možda nebudes
pročitao u knjigama
To,buraz,možda ne
budes gledao u kinima
Al vjerujem kad ponos
grada mog čujes na
tribinama
znai dragi Bog da nema
kluba do Dinama
Ako niusam na tekmi
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub kaj
god ljudi rekli
zna se kad si lud,onda
kad je derbi
na lijevoj strani grb s
bojom neba na sebi
svi nas gledaju ko na
divljake,neka bježe kad
skupe naše šake
Dinamo volim,to nije
nista novo i svima kaj
nas mrze poručujemo
ovo

Ja volim Dinamo,samo
Dinamo
života mog je sreća sva i
ljubav najveća

Image Hosted by ImageShack.us

Volim te mama,
al ne vise od DINAMA.

Plava krv teče mojim
venama,
jer nema nikog boljeg od
DINAMA!!!

Prvi il' zadnji briga me
nije,
sve nas plavo srce grije.
kad cujem himnu tvoju
suza niz lice krene,
jer NIKO te Dinamo ne
voli vise od MENE...

Mi smo Bad Blue Boysi
među nama vlada ludilo,
razbit čemo pičku,
svakom ko ne voli
Dinamo!


VEĆ DUGO PANDURI,
UPRAVA NAS MRZE,
SAMO ZATO JER VOLIMO
ZAGREBI DINAMO,
MI SMO BAD BLUE BOYSI
ČUVARI ZAGREBAČKE
ČASTI,
KATOLIČKE CRKVE I HRVATSKE!

ISUS!
MARIJA!
DINAMOVA ARMIJA!

NEKA NEKA NEK SE ZNA
SJEBALI SMO HAJDUKA
NAJEBAT CE I ARMADA
TA RIJEČKA ŠAKA JADA
NEKA NEKA NEK SE ZNA!

ZNAJ DA TE VOLIM
DINAMO JA,
JER TI SI PONOS
HRVATSKOG NARODA,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA
ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO
I OPET CE NASE
PIJESME PIJEVATI,
I OPET CE SE NASE
BAKLJE PALITI,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA
ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO!

PUŠI KURAC KO TE JEBE
PURGERI SE SRAME TEBE
NIKO PEDERU,NIKO
PEDERU!

BIO JE TO,BILO JE TO,
BILO JE TO
NA VALENTINOVO!
SIJECAM SE JA,SJECAS SE
TI,
KAKO SMO DINAMO
VRATILI!!!

UBI SRBINA,UBI TOVARA,
UBI RIJEČANA,UBI
SVAKOGA,
KO MRZI DINAMA!

OJ RIJEČANI,KOMUNISTI,
SVE SE MJENJA VI STE
ISTI...

PILI SMO PELINA,PUŠILI
SMO TRAVE,
NAJVISE VOLIMO DINAMO
SA SAVE I ZAGREBAČKE
PLAVE.

DINAMO,DINAMO,
ZNAJ DA MI TE VOLIMO,
MI SMO UZ TEBE,MI SMO
UZ TEBE!
ZANJ DA NEMA PREDAJE!

DINAMO ZAGREB
POBIJEDI TI ZA NAS,
DINAMO ZAGREB,PJEVAJU
SVI U GLAS,
DINAMO ZAGREB,LJUBAV
MOJA SI TI!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ima jos toga al neda mi se toliko pisat...pa cu to sutra metit...

30 j3dn pj3sm@ k0ju s@m sm!sŁ!Ła k@d sm0 j@ i b3n3t@ b!Ł! sj3b@n!..

>..OD MENE I BENETE JE I BOG DIGO RUKE..font>
ja i hrvoje osmijeha na licu nemamo
a dan kad smo ih upoznali proklinjemo,
mi sreće nemamo i iz dana u dan
se jedva gegamo..
srce i duša nas boli jer
znamo da nema onog ko nas voli..
za nas niko ne mari
a u duši nam ljubavi fali..
sve sto smo imali nemamo više
i povlačimo se u sebe sve tiše i tiše..
naše ljubavi će se možda spojiti
a mi cemo i dalje tugu krojiti..
njih boli kurac za nas
iako bi mi sve učinili za vas..
al to bitno nije
jer srce i dalje tugu krije..
mi ih volimo iz svega srca
i ono od silne ljubavi puca..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA BIOGRAFIJAthumbup

eeee narode eo neznam sta da strpam vise u boksove i sad si ja kontala sad cu ja biografiju svoju napisat..pa eo da počnem..heh..
zovem se MaRiNa prezivam se KnEžEvIć i mrzim svoje prezime..ne znam zast..valj zato sto je predugackoo i trea ti citava vjecnost da ga izgovoris..lud i tak..vec sa 3god stara me se rijesila i strpala me u jaslice,tam neke seljacke i ajde doro..i nije me hranila..bila sma mrsava i onda me sterala u hospital jer ja kao nejedem..ma de mršš..ja sam htijela jest al mama gladoš pa sve pojela..al zato sam sad fala bogu okrugla..bye....i tak..onda sam narasla i krenila sam u skolu-0š Vijenac u 1a razred..i bila sam kao neka sretnaa..i imala sma neku torbu na macee..neke roze mace su bile i imala sam najljepsu torbu i bila sma kul..i tak..i sad sam kao narasla i sad idem u trgovacku skolu i I,2 razred (čitaj:prvi dva) i tak..i ja volim žderat punoo čoloadee njami i zato imam tako mnogo punoo veoma kilaaa..i tak..bwaaaa..meni se neda dalje..ovo nije ispala biografijaa,neg nest neam pojma sta al neda se meni to pisat..i tak..da sad sam vam ja opet kao neka zaljubljena i sad ja imam novog momka roflheadbang lool..i mi vam se kao jakoo volimoo i mi smo vam sretni..i mi cemo mojoj mami dati unuke..hehe..i tako..ae meni se neda vise pisat..jer ovo nist nema smisla stari me se odreko..brata i sis sam tek nedavno upoznala i tak..bas mi je ''krasno'' u zivotu..jel..ae idem sad na neki drugi boks..prosere bacat..bye..bye..

---------------------------------------------------

JoŠ jEdNa pRoPaLa LjUbAv...
Ajoj...legica mi u subotu prekinula s dečkom!! Gad jedan bolesni!! Sam je htio pi*ke od jadne ženske,a niko nije u to vjerovao i sad kad su prekinuli zbog nepoznatog razloga...ma...neću ništ reć,nije on vrijedan toga!! Mislim dečko dobro izgleda i ja sam se čak palila na njega i sretna sam što sam ga odjebala i što nisam ostavila Guca zbog te budale!! Ovo vam pišem sam da znate kakve su muški svinje!! Zato girls budita oprezne u odabiru muškaraca...ima svakakih budala,a ima i onih za koje nebiste vjerovali da postoje!! Ja znam jednog dečka koji ima srce ko kuća...vjerujte mi znam šta pričam,sam što je takvih nažalost malo...šmrc...ae pozZz&kizZz&hugthumbup

Toliko mi je riječi slomilo srce,opeklo ga čak i Sunce.Život ide naprijed,ne želi se osvrtati jer bi mogao u odaje tame zalutati.Reci mi zašto nemogu biti tamo gdje si ti,jer samu slomit će me svi.Zašto mi tvoje oči istinu ne kažu,ako mi već usne tvoje lažu?Razmišljajući o ljubavi krivo sam skrenula,ali se iz misli nisam prenula.Krivim putem i dalje idem jer neznam kako da s njega siđem.Potraži me u ovoj noći,a ja ću prema tebi polako poći.Potraži moj trag na zvijezdanom putu jer više nemogu biti u ovom kutu.Zar sam za tebe bezimena stvar jer čak mi nisi ni pogleda poklonio par?Zar sam za tebe samo izgubljeno biće i ništa u vezi mene te se ne tiće?Zbog tebe mi suze idu u gomili,imam toplu groznicu ljubavi,za tvoju ću ljubav da se pomolim.Robinja ti moja duša,moje molitve sada nitko ne sluša.Tvoje oči mi sklonili neki ljudi zlii više nemožeš da mi se približiš ti.Nije da nemogu živjeti bez tebe,nego ne želim ni pokušati.Sada tražim spas za sebe i zato želim svaki dan tvoj glas slušati.Vratila bi vrijeme da te mogu učiniti mojim i da tvoje probleme mogu učiniti svojim.Nikad nisam mislila da ću se tako izgubiti.Puno ti treba da shvatiš koliko te volim,da to što brže shvatiš ja ću da se "molim"... rolleyes
Sine,ako se ikada rodiš moraš da ličiš na njega,jer kroz tebe mili ja ću se sjetiti njega. Imat ćeš smeđe oči i kosu iste boje,jer oni raniše sine srce majke tvoje. XXXX ćeš se zvati,jer će ti to ime majka dati. Sine,ako se ikada rodiš raduj se svemu,samo nemoj kao ja njemu,jer ga sada voli druga,a meni ostaje TUGA!!

Odkad te pored mene nema,svako jutro s uzdahom se budim i još uvijek te tražim u licima nepoznatih ljudi. Odkad te pored mene nema kao lasta otišla je sreća i pitam se dali me još pamtiš,dal te nešto na nas dvoje sjeća!?!? Šmrc!! Dugo nisam dobila pusu,zapravo...hm...danas jesam...kissFree Image Hosting at www.ImageShack.us
ZaŠtO ČeKaTi??
Majo i Alene,ja vas uopče ne kontam!? Aj mi sam recite zašt sad jedete govna?? Zašt više nebudete zajedno?? Ona mi priča o njemu,on o njoj a kao međusobno se ne zanimaju..ma daj molim te... Tvrdoglavi ste oboje!! Prvo se tam cmakaju u "Snoopy"-u a sad kao ono bilo je "slučajno"...ma marš...a zašt se ja tu uopće živciram,vaša stvar,više me boli dupe od vas...ko djeca ste...ma eo vam jedna pjesmica: Kad budem sama,kad prođeš pored mene,kad bude svršeno sa nama,sjeti se jedne žene. Ti ćeš biti negdje daleko,a ja ću patiti zbog toga,ipak znaj da te neko čeka i sjeti se ponekad imena moga!!
Ma čudni sta vi..joj joj.. bangFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Uzalud sijedim i brojim sate,čekajući i misleći na te. Čekam da zazvoni telefon prokleti,mislim možda ćeš me još ipak nazvati. Možda ćeš se sijetiti mene,jedne zaljubljene,usamljene žene. Nazovi me i reci mi "ZBOGOM",možda ću manje patiti za tobom. Nemoj mi samo leđa okrenuti,mogo si me bar još ovaj put nazvati!!
Mislila sam da me voliš,a ja ljubav neću kriti,mislila sam da nema onog tko će nas rastaviti. A sada zbogom nevjerniče nek' ti njena ljubav sudi,ti si ljubav drugoj dao i uvijek joj vjeran budi. Za mene sad je lako,novi život mi se sprema,ja ću u grob tiho leći jer u njemu tuge nema. Kad prođeš pored groba moga,spusti glavu,spusti lice,iz groba ćeš ćuti riječi:"Još te volim,nevijerniče!!" Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao vihor sa planina prođoše mi sretni dani,jedan dečko smeđe kose moje srece viječno rani...Kad ga sretnem tuga mi dušu para,a njegove mi oči kažu da smo StRaNcI bEz pOzDrAvA!!

Prošlog mijeseca,točno ovog datuma kao i ovog dana,ja sam shvatila da nisam sama...Točno je mjiesec dana otkako u meni ne živi tama...prestala sam suze liti i uz tebe naučila sretna biti,danas mi je poseban dan,dok ja živim nikad nećeš biti sam...Ostvareni su moji sni jer postojiš *TI* !!Image Hosted by ImageShack.us
U životu sreće nemam i iz dana u dan se jedva gegam..od ljubavi silne sam izmorena,puna gorčine i boli i sraca koje me više ne voli. Što se dogodilo? Gdje sam pogriješila? Svi mi kažu 'NISI GA SE JOŠ RIJEŠILA' ali meni se čini da je zauvijek kraj i samo čekam kada će mi reći 'Marina,by'. Ni ja ne osiječam što sam nekad,jer se bojim boli i srca kojeg volim! Ne želim opet povrijeđena biti i kroz ist pakao prolaziti... Dosta mi je da samo patim ja,kad sam ga iskreno voljela. Da ga volim NEĆU nikad više pa makar doživotno padale kiše..briga me,jer sam nekad imala njega a sada NIŠTA VIŠE!!
IVANIN KUTAK ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Ev nešt malo zašt mi je baš ona najbolja frendica..heh =P
-zato što smo zajedni igrali graničara
-zato što smo zajedno igrali rata
-zato što smo zajedno imali sklombe
-zato što smo se redovno đorale za sandalenut
-zato što smo raširile deku nasred cestesmijeh
-zato što je samnom zapalila prvu pljugusmokin
-zato što smo zajedno pijevali Crvenu Jabuku
-zato što smo se zajedno bedirale
-ato što smo se zajedno prvi put napile
-zato što i dalje pijemo i pušimo Walter naravno
-zato što zajedno ogovaramo
-zato što zajedno upadamo u veš mašinu (duga priča)rofl
-zato što se zajedno kreveljimo
-zato što zajedno idemo piškit
-zato što nikad nemamo novaca
-zato što je sretna kad sam ja sretna
-zato što je tužna kad sam ja tužna
-zato što je uvijek tu za mene
Image Hosted by ImageShack.us
Rekao je da me voli
a sa drugom vrijeme provodi!
Rekao je da samo mene mazi
laže,laže drugu prati!
Rekao je da sam draga
kako mogu slušat gada!?
Srce je puklo mog života,jer
sam se zaljubila u IDIOTA!!

aaaaaaaaa mOj DrUgI žIvOt =))
NeVaLjA VaM PiT,sAm pUšItE,
jEr 0d t0g nEćEtE BiTi mAmUrNi..
Image Hosted by ImageShack.us
mmmm..oVo Ja i tArIcA MoJa žDeReMo sVaKu sUbOtu..bwwww..mAsNoOo..AlI FiNo..mLjAc,mLjAc..
Image Hosted by ImageShack.us
HiHi =)) OvAk sE Ja rAzBaCaM KaD SaM KoD KuĆe..ludKaD Me nIkO NeViDi dA Se nEbRuKaM..mA StRaŠnOoO..
Image Hosted by ImageShack.us
J.B. oVo jE Za tEbE..grrrrrrrr..
GaDe mAlI BaLaVi smijeh
LaŽoVeEeE OčAjNiiii a bAš tE MrZiM..
Image Hosted by ImageShack.us
aaaaa aLeNe..kAd ćEš tI ImAt oVaKu sLiKu,Ha??
BeLj,BeLj..
SaM Se uSuDi mAzNiT Mi ju..hihi..
Image Hosted by ImageShack.us

i ove noći odrićem se ljubavi
jer nema smisla ovako živjeti
i nadam se necemu sto se
neće desiti..
Suze,bol i tuga su moji vijerni
pratioci sada,sijenke koje me
slijede od danas do sutra,
od mraka do jutra..
I ZAŠTO PLAKATI KAD ŽIVOT MOŽE
I RADOŠĆU ISPUNJEN BITI!?
Zato odrićem se ove noći
koja nikada ponovno neće doći,svog
pogleda upućenog tebi,svojih suza
koje potekoše mi niz lice..i svojih
snova se idričem sada i maštanja o nama!
Jer od ove noći koja još malo pa će
proći,ljubav više nema smisla,
ona nikad nece biti ista..
Moje oči od ove noći pokušat će
netražiti tvoje,moje srce ne kuca za tebe!
Verčeras se jednostavno odrićem TEBE
kao dijela SEBE..
I nakraju ove pijesmu reći ću ti samo ovo
što jedino prikladno jeste:
''ZBOGOM ZAUVIJEK,LJUBAVI
KOJA TO NIKAD NI BILA NISI..
JER JE SAMO JEDNO SRCE VOLJELO,
SAMO JE JEDNO SRCE KUCALO,
A ZA LJUBAV JE POTREBNO DVOJE
DA SE JEDNAKO RAZUMIJU I VOLE..
Image Hosted by ImageShack.us


aaaaa eo vam jedna song koju mi je Edit (sreća moa napisala)..

Ima jedna cura luda
u svemu je prva,za sve ima muda
ona može sve bez opravdanja
i zato uvijek voli raditi nekakva sranja
sad se bojala više nije smeđa
i zato ni nedopušta nikom da je vrijeđa
ona vam je cura prve klase
i od sveg najvuiše voli jesti prase
al bez brige debela ona NIJE
i svaki dečko slatko joj se nasmije
ona lako svakog zbari
za ofucane drolje ona ne mari
bez brige nije ona svinjče
al ja jako volim svoje malo marinče..


Image Hosted by ImageShack.us

Možda je prošao život cijeli
Od onog dana kad smo se sreli,
Kad ugledah te oči plave
I kosu poput pokošene trave

Ah pomislim divna je ona,
I nečuh zvuk onog zvona što
U smrt zove polako,
da sam znao vječno bih plakao.

Ruke mi pruža kao da pita
Volim li rijeku,polja i žita?
I pružih ruku,ruci što drhti,
I pružim ruku vapaju smrti.

I tek tada shvatim pred kim stojim
Pred onim što živi u snovima mojim.
A ona blijeda provodi dane,
u zanosu marihuane.

Htjela je ljubavlju uništiti drogu
jer što je ona skrivila Bogu?
Zvala je mjesec i zvijezde da joj sude,
htjela je voljeti i da voljena bude

Uzalud bijahu sve nade moje,
umrijehu te oči plave boje
Preklinjem, dolazak ovoga dana
I zlo što donosi marihuana.

Ana je djevojka lijepe smeđe kose
imena što ga mnoge djevojke nose.
Otiđoh idućeg dana,
tamo gdje će počivati Ana.

Na grobu njenom zaplakah prvi
I ove riječi ispisah kapima krvi:
Umrla je u svitanju jednoga dana,
bila je lijepa i zvala se Ana.

A znala je da narkomani dugo ne žive,
i da se kratko životu dive
Voljela je bosti arterije i vene,
voljela je život a možda i mene.


EO JOŠ NEKIH SLIKICA..

anna d modrić
joj ubit ce me zbog ovog..
Image Hosted by ImageShack.us

ĐoKiCa NaŠ
Image Hosted by ImageShack.us



Donna Ares-Prijateljica>

Te smo večeri
malo više popili on i ja,
kao i druga dva a to smo i
bili bar do tada,
i neke nove stvari jedno smo drugome
počeli otkrivati,nesto čudno se pod mojom
košuljom počelo zbivati..

Te su večeri đavoli nam skretali zijenice,
vidio sam ja to nije pogled prijateljice,
očima me stranca prvi put gledala i ja sam
shvatio nešto je bilo pušteno s lanca
predugo vezanoo..

REF. netrudi se da nađeš opravdanje,
neke se stvari dogode kad
im se nadas najmanje..
netrudi se da nađeš opravdanje,
srce je to i pukne uvijek gdje je naj tanje..

Te smo večeri
malo više popili on i ja,
kao i druga dva a to smo i
bili bar do tada,
i neke nove stvari jedno smo drugome
počeli otkrivati,nesto čudno se pod mojom
košuljom počelo zbivati..

Te su večeri đavoli nam skretali zijenice,
vidio sam ja to nije pogled prijateljice,
očima me stranca prvi put gledala i ja sam
shvatio nešto je bilo pušteno s lanca
predugo vezanoo..


REF. netrudi se da nađeš opravdanje,
neke se stvari dogode kad
im se nadas najmanje..
netrudi se da nađeš opravdanje,
srce je to i pukne uvijek gdje je naj tanje..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kao ti mene ja te voljeti nikad nebi znala,zato nisam s tobom ostala. Hvala za ljubav koju si mi nudiš,što sam gršna nemoj da mi sudiš. Oći ti ljiepo sjaje,a u mojima sreća kratko traje. Ne želim da ti donesem bol tugu,budi sretan i zavoli drugu. Čuvaj me u srcu svom,a nju voli snagom svom!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zbogom dragi,ostavljaš me
To je želja tvojih snova,
Želio si da tako bude
Jer te zvala ljubav nova..
Nisi htio da mi kažeš
Da ti srce drugu voli
Nisi htio da mi kažeš
Jer si znao da to boli..
Slušala sam tvoje riječi
Kojima si reko sve samo
Nisi bio hrabar da mi kažeš
«Marina,ne volim te!»
i sad zbogom dragi kad
je tako tvoje srce htijelo
al' poslije nemoj da
žališ jer RASTANAK ovaj
TVOJE je DIJELO..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VOLJELA SAM GA SUDBINO,
VOLJELA SAM GA ŽIVOTE,
JEBEM ONU KUJU IVU
KOJA MI GA OTE...
MRŠ KUJO..


...........................................................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA ABECEDA...

A-autoškola: sljedeca skola koju cu polagat..

B-baba: staro zabadalo..

C-cipele: aa obozavam svoje stikle..

Ć-ćuk: najdosadnija životinja

Č-čokolada: mmmm..sve je jasno..

D-daska:
sam i psihićki i fizićki..

Đ-đemper: najodvratniji odjevni predmet..

E-edit: najljepše žensko ime..

F-frizura: jedino znacenje moje glave..

G-gacice: odlicna pjesmaaa..yep..

H-hračak: moja zanimacija u protekla dva tjedna..

I-ivan: moja prva ljubav..lool..

J-jastuk: najdraza stavr u kući..

K-komp: my life..

L-luk: mmm..čevapi s lukom su naj naj..

LJ-ljubav: jedina stavr sto vjerujem da ne postoji..

M-msn: ubijanje dosade..

N-nožni prsti: najodvratniji dio ljudskog tijela..

NJ-njoke: ludoo jelo..

O-ortopedija: posijecujem to od malih nogu..trš..

P-pivo: te jedino drzi na granici normale u prevelikim količinama..

R-rajčica: jese kaže rajčica ili paradajz??

S-sex: jedino sto zadovoljava svakog čovjeka..hehe..

Š-ššššš: šumeći bomboni..lool..

T-tange: najbolji pročišćivač govana..haha..

U-ulošci: moji spasioci u onim danima..

V-vlado..moa ljubaw..cerek

Z-zlato: najodvratiniji nakt je od ŽUTOG zlata..

Ž-žvaka: na koje god da mislite nemože se bez tog..

W-walter wolf: jedino sto me jos može zadovoljit..

Image Hosted by ImageShack.us



AAA EO JEDNA PJESMICA KOJU MI JE PILE MOE (BENETA) NAPISO..

Marina samo da znas kolko te volim ja
ti si ispunjenje moga sna...
Ti si moja prava sreća zbog tebe
mi je ljubav puno veća...
Srce mi kad te vidim jaće lupa,
shvatio sam to nije obicna ljubav
to nije prijateljstvo,jer ja te volim vise od toga.....
Mislio sam da si samo prolaznost,ali zaustavio sam
se na tebi, jer sam nasao pravu osobu u tebi..
Osjecam vec nekoliko dana nesto više prema tebi,
volim te jako malena ¨moja¨....
I na kraju svega shvatio sam nešto da meni nisu potrebni
sni meni si samo potrebna TI...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us eo jedan slikica jos njegova..tu je bio mal pod gasom..hehe..a kad nije..partyrofl

EO JOS JEDNA OD BENETE..TU MI JE NAPISO KAD SMO SE BILI MAL PUNO POSVAĐALI..

Marinche oprosti mi bilo kako
jer znam da sam te iznevjerio jako
zbog drugih sto pricaju sranja
dode mi da se ubijem..
Nezelim da me zamris jer znaj da te volim,
i zelim da to uvjek znas...
Neznam kako da ti kazem da te volim,
jer zbog drugih sam skontao da mi
vise nevjerujes , a neznam jesi mi uopce vjerovala....

Samo nesto znaj marinche ¨moe¨,da te JAKO voli
Pile ¨tvoje¨...

.....VOLIM TE....
Free Image Hosting at www.ImageShack.useo jos jedna njegova..lool..tu se brčko na kopici..hihihihihi kiss


EO JOS NEKIH SLIKICA...

JeLeNa..cOoL cUrA..thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
m0j fr@j3r..Ł0Ł!m g@..smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ReŠa..VoLiM jU jAkOoO..OdLiČnA sLikA..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŠuTaLo..mAjInA I TiHaNiNa LjUbAv..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
RoKy..ToBLeRoVa kOnKuRenCijAroflroflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vLaTkO & IvAnA..btw: jadna cura nije ni znala da joj je decko peder..roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jA&BeNeTa..aaa..bAs sMo kJuT..thumbupFree Image Hosting at www.ImageShack.us
jAaAaA..u LiFtU..KaO OnO cOoL sAm..hEhE..lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mAr!NcHe&mAjA 4eVeR 2gEtHeR kisscerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s@šk@kisskiss & r0m@n@ kissFree Image Hosting at www.ImageShack.us

cerek30 n3k3 pj3sm!c3 st0 m! j3 wŁ@d0 np!s0..cerek

1-ti si to rekla ali nadam se da i srce tako misli jer to su najvrijednije misli,nadam se da me i srce voli i moje ga za kljuc od njegovih vrata moli da se spoje u srce jedno da postane jos vise vrijedno..da budemo zajedno dok se nebudemo morali rastati i sva sreca morala nestati,nadam se da ce to smrt odluciti jer se ja neplaniram zbog drugih mučiti..

2-tako i ti sada znas da se vladi bezveze nedas,vlado nije decko koji muci i jebe,vlado je decko koji voli tebe..da,i vlado ima srce cijelo koje ga je katkad boljelo,koje voli sada samo curu jednu ali curu ko nijednu toliko vrijednu..curu zvana marina..

3-ina,volim te koliko si duga i siroka..ali siroka i gadna nisi,to samo tebi dosada malo visi,pa sres na svoj racun da nebude da ti je moak preljepih stvari pun..ti jedino posjedujes ljepe misli i stvari i molio bi te da i meni nest podaris..podari mi vjernost i ljubav,a ja cu tebi svoj zivot dati i nadam se da sreca nece stati..


4-REKLA SI DA ME VOLIŠ I ZA MOJU LJUBAV MOLIŠ,ALI OSJEĆAJ MI KAŽE DA TE TVOJE USNE MENI LAŽU,NE ZNAM ZAŠTO ALI KATKAD IZGUBIM NADU I IMAM OSJEĆAJ DA TI DRUGI VEĆU SREĆU DADU..JA NISAM TAJ KOJI TE MOŽE USREĆITI,JA TI MOGU SAMO LJUBAV MOJU PRUŽITI..NISAM SRETNIK KOJEG SI ČEKALA NEGO GUBITNIK KOJEG SI IZBJEGAVALA,ALI NA KRAJU IPAK SI MOJA I TO DOKLE BUDE TRAJALA VOLJA TVOJA..NEĆEŠ ME UVIJEK ŽELJETI JER ĆEŠ MOĆI BOLJEG IMATI..

Łjub@w m0@..Ł0Ł!m g@ j@k0..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da sam ja na dnu kutije bombona tvojih sitan prah
Pa da me vrskom prsta razmazes po ustima..
Da sam ja dukat zut na tankoj vrpci u tvojim njedrima,
Tvog kaputa da sma podstava..

Moja vilo,u oku mi zakisilo zbog tebe,
A ti ne znas lopov da sam sto ti kradem poglede,
Da te vidim smisljam glupe razlogee..bože tesko je..
Biti bez tebe..a jos teze je reci 'volim te'

Vjeruj mi,ja bi duso s tobom bila zauvijek,
Al ljubav je srna sto se lako srece prepadne..
Cujes li,kao kljuc u gluhoj noći kako ispada,
To moje srce za te udara..

Moja vilo..2x



Create your own message at BlingyBlob.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us