Shvatila sam...

Shvatila sam, bar mislim da jesam na cemu sam. Neke ljude je najpametnije otpisat. A trenutno mojoj listi otpisanih mogu pridodat Damira, Igora i Ivanu. Od njih troje jedino tj. jedina koja ima mogucnost povratka mojoj listi ljudi do kojih mi je stalo je Ivana. I do njih dvojice mi je stalo, ali izgleda da nijednom od njih dvoje nije stalo dovoljno. Dok mi se Damir nije javlja kao sada zavrat sam sebe cak uspila da mi je stvarno stalo do Igora. Sada kada je tu opet bar bljesak od Damira Igor mi ej zadnja stvar na pameti. Jucer sam imala fazu zivota u kojoj sam bila sritna do neslucenih razmjera, no navecer je stiglo prizemljavanje. Pitala sam Damira da napokon vec jednom rece sta oce i da mi se ne da vise igrat macke i misa. Nas odnos je sada na razini djecjeg vrtica. Cujemo se tj. dopisujemo se pred spavanje. To mi nikako ne moze bit dovoljno i pozelim dikod da i to okoncam jer vidim da nema smisla i kad tad ce me povridit do dna i sta cu tad. Pokusala sam to rjesit jucer, bezuspjesno naravno. Kad sam mu rekla da lipo sve rjesimo ili necemo nikako on je opet pocea lagat. Puknit ce mi kad tad film, a zasad sam zadovoljna i s tim mrvicama njegove paznje. A nije mi jasno je li njemu uopoce stalo ikako ili mu ja samo hranim egoizam i skracujem dosadu. Mozda je s njom (tu je uvik i ona. Ona zbog koje ja patim , sta je najgore cak mi se i svidja ta cura. Cini mi se milijun puta bolja i iskrenija od evo recimo mene.) usa u fazu nekakve dosade. Samo bi tila znat cemu mi se javlja uopce ako mu nije stalo. A ako mu je i stalo mozda mu nije dovoljno stalo. Sigurno mu nije stalo koliko bi ja tila da je. Znan da s njim moja buducnost se svodi na nista. Nema tu nikakve buducnosti. Odluka mi je bila da ga izbjegavam, udaljim se miljama od njega. Jbt, cak sam i subotama izbjegavala izlazit da ga ne bi vidila. Odsad me boli ona stvar, ako on moze bez mene pa bome mogu i ja bez njega. Kako god oce. Igor se opet poceja javljat jucer. Prije sam ja nas odonos forsirala, a sad on. Da nije ovakvog oblika Damira (tog nestvarnog koji mi salje tj. odgovara na poruke) sigurno bi mu se iz dosade javila, ali sada no way. Aj bar je necemu Damir posluzija, da se rijesim te cimavice od Igora. Dobro mi je Danijela rekla takav neko mi ne triba u zivotu ( a u zivot sam ga pustila iz same dosade). Koliko god mi je jedno vrime bija drag, sad mi je ogavan ajme. Taj moze na usta prosrat sta niko na svitu ne moze. Bas se pitam sta ce bit kad se vrati s otoka (ako je uopce na otoku, mozda je i to jos samo jedna od njegovih lazi). A i tu je uvik njegova draga "rodica". Nemam pojma kako toj zenskoj ne smetam ja i sve poput mene. Na sta je ovaj svit spa.
No, dobra vijest je da sam upala i na ekonomiju i na pomorski menadzment. Imala sam fazu (od nekih 3 min) kad sam se cak mislila di cu ic, ali eto idem na ekonomiju. Stvarno imam vise srice nego pameti. Za prijemni sam se skroz slabo pripremila, a opet sam upala (i to bez placanja , hello). Aj bar je to jedino sta je u redu s ovim mojim sjebanim zivotom. I s poslom je sad sve ajmo rec u redu. Zuzy se vratila iz Gradca, cak mi je i nedostajala (unbeliveable). Pokusala mi je jucer opet podvalit da odradim njen dia posla, skuzila sam je odma ka i prvi put. U glavi sam cak osmislila savrsenu osvetu, dotukla bi je ajme. Ali, ja nisan tako nisko spala ka ona. Na kraju sam ja taj njen posa galantno prebacila opet na nju, da bi ga ona opet prebacila na Anu. A sta ce jadna Ana je na dnu hijerarhijskog lanca. Heh, sad sam ja orao, Zuzy je negdi tigar. Aj ne more mi nista, ipak sam ja u zraku. hehe
Sta se tice Ivane samo par stvari mogu rec. To je osoba cije me ponasanje nenormalno razocaralo. No neka joj bude kako oce, vratit ce se meni ona kad tad. Ali mozda bude kasno. Jer kako se kaze sve se vraca sve se placa majmune!

10.07.2008. u 09:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

razmisljanja jedne duboko komplicirane i neodlucne osobe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr