ja ne pripadam ovdje

četvrtak, 23.03.2006.

Odustajem od svega....

Ne da mislim,nego i znam da je moj blog jako dosadan i jednostavno ne činim ništa da bude bolji,stoga ga prestajem pisati.... Jednostavno ga ukidam. Ionako je napravljen samo zbog računalstva i zbog drugih ljudi,a ne zbog mene same. Jer ja na njemu nemogu napisati sve što želim,zato što bi previše ljudi saznalo za to,stoga neću ništa pisati.... Odustajem od svega.... Ionako nikome neće nedostajati pisanje mojih sranja i tužaljki.... A i pošto mi je pola postova izbrisano ne želim se uopće i truditi da ponovno pišem...Znam da će me moja cimerica djelomično mrziti zbog toga(ipak me je ona nagovorila na to), no šta se može... Nisu svi savršeni ni stvoreni za sve.... a ja sam...da glupa za to.....

- 10:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #