lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (9)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Avril Lavigne

Ime:Avril Ramona Lavigne.
Rođenje:27. rujan 1984;
Belleville, Ontario, Kanada.

Žanr: pop, rock.
Zanimanje: pjevačica,
glumica, model, ,

Instrumenti: vokal, gitara,
glasovir, bubnjevi, klavir.

Producentska kuća:
Arista (2002.-2005.)
RCA (2006.-)

Obitelj
Majka - Judy Lavigne
Otac - John Lavigne
Brat - Matt Lavigne
Sestra -Michelle Lavigne
Ljubimac: Sam-Mini Snaucer





Discography

"Let Go" (2002)
Image and video hosting by TinyPic


* Anything, But Ordinary
* I'm With You
* Losing Grip
* Mobile
* Complicated
* My World
* Naked
* Nobody's Fool
* Sk8er Boi
* Thing I'll Never Say
* Tomorrow
* Too Much to Ask
* Unwanted










"Under My Skin" (2004)
Image and video hosting by TinyPic


* Take Me Away
* Together
* Don't Tell Me
* He Wasn't
* How Does It Feel
* My Happy Ending
* Nobody's Home
* Forgotten
* Who Knows?
* Fall To Pieces
* Freak Out
* Slipped Away
* I Always Get What I Want










"The Best Damn Thing"
(2007)

Image and video hosting by TinyPic


* Girlfriend
* I Can Do Better
* Runaway
* The Best Damn Thing
* When You're Gone
* Everything Back But You
* Hot
* Innocence
* I Don't Have To Try
* One Of Those Girls
* Contagious
* Keep Holding On
* I Will Be
*Girlfriend featuring
Lil Mama












Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Slavonac.biz
HiP hOp In My HeArT
US5 fansite
xOoOoOx

ponedjeljak, 29.06.2009.

Exkluzivne vijesti

Avril Lavigne se trenutačno nalazi u SAD-u sa svojom ekipom. Priprema svoj 4. album. Saznala sam da će u sadržaju albuma biti pjesma "Boy Meets Girl" koju izvodi Evan Taubenfeld.

Čao =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Malibu Beach - 25.05.09

Chat

Create a Meebo Chat Room