petak, 24.08.2007. ♥

♥ šta bi ja bez sente,marte i lee.............

danas ću napisat post za cure koje su me tješile ovih dana i pomoge mi da pređem preko velikog gubitka---
doduše i nijr to nrki gubitak...to je ono...u teškim situacijama se vidi ko ti je pravi prijatelj..ja sam to vidjela ovih dana.
Želim se zahvalit svojoj Senti kojoj se izjadala ovih dana pjevazujozujofinowavewavekisskiss,a ona me saslušala,savjetovala a potom nasmijala ludirajuči se predamnom.ov nije prvi put mi je pomogla u nekoj kriznoj situaciji....Ivana od srca ti zahvaljujem
Zahvaljujem se i svojoj dragoj Lei,s kojom valja pit partypartypartysmokinsmokini zajebavat se,pričat o svakoj temi koja postoji,ludposebna je po tome štoje je (skorolazebeljwinkwink) uvijek iskrena igoori svima šta misli,lea hvala(zahvaljujem ti i za ono "nočenje" kad te moja baba zvala,a i za ono što si me trpila neki dan kad smo gledali onog štrebera...)kisskissmah
zahvaljujemse i svojoj marti
koja je luđa od kišne gliste koja se sunča....koja priča samnom satima na telefon (od 1 pa do 3 ujutro...),čiburi samnom(a sad se kao o odvikava))smokinsmokinsmokinpartypartyfinoeekfino
ma moja legenda,hvala ti

cure,dugujem vam....hvala
hvala vam i zato što ste mi otvoile oči,,,znate na koji mislim način


čibbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeekisskisskisskisskisskisskiss


p.s.još jedna obavjest onima iz N.G. -...DOĐITE VIŠE U BROD!!!!mahmahpjevapjevaludludcryzubokisskisskisskisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.