subota, 05.05.2007. ♥

♥ evo me!

ej...mahmah
...Evo javljam vam se radi reda i radi toga da ne mislite da sam zaboravila svoju šifru za blog.
Kao 1. nisam dobre volje danas blablapuknucuburninmadnoheadbangmad
2. neznam šta da obućem u grad
3. sestra me probudila u 8 danas(...ne bi to bilo tako strašno da nije vikend)rofl
4. i kao šečer na kraju-u proteklih tjedan dana sam dobila samo 10 komentara!!!!
Ej ljudi -šta vam je!!!
Sutra će biti slika s prvog maya pa ak se sjetite malo dođite i komentirajte i tak...smijehsmijeh
AJD PUSA
U
S
A cerek kisskissmahmahmahmahwavewavekisskissblablablablapartypartypartysmokinsmokinmahmah

♥ 10:14 ♥ komentari (1) ♥ printevo me!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.