četvrtak, 26.04.2007. ♥

♥ ovako...samo da znate...

...da sam nakon veoma kratkog istraživanja pronašla kučku koja mi je srala na blogu. anonimna će sutra u školi dobit batina jer ide samnom u smjenu!dakle valentina i anja-čuvajte se!puknucuburninmadburninmadmadblablaburninmad
(ne misli se na tofu ni na perkovićku-one su caricekisskisscerekcerekwavekisssmijeh)

Ovaj tjedan je dooosadan i jakooo naporan.
danas sam se jedva digla iz kreveta,još uvijek sam pospana i spadam s nogu!

Sada želim pozdraviti svoju Leicu, Sentušu,Blažu ,Maju i Pitlu koje su mi uvijek dobra podrška!!!


Pusa
u
s
akisskisskisskisskiss

♥ 15:52 ♥ komentari (32) ♥ printovako...samo da znate...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.