srijeda, 04.04.2007. ♥

♥ Život nije fer....

Nemogu vjerovat...razbolim se baš kad poćnu praznici i kad su svi vani (osim mene!!!) sa društvom,na kavi ili slićno...headbangheadbangheadbangnamcorpuknucu,pa daj...zašto baš mene prći ta glupa gripa,stvarno nije fer.
Baš je vani lijepo vrijeme i sve ,a ja moram čubit u kući -samanamcornamcorno,daj nek se neko sjeti malo doć do mene-HALLOOOO!!!!
Pozivaju se Ivana,Lea,Zubka,Maja,Pitla ili Blaža!!!!
Cure pa niste valjda take da me pustite da crknem od dosade...:smijehzijevzijev
Sve u svemu zahvaljujem vam zato što se moji stalni (i skoro jedini) posjetitelji i ovim putem vas puuuno pozdravljam!


ppuuuuuuuuusssssssaaaaaaaaaakisskisssmijehkisswavekisskissroflsmijehkisskisskisskissnut

♥ 18:08 ♥ komentari (33) ♥ printŽivot nije fer....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.