ponedjeljak, 02.04.2007. ♥

♥ Ah taj valcer....

ej!!!wavewavewave
Ponedjeljak-napokon!!!ludNemojte pomislit da sam ludanutnutdeadrofl jer se kao radujem ponedjeljku zbog škole,već mi je drago što sam više nakon 6 dana ležanja u kreveturofl(i samo povremenog virenja kroz prozor )uspjela izać među ljude-PA MAKAR TO BILO I U ŠKOLI!!!
Sve u svemu i nije ni tamo bilo tak loše,niko me nije ništ pito i pod tjelesnim smo plesali valcer(mi i paralelni razred 8.a). Ja i frend iz razreda smo ušli među prvih 6 parova ali nismo i dalje...Sve u svemu mogla sam se smijat jednoj klinki koja je sjedila na tribina i plakala burninmadnamcorjer je ona htjela plesat s njim...a meni je to bilo tako naslađujuće ju gledat ,da sam joj par puta slučajno i dobacila onaj arogantni osmjeh...Stvarno sam kuja...mahmahkisskissali nemojte mi zamjerit...nisam uvijek takva nego samo kad mi pukne..onda-jao onome ko mi se zamjerizujozujozujokisskiss
ostavite mi koji komentar...ajd pusa i pozdrav

P.S. Radnja teksta opisuje stvaran događaj i svaka slićnost s stvarnim osobama je -NAMJERNA.

♥ 15:47 ♥ komentari (35) ♥ printAh taj valcer....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.