28.09.2006. / četvrtak

Kaka': Zbog Ancelottijeve taktike ispadam sebičnjak

Nakon Milanovih 0:0 u gostima kod Lillea, uzburkali su se duhovi San Sira. Najglasniji je u kritikama bio brazilski superstar, Kaka. Zvučalo je tim ozbiljnije jer je kritike nanizao na račun trenera Carla Ancelottija.

Kaka, čije su izvedbe redovito u samom vrhu onoga što pruža Liga prvaka, osobno nije podbacio niti u Lensu. No, izrazio je veliko nezadovoljstvo Ancelottijevom taktikom.


"Više mi odgovara kad igramo s dvojicom napadača." - kazao je mladi veznjak, implicirajući na 4-3-2-1 formaciju kojom je Ancelotti krenuo po nove bodove.

"Protiv Lillea sam predugo trebao držati loptu kod sebe, to je bila moja obveza. Neki će zbog toga kazati da sam sebičan. Ako igram iza jedne špice, previše sam isturen i osuđen na individualne pokušaje. Kada su u napadu dvojica, logično, lakše mi je pronaći onoga tko je slobodan. Vidjeli ste, nismo mogli zabiti gol, iako smo imali mnogo šansi za to." - rezonira Kaka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dodajmo, Brazilac je jednu od takvih propustio realizirati četiri minute prije kraja prvog dijela, kada je nakon Pirlovog proigravanja uspio zaobići protivničkog vratara, ali ne i poentirati. No, Kaka je bio asistnet za Seedorfov pogodak u 50. minuti, koji je sudac poništio zbog nepostojećeg zaleđa.

Evo da i napisem nesto nakon 24 dana nepisanja!!!

- 00:00 - Ajmo, ajmo.... (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.