Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

...

Image Hosting

Linkovi

petricabelj

dorasretan

sekica

Iva


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 17.03.2008.

I`M HAPPY

bok ljudi!!!!!!!!!!
evo i mene napokon....
kaj ima kod vas?????
hvala vam na komovima sam tak nastavite....jel ne mogu napisat novi post dok nemam 100 komova...
evo kod mene svega... fakat ne znam od kud da počnem...... u školi je ovaj tjedam bilo baš dobro nije bilo nekoliko profesora pa nismo imali sve sate....jeeeeeeeee... da je bar tak svaki tjedan... ja i raica samo u utorak bile u katinoj školi ne znam kak se ta škola zove al kata ide za smjer farmaceut..joj koliko tam ima komada....u srijedu sam pisala inf joj grozno sam napisala iako sam sve imala na šaličima nisam stigla sve napisat jer je bilo 25 pitanja..a to je fakat puno.. nitko nije sve stigo napisat jel sve moraš opisivat..ugl ta inf mi je sve pokvarila pa sam bila jako ljuta a još me i živciraju svi ovi iz razreda...ok ne baš svi...ma valjda sam bila u pms-u joj mrzim te dane...hehe
bilo je još tak nekih anegdota no ak sve to počnem opisivat to če postat jako dug post...
evo jučer sam se našla s kumom sanjom i s pepy pošto nisam s njom išla u subotu u stross onda sam išla jučer bile smo tam dva puta..vidla sam i mimy teu tenu.....
ugl kuma pepy i ja smo otišle malo na stadion u maksimir, ma sanja je luda za dinamom pa smo otišle malo...upoznale smo jednog tak slatkog crnca zove se ricardo...ma presladak je...valjda bu sanja s njim...i tak sam je upoznala jučer jednog tomya... i da skupa smo al bum ga ostavila zato kaj mi je trrenutno sviđa jedan drugi dečko...osim toga ovaj tomy je fakat dosadan....mislim simpa je al nije baš moj tip....
e a u subotu je bilo ppppppprrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedddooooobbbbbbbbrrrrrrrrrrrroooooooooo
bila sam vani s burazom, šogi i monom i neki burazovi frendovi a poslije je došo i monin dečko....mona je slavila rečkas pa smo pili i pili joj ubila sam se u toj cugi fakat sam pretjerala mislim nisam povračala al mi se užasno vrtilo... prvo smo bili u boi al pošto mi cure nismo imale osobnu morali smo svi van...pa smo otišli u mm...mislila sam da će bit grozno al bilo je super....a i ti burazovi frendovi nisu bili loši al prebrzo su otišli doma tak da niš od njih....al valjda će još koji put ić s nama van...za 12 dana je mojoj šogi ročkas pa če opet biti veliki tulum...jjjjjjeeeeeeeeeee....
ajme malo sam pretjerala s ovim postom...
malo mi je predug...ma ok ok puno prevelik...
komajte mi .....
sve vas vojim....
pusa

ŽIVOT IDIOTE


IVAN ZAK-PARFEM



| reci nešto.. (151) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.