Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

...

Image Hosting

Linkovi

petricabelj

dorasretan

sekica

Iva


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 02.03.2008.

bok ljudi
kak ste mi????
evo da i ja napokon napišem post
prije svega oprostite kaj vam nisam komala tijekom tjedna fakat nisam imala vremena....u školi je sve gore i gore sad smo pisali pet testova u tri dana razrednik hoče ispisat iz škole jednu curu i jednok dečka, i da zamalo sam zaradila opomenu....ovaj tjedan sam redar i sad je meni i toj curi razrednik dao još jedan tjedan bezveze zato kaj je bio ljut....pa samo odlučile da mu više nečemo brisat ploču..nek si je briše sam....i tak bilo je još tak nekih sranja al jedino kaj je dobro je to kaj stalno viđam neke zgodne tipove a vjerujte mi u mojoj školi ih fakat ima....raica i ja smo zbrajale komade i došle smo samo do broja 15....hahah
jučer sam se zabavila najbolje u životu...joj ipak malo pretjerujem...al ok fakat je bilo ludo...prvo sam bila u strossu s pepy i ivom,petrinom frendicom..joj zamalo sam se potukla s nekom tipovima zato kaj su se stalno gurali..i da ima jedna nova vijest.....pepy je napokon s matom.....jeeeeeeeeeee..e pa pepy baš mi je drago zbog tebe.....poslije strossa sam išla s burazom,šogoricom i marijom u mm..joj tam je bilo grozno no bar sam si drmnula takilu....joj baš je dobra i uopče nije tak jaka kak ljudi pričaju....e poslije tog samo otišli u bou...e tam je bilo pre dobro iako samo bili samo sat i pol...joj koliko tam ima komada....uuuuuuuuu.....tam smo se tak dobro izludirale da je to prestrašno...e da bilo je i sudar tam ispred pa je bilo sve puno murje.....kaj je najbolje to vam je bilo oko pola dva u noći i niko od nas nije imo osobnu, a i ja i šogi smo maloljetne pa smo molili boga da nas niš ne pitaju.....a ja sam vam i bila malo pripita dobro dobro malo više..joj tak mi se vrtilo..al nema veza stigla sam do kreveta bez ozljeda...
...evo to bi bilo sve......
sve vas voljim
i da sad ću vam vratiti sve komove
pusa

Nesko Kejdz - Votka i Dzin



| reci nešto.. (155) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.