Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

...

Image Hosting

Linkovi

petricabelj

dorasretan

sekica

Iva


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 27.01.2008.

nekaj

E pa bok ljudi moji vjerni čitatelji......
evo me napokon....puno puno vam hvala za komentare kkaj bi ja bez vas.... i kaj ima novog kod vas...kod mene stvarno svašta ne znam od kud uopče počet....najnovija je vijest da se više ne čujem sa svojim dragim iz vu......i u opće nisam tužna zbog toga jer on vam je jedan bezobrazan dečko a meni takav stvarno ne treba.....samo se nadam da se više neče javiti....več sam misla promjeniti broj zbog njega i još nekih al sam odustala.....u školi je dosadno al se dogodi ponešto fora stvari tako sam npr prošli tjedan s rajicom ispred mimare gledala guzicu od nekog tipa koji nema srama...njmu uoče nije bilo neugodno.... i tak dogodi se još pokoja stvar... evo već dvije subote za redom sam bila u strossu...bilo je super jer tamo potrošim svu viška energiju pa se i bolje osjećam....jedino kaj se svaku subotu pitam kaj cura treba napraviti da ju primjeti neki zgodni tip....i zbog toga sam ja sinoć bila jako zbedirana...misllim fakat se osjećam jadno zato kaj me skoro nitko ne primjeti....al kaj mogu sretna sam koj ipak mogu ići van...bila sam se pepy...a vidjela sam zečicu,diaba,sučića,jelenu,kiku,lonac..... sve u svemu ova subota mi je bila puno bolja od prošle....jedino kaj mi je falilio bilo je brijanje s nekim zgodnjakom...no meni na čelu piše.....što dalje bježi od mene....pa se svi toga pridržavaju...ida falila mi je kata il se nadam da če sljedeči put ići s nama...ova subota je bila baš zanimljiva...bilo je tri ili četiri fajta...baš fora kaj ne ....pepy i ja smo se zezale da čemo se i mi sljedeći put potući tak da privučemo pozornost...pogotovo od ona dva blizanca.....e da jučer sam se išla nač s tomyjem,vanjom,teom i dorom....koje pozdravljam....bili smo u kinu i gledali film/crtić alvin i vjeverice baš je super....i tak sam se baš zabavila s njima...pitanje je samo kad ču ih opet vidjet....
.......i to je to .........
sve vas pozdravljam
i molim da mi do sljedeće
subote prikupite bar 100 komentara
.......................pusa.....

NATAŠA BEKVALAĆ-PONOVO


alvin i vjeverice-chrismast don`t be late



| reci nešto.. (129) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.