Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com






  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentaRi no iL yes

dizaajn by MaLa CuRiCa

Opis bloga

...

Image Hosting

Linkovi

petricabelj

dorasretan

sekica

Iva


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 18.01.2008.

Jebeš život kad duša pati,kad čovjek čovjeka ne može da shvati... Jebeš život kad ti duša vene...i kad živiš od jebene USPOMENE

Bok ljudi.........belj
Evo mene napokon tj napokon sam našla malo vremena...... prije svega puno vam hvala na komentarima šta bi ja bez vas..... prije svega da vam kažem da ako vam se ne sviđa moj blog nemojte dolazit a šta da vam drugo kažem.... i da ima još nešto.... jako škrtarite na tim komentarima,neke ljude stvarno treba pohvalit no neki jedva ostave dva-tri komenatara iako vam prije nisam ništa rekla jer se kaže bolje išta nego ništa.... odlučila sam ipak progovorit....na to me potakao blog jedna cure.....pozdravljam ju......
A sad malo o tome kaj se meni događa.....kao što sam i mogla predvidjet stari me nije pustio u lampaše u čet...crycrycry
no to sam i očekivala pa me i ne smeta to previše.....no onda je počeo nekaj pričat(srat) da sad i ne ću ić svaku subotu van na kaj sam totalno šiznula a kaj drugo....fakat sam dobra učenica i sve to.....al on mi se zna zainatiti i onda me ne želi pustit....ne želim više pričat o tome jer bi mi svašta moglo izletjet mislim ništa ja ne kažem nije da ga mrzim il sad mi trenutno nije najdraža osoba....
sad me muči i još jedan tip... stalno se čujemo i ne prođe dan da se ne čujemo bar dva puta.... ja se njemu sviđam i sve to no ima jedan problem...uvijek postoji ali....naime djeli nas samo tristo pedeset kilometara..... i sad ne znam kaj bi...mislim kaj se više čujemo to mi je sve draži....a ne mogu da mu se prestanem javljat....jer bi mu to slomilo srce...zujo
u školi je pomalo dosadno no zato se uvijek dogodi neka sitnica koja mi uljepša dan....finopjeva
pusa i pozdrav do sljedećeg posta....

DRAGANA MIRKOVIĆ-PEČAT NA USNAMA


DRAGANA MIRKOVIĆ I DANIEL ĐOKIĆ-ŽIVOT MOJ



| reci nešto.. (121) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.