Marijan M. (43)

četvrtak, 15.03.2007.

Ženeva - grad na jezeru, auti, žene...

U Ženevi još traje (do 18. ožujka) međunarodni salon automobila, pa ko voli nek izvoli. Ja bijah, prvi put, i oduševih se. Svime - gradom, autima, ženama...
Mislio sam pustit nekoliko odvojenih postova, ali s obzirom da ionako već dosta kasnim, za što imam opravdane razloge (bolest u familiji i gužva na poslu), puštam sve odjednom.

Za početak - grad.
Ženeva je gradić s dvjestotinjak tisuća stanovnika, drugi po veličini u Švicarskoj, poslije Zuricha. Smješten je na ženevskom jezeru, Francuzi ga zovu Lac Leman, a tu je i rijeka Rhone. Prema nekim istraživanjima, u Ženevi je kvaliteta života na drugom mjestu u svijetu (iza Zuricha). Dakle, mnogo je lijepo, a to znači i skupo. Zbog radi toga cijela kolonija hrvatskih novinara spava po hotelima u Francuskoj, koja je koji kilometar dalje.

Ono što se odmah vidi po dolasku u Ženevu, a bogme se nalazi i na skoro svim razglednicama, je divovska fontana Jet d'Eau (water-jet), koja iz jezera šprica 140 metri u zrak. Pa s čim drugim onda počet foto šetnju nego s tom fontanon.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neću ništ pisat o Ženevi, koga zanima nek pogleda na Wikipediji, jer sam se tek nabrzaka prošetao uz jezero i malo provozikao po elitnim kvartovima. Primijetio sam jedino da ima puno sumnjivih smeđih i crnih tipova uz jezero, koji stalno nešto dobacuju prolaznicima i turistima i žicaju nekaj. Dakle, dojam iz prve šetnje mi je crno-smeđ, ali zato je bilo lijepo gledat skupe kućice na bregovima i sanjarit kak je jedna od njih moja...

Slikice su, po običaju, spremljene u online foto albumu.

Auti, lijepi, brzi, skupi, jedinstveni...
Kaj sam mislio reć o autima, rekao sam, odnosno napisao u novinama. Za blog sam samo odabrao neke primjerke za kojima su mi sline malo više procurile...

Koenigsegg
Koenigsegg CCX

Pagani
Pagani Zonda F

Gumpert
Gumpert Apollo Sport

Stola
Stola

Maserati
Maserati Gran Turismo

Donkervoort
Donkervoort D8 GT

Tramontana
Tramontana

...
dalo bi se toga još nabrajat, ali nema smisla...
slikice su u foto albumu, za podsjećanje dok ne dođu neki još ljepši skuplji i brži autići...
...

Šećer na kraju - žene, cure, djevojke... Obišao sam dosad sve glavne autosajmove (osim japanskog), pa mogu reć da je u Ženevi berba bila najbolja... Dakle, evo pikčrs.

Lorina iz Škotske
Ljepotica (Lorina iz Škotske) i zvijer

Abarth girl
Abarth girl

Ferrari girl
Ferrari girl

Lotus girl
Lotus girl

Zagato girl
Zagato girl

Hyundai girl
Hyundai girl

Tramontana girl
Tramontana girl

Cure s naslovnice
Cure s naslovnice - dinamični duo - Stola štand

Rinspeed girl
Rinspeed girl

GM party girls
GM party girls

Croatian girl
I za kraj, jedna iz naših krajeva, Jo iz Osijeka

Za blog je dosta. Inače, ima još. Sve slikice, 39 komada, su u web foto albumu od kojeg vas dijeli jedan klik.



- 13:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)