Marijan M. (43)

subota, 20.01.2007.

Amerika 3. dio - Detroit - fotografske impresije

Detroit

...
s prozora na 49. katu - pogled prema sjeveru

...
isti prozor - malo više zooma

...
Detroit River - pogled prema jugu na Kanadu (da, da, Kanada je zaista na jugu)

...
do Kanade preko mosta (Ambassador Bridge)...

...
...ili do Kanade kroz tunel

...
po Detroitu nas vozi tzv. People Mover, automatizirani javni prijevoz na tračnicama desetak metri iznad ceste

...
industrijska arhitektura

...
poslovna četvrt je vikendom 'grad duhova'

...
još malo nebodera, ništ drugo nisam ni stigo vidjet

...
...i još malo nebodera...

...

...

...

...
nekoliko pogleda na 'moj neboder' - sjedište General Motorsa, Renaissance center, hotel Marriot s više od 1000 soba i još puno toga

...
središte interesa: Cobo Center - 2007 North American International Auto Show;
sajam završava sutra, tko je bio bio je, javim se ponovo dogodine

a trebao bi doć i dogodine, jer ove godine nijesam stigao baš vidjet puno od Detroita, samo poslovnu četvrt, kvart oko rijeke i zonu kojom se vozi People Mover, do ostatka nisam stigao
stigao sam jedino do velikog shopping centra Somerset u Troyu
...
majko moja, kakvi popusti, ne volim šopingirat, al tam sam se morao istrošit

srušio sam i osobni rekord pojevši dosad najveći odrezak u životu, što nije mala stvar, jer pojeo sam ih mnogo, a rekordera sam našao u restoranu Capital Grille u Somersetu. I još sam nešto našao tamo. Imaju naime Hacker-Pschorr pivčine, koje sam nedavno otkrio u Bavarskoj i ponosno ih dofurao doma, pa me jako iznenadilo da sam ih našao i u Ameriki.

Daklem, to je bilo to. Sa sjećanjem na rekorderski odrezak i slasnu bavarsku pivicu okončavam storiju o Ameriki. U Ameriku ću, to uopće nije upitno, opet navratiti za koji mjesec ili godinu. Viza mi još traje pet godina, pa trebam samo ubost avijonsku kartu i za devet sati eto me prek Atlantika...

- 21:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)