Marijan M. (43)

ponedjeljak, 25.09.2006.

Utrka - Požega

Doćero sam do kraja još jednu utrku...
Utrkival sam se na tzv.autodromu Glavica u Požegi... Ma kurac autodrom, to je vojni poligon poluosposobljen za utrke, s drvećem pol metra od staze po kojoj se juri dve glave (200 km/h)... Strava i užas... Al' dobro, kud svi tud i ja...
Opet je bilo frkovito na prvom slobodnom treningu u subotu... Spašavao sam se lijevo-desno-lijevo-desno na jednom kočenju i samo sam, fala Bogu, zbušio stražnju lijevu gumu... U svakom zlu ima nekog dobra, pa sam dobijo dvije skroz nove gume... Inače, tko zna kad bi ih dobil...

nove gume...juhuuuu

Glavna zvijezda treninga zato je bio kolega Katičić... Evo njegove Honde nakon bliskog susreta sa stablom...

crash test

U nedjelju je bila uživancija... Dva treninga i dve utrke, sam samcat na posljednjoj poziciji u borbi protiv samog sebe i štoperice, baš sam se zguštal...
Zasad se držim olimpijskog mota Važno je sudjelovati, rezultat je u drugom planu, bitno mi je završavat utrke i ne osramotit se previše, a s obzirom da na četiri utrke nisam još nijednom spušio za cijeli krug, moglo bi se reć da sam bolji od onoga kojeg sam zamijenio...

Koga zanima više o Honda kupu i rvackom autosportu nek stisne sljedeće linkove: Autosport, HVYC, HAKS, Brzina...

- 21:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)