7 komada novijeh i lijepijeh auta i 1 gabor
Evo uhvatio sam ritam svakih desetak dana osvježit svoj blog. Trenutno mi tak najviše paše, jer nisam od onih koji će svaki dan obavještavat pučanstvo kaj su jeli za doručak, kaj im je palo na pamet dok su kenjali poslije jutarnje kave, kaj im se nije svidjelo na televiziji i koji komentiraju svaki svjecki problem i svaku Dinamovu utakmicu.
Danas je red na autićima, jer ih se skupilo dosta koje sam u međuvremenu provozikao i koje bih volio mećnut na svoju top-listu. Novijeh auta ima komada 8, a top lista i dalje ostaje s 20 auta.
Frischka Top-lista testi(si)ranih auta
(nema ocjena, nema kriterija, poredak po subjektivnom dojmu):
1. Audi A6 3.0 TDI quattro
2. Jaguar S-Type 2.7 V6 diesel
3. Škoda Octavia RS
4. Toyota Prius IPA
5. Land Rover Discovery 2.7d V6
6. Peugeot 407 Coupe
7. Honda Accord Type-S
8. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
9. Mazda 5 2.0 GTA
10. Honda Civic 1.8 i-VTEC
11. Opel Vectra V6 3.0 CDTI
12. Ford Fiesta ST
13. Seat Altea FR
14. Saab 9-3 SportCombi 2.0 TiD
15. Hyundai Sonata 2.4
16. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
17. Opel Zafira 1.9 CDTi
18. Škoda Octavia 1.9 TDI DSG
19. Volkswagen Jetta 2.0 TDI
20. Ssanqyong Kyron 200 Xdi
...
ispali su Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi, Toyota Corolla Verso D-4D 110, Mazda 6 2.0i, Fiat Multipla 1.6 Natural Power, Suzuki Swift 1.3 VVT, Nissan Primera 2.2 dCi, Opel Astra karavan 1.7 CDTi
Audi A6 3.0 TDI quattro tiptronic
Još jedan autić za široke narodne mase, jer oko 590.000 kuna, koliko košta ovaj primjerak, ima svaki drugi čoek u Rvackoj. Neka pati koga smeta, al' Audi je trenutno prvak moga svijeta. Mećnuo sam ga na prvo mjesto ispred Džegija, jer motor je malo jači (225 konja), iđe malo brže (245 km/h), a najbolje od svega ima quattro pogon.
Škoda Octavia RS
Na visoko treće mjesto stiže najjača i najbrža serijska Škoda u povijesti - Octavia RS. Možda fraza 'obiteljska jurilica' već zvuči otrcano, ali Octavia RS je upravo to. Nisam mogao vjerovat koliko smo stvari uspjeli nakrcat ja i familija kad smo išli na more, a onda smo se tak nakrcani vozili po autocesti daleko preko 200 km/h, a djeca su cijelo vrijeme spavala. Nije baš za pohvalu, al' hoću predočit kako je auto brz i udoban. A košta samo oko 180.000 kuna.
Toyota Prius IPA
Obični neobični Prius je dosad bio na drugom mjestu, a sad ga je zamijenio još neobičniji Prius IPA. Ova kratica označava Intelligent Parking Assist sustav, koji omogućava da se parkirate bez ruku na volanu. Auto snimi prazno parkirno mjesto, kompjuterski izračuna putanju i sam se sparkira. Ne znam kaj za to vrijeme radit s rukama, probajte se sjetit sami. Ovakav auto košta oko 245.000 kuna, što je i razlog zakaj ga baš i nema po rvackim cestama.
Peugeot 407 Coupe
Ovaj je auto najljepši od svih kaj ih imam na listi, a moglo bi ga se svrstat i među najljepše aute koji se nude na tržištu. Pod haubom muzika V6 dizelaša, unutra muzika prvoklasnog JBL audiosustava i stotine kilometara prolaze s užitkom. I svatko, baš svatko, okrenut će se za ovim autom. Ovaj ljepotan s dizelskim motorom košta 310.000 kuna.
Honda Accord Type-S
U vrijeme kad se kompaktni auti serijski nabrijavaju prek 200 konja, onda Accord Type-S sa 190 KS izgleda malo nedorečeno, ali... Auto mi je prekrasan, pravi macho izgled, a također se odlično vozi. Motor s VTEC tehnologijom je tehnološki dragulj i pravi je užitak rastezat ga do 7000 okretaja. Cijena oko 220.000 kuna.
Honda Civic 1.8 i-VTEC
Još jedan od kandidata za najljepši auto godine. Svemirski izgled, jedinstven na tržištu, tjera svakog prolaznika i druge vozače da ga prate pogledom. I ovdje je primijenjena VTEC tehnologija, a 1.8-litreni agregat daje 140 KS. Nije baš nešto, a zasad nema jačeg novog Civica, čeka se novi Type-R. Ovaj obični je jebeno preskup, ovaj moj koštao je preko 180.000 kuna. Svaka čast Hondi, ima legendarni imidž, novi Civic jebeno dobro izgleda, ali nema šanse da to kupim pored Octavie RS.
Seat Altea FR
Još jedan auto kojeg žele prodati kao kombinaciju trkača i obiteljskog prijevoznika, a i mnogo je lep. Međutim, iako je 170 dizelskih konja dovoljno i za prave sportske podvige, upravljanje ipak nije na nivou rasnih trkača. Kaj se obiteljske upotrebe tiče, tu pak zaostaje za pravim monovolumenima koji nude puno više mjesta. Altea FR je čudan kompromis svega pomalo, ali ničega previše. Ni početna cijena od oko 195.000 kuna nije mi baš po mjeri.
Ssangyong Kyron 200 Xdi
Zadnji koji je upao u Top 20 je ružni korejski terenac Kyron. Bio sam skeptičan prema Kyronu, jer izgled izvana i iznutra nije oduševljavajući, vozna svojstva na asfaltu su jadna, ali predomislio sam se nakon jednog zabavnog popodneva na potopljenim makadamskim puteljcima uz kanal Sava - Odra. Ima daleko boljih i uvjerljivijih četveropogonaša, ali s obzirom da ih zasad još nisam vozio, Kyron je zaslužio barem privremeni boravak među odabranima.
|