Marijan M. (43)

subota, 31.12.2005.

Sretna svima godina nova!!!!!!!!

Godina nova nek' bude sretna svima, a ne samo njima.
Svima znanima i neznanima želim sve najbolje, zapravo sve dobro kaj si sami požele.

Puno pozdravljam cijelu familiju, kumove, frendove i poslovne suradnike, a naravno i sve rvacke blogere...
Poseban pozdrav zaslužuju dječica...najprije sva moja kumčad...pa kumovi s Kustošije i njihov tri dana stari sin...pa kumovi iz Gorice i njihova skoro rođena kćer...a u mjesecu koji se zove po ožujskom pivu rodit će se moje drugo ćerce.
Daklem, čeka nas lijepa godina, puna dječjeg plača, popišanih i posranih pelena, plišanih životinjica, novih barbika...

- 23:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 27.12.2005.

Linkovi

Dosta je bilo čestitavanja.
Evo imadem potrebu podijelit s rijetkim pučanstvom koje poviri na moj blog dva linka na koja se furam ovijeh dana, možda nekog zainteresira.

Prvi je Guglov satelitski pogled na Zemlju. Odlična stvar, džabe je, ne pojede puno memorije... Bez probljema sam našao svoju kućicu u selu mojem malom, čak i temelje od garaže. Navuko sam se, pa sad si svaki dan malo pogledam kaj još ima na tom našem planetu. Proputovao sam puno, budem još više, pa mi je super fora i na ovaj način proučavat svijet...

Zemlja

Drugi je domaći fotografski sajt HRphotocontest. Znam da takvih sajtova, sa hrpom lijepih fotografija, ima na stotine širom svijeta, ali trenutno mi je ovaj u modi.
Tamo se može vidjet i ovako lijepih fotki...

...

- 15:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.12.2005.

Sretan Božić

SRETAN BOŽIĆ SVIMA!
...znanima i neznanima...

Familija na okupu

Napokon Božić kakav i treba bit - familija na okupu.

- 11:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 20.12.2005.

Drugo dite

klikni da me vidiš u punoj veličini

Evo predstavljam moje drugo dite.
Doktorica veli možda bu, a možda i ne bu - CURICA.
Tražili smo, tražili, ali pimpača nismo našli.
Tak mi je svejedno, bitno da su svi drugi dijelovi na broju i na mjestu.

Mali fetusić sve više liči na malog čovjeka, odnosno malu čovjekicu.
Fotogenična je mala, evo već pozira tati.
Ima oko 1060 grama, dugačka je oko frtalj metra.

- 14:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.12.2005.

...nosi pismo navrh glave

pišem ti pismo

Pliva patka preko Save, nosi pismo navrh glave...
Malo sutra... E-mail, telefon, SMS poruke ubili su patku...
Dobil sam od firme hrpu božićno-novogodišnjih čestitki. Nisam ih ni otpakirao, proslijedio sam dalje. Ne sjećam se kad sam posljednji puta poslao takvu čestitku. Prošlo svršeno doba. Nije samo meni tak. Nekad sam dobivao hrpu pisanih čestitki, sad tek poneku...
Zakaj je to tak? Valjda se više ljudima ne da trošit vrijeme na pisanje i slanje hrpe papira, kad poruku ili e-mail mo'š poslat u roku keks.

- 15:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.12.2005.

Čvarki (20.000)

Gle, jebate, skoro 20 hiljada.
Ovo pišem kad mi se na brojčaniku okrenulo 19.988 posjetitelja.
Nisam od onih koji drkaju na što veći broj čitatelja ili svršavaju kad dobivaju brojne komentare pa se onda hvale "gle kak sam supač". Ja pišem blog jer je džabe i jer to volem...
...ali sviđaju mi se okrugle brojke pa bi ipak bio red da nekak obilježim 20-tisućitog posjetitelja. Takav mi se slobodno javi prek emajla ili goluba pismonoše, a onda ga možda pozovem na ovakvu porciju maminih čvaraka.

njam, njam

- 14:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.12.2005.

Anteeeeeeeeeeeeeeeee

Joj Anteeeee, što si lijep. Malo si se zdebelio. Lijepo ti bilo na Kanarima. Fina papica, ha?

Ante G.

Sjebo mi je koncepciju bloga, pa evo umjesto da ljudi uživaju u slikicama mojih mrtvih svinja mećnuo sam Antu na blog. Jebeš ga, to je danas u modi, pa oću i ja bit u modi.
Kud god se okrenem vidim Gotovinu, svi pričaju o njegovom uhićenju. E kad bi bar toliko gotovine imao u novčaniku.
Tek je četiri popodne, a već sam overdoziran s Gotovinom. Jebemti, čak je i neki frik koji ima blog posvećen Harryju Potteru mećnuo post o Gotovini i ozbiljno lamentira o tome jel Ante heroj ili zločinac. What a fuck, tko je tu lud.

Misto radnje disco klub
Svira narodnjake
Priđe meni neki lik
Drago mi je Ante
Plešete li
Nebi hvala
Rađe bi' se udala
Može odmah curo draga"
Ante šala, šala

Ante okani me se svega ti
Puno si lip, al' nisi moj tip


Ajd da pokušam i nekaj ozbiljno reći o uhićenju Ante G. Ak može frik koji svršava na Herija Potera onda mogu i ja.
Totalno sam ravnodušan, kak bi se narodski reklo boli me kurac za uhićenje. Nemam pojma kaj su mu napisali u optužnici, ne znam jel čovjek kriv ili nevin, ali sad će bar imati priliku na sudu dokazat da nije kriv.
A onda, ako ga oslobode, a volio bih da ga oslobode, onda će se lijepo vratiti svojoj ženici i svojoj djeci i lijepo će moći s njima živjeti do kraja života, umjesto da bježi i skriva se po svijetu.

- 16:06 - Komentari (22) - Isprintaj - #

Jesmo ih...

Jesmo ga...
...najprije vstrelili...

metak u bulju

...pa onda priklali...

nož u grlo

...pa je otegnuo papke...

otud izrečica: otegnuo papke

...evo za kraj još jedan portret pokojnika...

joj kak bumo te pojeli

Kad smo objesili ovog 150-kilaša, onda smo to još jemput ponovili s drugim pajcekom, malo lakšim (oko 100 kila).
Bilo je poslije jetrica s češnjakom, kuhanih iznutrica, krmenadla, gibanice, rakije, gemišta, pive...svega kak se šika...
Prezvuršt se cijedi, a kobase i krvavice sad se suše na garaži. Nepoznati ne smiju ni blizu, cucek čuva prilaz...

- 12:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.12.2005.

Nožovi

Prošo je Dan Republike, a nismo ništa zaklali...
Ne znači da ne bumo.
Odbrojavaju se posljednji sati...
Priprema se posljednja večera...
Bruse se nožovi...brus, brus...

Imam negdje u arhivi i lijepih slika o ovom lijepom narodnom običaju, ali neću ljude gnjavit s njima, bit će uskoro novijeh. Ali zato pozdravljam "prijatelje", koji imaju na svojoj web stranici lijepu galeriju slika i još ljepši film o tome.

- 16:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.12.2005.

Ma...

Ma kakav internet, ma kakav blog...
Free vikend... familija... baka Marica... baka Mirica... igranje... barbike... šetnja... magla... televizija... dvd... crtići... filmovi... teksaški masakr motornom pilom... jebate, mogao bih se i naviknut na ovakvo džabalebarenje... mislijo sam otić na reli do Istre, ali ni to mi se nije dalo... pozdrav Filipecima, Toni se malo spičkao, valjda bu dobro...

- 16:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.12.2005.

Ponosni tata

Danas sam najponosniji tata u Gorici. Kćer je danas ispala prava frajerica prvi dan u vrtiću, bez mame i tate. Najprije je išla dva dana na privikavanje. I ja sam dvaput na pol vure pohodio vrtić da vidim kak joj ide, majka je bila s njom dva-tri sata, a onda je danas ostala sama i odmah je pokazala kak je najpametnija, najljepša, najrasplesanija, najposlušnija, uglavnom sve najnaj...

Mama i Petra u vrtiću

Sad bum zbilja moral Svetom Nikolu, a onda i Dedu Mrazu poslije njega, reći gdje ima za kupit darova koje je Petra naručila. Diznijeva Pepeljuga se već prži kod dilera, a sredit ćemo negdje neki popust i na čokolade i bombone.

- 16:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)