Marijan M. (43)

četvrtak, 24.11.2005.

Za godišnjicu - kraljica Impreza

Jebate, pa danas mi je godišnjica blogiranja. Skoro sam zaboravil. Pa onda neka mi je sretan blogorođendan.
Za ovu prigodu darovao sam si jednu od stvari koje sam naj-naj-najviše želio napraviti - provozao sam Imprezu STI.

joj kak bih želio imat ovakav auto

Kraljicu Imprezu. Najultimativniji relijaški auto na planetu. Joj, kak su brzo prešli krugovi po Grobniku, ja bih još...
Ovaj auto želio bih najviše na svijetu. Ima svakakvih lijepih, brzih, jakih, auta, npr. onih koji koštaju po 200-300 iljada eura, pa i nekoliko milijuna, ali ja bi samo jednu ovakvu Imprezu koja košta samo 50.000 eura.
Pa ako netko ima viška 50.000 eura da mi namjenski donira da si kupim Imprezu wrx 2.5 sti nek me nazove ili pošalje mejl, a može i odmah uplatit pare na moj žiro-račun u Zagrebačkoj banci (2360000-3110775421). Hvala unaprijed.
Nakon uplate, lako ćemo se dogovorit za protuuslugu. Znam kopat rupe po vrtu, betonirat temelje za garažu, kosit travu, farbat zidove, cijepat drva, usisavat, prat suđe, uključit veš-mašinu, ribat pločice, škakljat po tabanima, masirat, lupat s nogom u glavu i ostale sado-mazo spike te domaćinske i poljoprivredne poslove...

Kaj se tiče godišnjice, možda ću, ak će mi se dat, napraviti ovih dana neki pregled best of objavljenih stvari. A možda i neću.
Mora se priznat da se moglo u proteklih 365 dana pročitat na ovom blogu zaista svakakvih lijepih i ružnih, ali u svakom slučaju zanimljivih stvari. Dosta toga ima i u arhivskim boksovima s lijeve strane, pa tko voli nek' izvoli pogledat. Za potpuno funkcioniranje link-arhive ne garantiram, to je ipak problematika koja se tiče Dariusa i kompanije.

- 15:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)