Marijan M. (43)

četvrtak, 23.06.2005.

Barcelona - Sitges

Bilo je to još jedno putovanje s polovičnim uspjehom. Kaj se posla tiče, sve je za pet - mrak hotel, dobri auti, dobre rute za vožnju, ali kaj se tiče turizma, bilo je slabije od očekivanja.

hotel dolce

Jebeš ga, to tako ide kad imaš posao isplaniran u minutu.
Barcelona, , drugi po veličini grad u Španjolskoj, 4 milje stanovnika, ogromna luka, zbilja je grad u kojem se ima kaj pogledat.
Barri Gotico, Katedrala Svete Eulalije, El Eixample, Placa de Catalunya, Sagrada Familia, La Ramblas, Camp Nou - sve su to mjesta koja bih volio vidjet, ali morat ću drugi put doć.

erektivni toranj

Od Barce sam vidio samo nekoliko glavnih raskopanih ulica zakrčenih s milijun auta, napravio sam krug s autom i vratio se u bazu - Sitges.

joj kak sam se htel okupat, a zaboravil sam kupaće...

evo ima i tobogan za moju Petru

koja plažetina....nigdje hlada...

teška industrija uz more

Cesta uz obalu podsjeća na našu Jadransku magistralu, a velik dio katalonske obale sličan je našoj, ali... Nemaju nijednog jedinog otoka, pogled puca u pizdu materinu.
Sitges je navodno pederska metropola ne samo Španjolske, nego i šire. Na stranu pederluk, ali mjestašce je baš zgodno, ima neki mediteranski štih.

nekad ću si kupit jednu ovakvu vikendicu...zbilja hoću, ne zajebajem se

Fascinirale su me vikendice, zapravo vile i viletine, sve onak u mediteranskom stilu gradnje, nema žuto-plavih nebodera s apartmanima kakve grade naši poludivlji graditelji.

- 13:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)