Marijan M. (43)

petak, 01.04.2005.

Papa

Image Hosted by ImageShack.us

S obzirom da je Sveti Otac Papa Ivan Pavao II ovih dana glavna tema u svim novinama, televizijama, a bogme i među blogerima, bit ću pomodan pa ću i ja na svojem blogu ostavit posvetu dobrom čovjeku Karolu Vojtyli, najvećem svjetskom putniku.

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam baš neki katolik za pohvalit se - vjerujem u Boga, Isusa i sve to oko njih, ali malo sam flegmatičan prema Crkvi. Međutim, Papi Ivanu Pavlu II divim se zbog svega što je postigao, zbog karizme koju je stekao, a posebno na snazi i volji kojom je obišao gotovo sve zemlje na kugli zemaljskoj, promičući ideje mira, ljubavi i tolerancije.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam koliko je zemalja proputovao, blizu dvjesto, i po tome mi je najveći idol. Eh, da mi je bar pola toga proć' do kraja života.

Bilo mi ga je teško gledat posljednjih mjesec dana, baš se mučio. Zaslužio je mirniju i manje bolnu smrt. Dok ovo pišem, smrt još nije skroz službeno proglašena, ali može se reć' da se Papa već preselio na drugi svijet. Šaljem mu za kraj jedan blogerski pozdrav, možda nam se koji put javi, možda čak i blog otvori...

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)