Marijan M. (43)

srijeda, 16.03.2005.

Rimska slikovnica

Proputovao sam dosad cijelu Europu, ali odlazak u Rim bilo mi je jedno od najimpresivnijih putovanja ikada. Dva dana vozikanja po okolici Rima (dvjestotinjak kilometara prema sjeveru) kulminiralo je trosatnim razgledavanjem Vječnog grada.

Vidio sam svijeta, vidio sam svakakvih čuda, ali Rim je zaista nešto posebno. Već sama činjenica da te zgradurine tam stoje dvije-tri hiljade godina totalno me impresionirala.
Baš sam bio k'o pravi turist - uzeo sam fotoaparat i škljocao k'o sumanut. Srećom imam digitalac, pa mogu nekvalitetne slike odma' izbrisat. Na kraju ostalo mi je oko 150 dobrih slika, a njih devedesetak završilo je na uobičajenom mjestu - na mojem online foto albumu.

Umjesto da se pravim pametan i objašnjavam povijest Rima i njegove okolice, opisujem sve te silne zgrade i pričam koja je čemu služila, svoje ću impresije na blogu najlakše iskazat s odabranim fotkama.

Tuscania

Pitigliano

La Badia

Orvieto

Careva kucica na brdu Palantino - ispod je Circus Maximus

Coloseum

Pantheon

Spanjolske stepenice i pripadajuca fontana s pitkom vodom

Fontana Trevi - tu se bacaju novcici

Hodajuca foto radnja - slika za tri minute - 5 eura

Piazza Navona

Pofarbani stricek na piazzi Navona

- 14:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)