Marijan M. (43)

utorak, 30.11.2004.

Kolinje

...

- 15:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kolinje

bit će mesa, bit će mesa, dajte mi salate...

- 15:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Kolinje

...

- 15:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kolinje

zanimljiv prizor...
prava umjetnička slika...

- 15:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kolinje

...

- 15:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kolinje

Slika govori dovoljno bez riječi.

- 15:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 29.11.2004.

Pioniri maleni

Pioniri maleni, mi smo vojska prava,
svakog dana rastemo, k'o zelena trava,
smrt fašizmu, a sloboda narodu,
i mene će moja mati pionirom zvati...


Tako sam pjevao na današnji dan prije 22 godine, i mnogi drugi dječaci i djevojčice zajedno sa mnom. E koja su to vremena bila, bolila nas je kita za sve, baka radila u Njemačkoj, stalno donosila slatkiše, novu robu, igračke...stari imo neki stambeni kredit kojeg je inflacija pojela...vozila se nova kola (Reno 4)...
Ne, nisam jugonostalgičar, samo se prisjećam dana kad je i radnička klasa mogla živit, a ne životarit.

Danas nema više Dana Republike jer srećom više nema ni one Republike (SFRJ), međutim, s obzirom da nam se država i dalje zove Republika (RH), pa zašto opet ne izmislimo neki Dan Republike. Ionako imamo pun kurac praznika, pa ajmo još jedan dan se opustit od posla.

Dan Republike, osim što se njime obilježavao onaj sastanak u Jajcu, u mojim krajevima oduvijek je bio bitan po još jednoj stvari. Kolinju!!! Jajačka Republika više ne postoji, ali Kolinje lives forever. Stoga, prasci čuvajte se. Za sutra imam zakazano Kolinje kod starog, bit će i nešto sličica za pučanstvo.

- 09:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.11.2004.

...

...

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Opel Astra karavan

Opel Astra karavan autić je koji sam proteklih tjedan dana imao na testu. Kolica veoma atraktivna sprijeda, malo manje straga, unutra skoro sve kak' treba.
Evo nešt' podataka:

Motor: 1.7 CDTi 4 cilindra/16 ventila, snaga 74 kW (100 KS) pri 4400 okretaja, okretni moment 240 NM pri 2300 okretaja.
Mjenjač: ručni 6-brzinski, precizan, atraktivna kratka ručica.
Brzina: maksimum 180 km/h, do stotke 12,5 sekundi.
Prtljažnik: 500 litara, sa spuštenim sjedalima 1590 litara, nosivost 525 kg.
Mjere: duž. 4515 mm, šir. 1753 mm, vis. 1500 mm, masa 1295 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 5,1 litara, na testu 8,2 litara, spremnik 52 litre.
Oprema: 4 zračna, ABS, stakla i retrovizori na struju, središnje zaključavanje...nema klime
Financije: paket Enjoy 130.800 kn, jamstvo 2 godine bez ograničenja km

- 22:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 27.11.2004.

Početnička sreća ili...

Ne mogu izdržat da se ne pohvalim - opet sam dobijo na kladionici. Upravo je završila zadnja od šest nogometnih tekmi na koje sam se kladio. Bravo za dečke iz Varteksa, Bayerna, Werdera, Fenerbahčea, PSV-a i Anderlechta.
Nisam se kladio već 2-3 godine, do ponedjeljka, a onda sam počeo svaki dan po malo i trenutno sam u plusu 900 kuna. Jel' to početnička sreća ili nešto drugo, nije ni bitno, sam' da potraje. Rupe u kućnom proračunu ionako su preduboke, pa svaka kinta dobro dođe za popunjavanje.

- 21:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Waalwijk

Opet sam dobijo na kladionici. Provjerio sam jutros sinoćnje rezultate i najviše me razveselio Waalwijk, klub za kojeg valjda ni u Nizozemskoj nije čulo 50 posto ljudi. Ne znam kak mi je palo na pamet da se kladim na njega, ali eto isplatilo se. Što je još luđe, kladio sam se na neriješeno (koef. 3.3). Bilo je gusto, Waalwijk je tek u 90. minuti izjednačio na 2:2.
Jebeš sve one silne kladioničarske teoretičare kad ja u četiri dana tri puta uspijem dignut lovu, a sport pratim samo onako ovlaš, na brzinu čitajući rezultate po novinama.
Pametno ću trošit - prvo idem kupit kćeri još jednu kazetu Teletabisa.

- 09:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 26.11.2004.

Živjeli Teletabisi

Poslijepodnevni odmor - žena spava, ja čitam novine i malo surfam, a sve zahvaljujući Teletabisima. Kćer Petra je inače živa vatra, izdržljiva kao da ima Duracel baterije, a jedino je Teletabisi mogu na duže vrijeme zalijepit za televiziju. U zadnjih tjedan dana dvije smo kazete vrtili minimum tri puta dnevno.
Iako ih se dosta kritiziralo, za razliku od raznih Tomija i Džerija, ptica trkaćica i sličnih, Teletabisi su bar miroljubivi i poučni.

- 19:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Jebote koliko ih ima

Sjedim na posletu za kompjuterom i dosađujem se, jedva čekam da prođe petak, a što mi to znači kad i u subotu radim. Pregledavam što sve ima među blogovima i mislim si jebote koliko ih ima, a tek kakvih sve ima. Ima materijala da mjesec dana sjediš za kompjuterom i čitaš sve to. Ne volim one koji pišu pjesme, više volim konkretne stvari - ono što se zaistać dogodilo, ili ako je već fikcija, nek bude proza.
Pored svih ovih luđaka s vlastitim blogovima moj je dosadan. Nema veze, to je samo trenutna faza.
Što mi se danas dogodilo? Zaradio sam 516 čuna u kladionici. Uložio sam jučer 50 čuna, danas digo 566 čuna. Pogodio sam pobjede Rangersa i Dnjipra u kupu uefe, pogodio i neku tekmu iz danskog nogometnog prvenstva, ali da ću pogodit i švedski hokej, to nisam ni sanjao. Ali eto, dogodilo se. Kaj ću s tim bogatstvom? Uložio sam 100 čuna na daljnje oklade. Koje? Otkrit ću tek kad dobijem.

- 11:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.11.2004.

..

negdje u francuskim alpama

..

- 19:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sjećanje na Stražu

Danas je prošlo točno godinu dana od smrti Mladena Stražimira Straže, legende hrvatskog novinarstva, posebno crne kronike, čovjeka koji je cijeli svoj radni vijek bio u Večernjem listu (od njegova postanka).
Žalosno je da je sve to obilježeno samo jednom malo partom koju je dala njegova Štefica, a na čitave 72 strane današnjeg Večernjaka nije se našlo mjesta za nekakav tekstić kojim bi se prisjetilo na tog velikana hrvatskog novinarstva. Baš me je sram!

- 19:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dan drugi - linkovi

Danas se bavim postavljanjem linkova na stranicu, prenošenjem 'fejvoritsa' sa svojeg desktopa.
Nemam inspiracije za opširnije pisanje, a zapravo će moja mala zbirka linkova reći više o meni i mojim interesima nego bilo kakva priča.
Bit ću zahvalan svim blogerima i drugim posjetiteljima ako obogate moju zbirku s bilo kakvim novim neotkrivenim zanimljivim linkom.

- 15:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 24.11.2004.

...

Petra

...

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

Lidija

...

- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

My family

It is Aj - Marijan M.

Imam na tisuće fotki doma, i digitalnih i papirnatih, blog je savršen način da ih pokažem ljudima. Za početak nas troje - happy family.

- 22:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dan prvi

Evo blogomanija zahvatila i mene, seljaka iz Kuča (u srcu Turopolja, 7 km južno od Velike Gorice).
Ionako se nekoliko sati dnevno provodi na webu, pa rekoh sebi, ajde da budemo malo kreativni.
Već sam prije otvarao svoju internet stranicu, ali bilo mi preskupo pa je ugasio. Za ideju s blogovima zato mislim da bi nekome trebalo dati Nobelovu nagradu. Za prvi unos sasvim dovoljno, bitno da sam si ja rezervirao svoj mali prostor u svemiru internetskog prostranstva (kenj, kenj), moram sad smislit neku smislenu koncepciju.

- 11:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)