Ponešto o meni!! & Razne sličice






myspace layouts



JA!!!
-cerekZovem se: Marijana
-Prezime: pa bas i nisam sigurna da znam svoje pravo...
-Zivim u: Zagrebu tj. u Vrbanima
-Moji nadimci su: Marijanica, Marijanči...ima ih puuuuuuuno
-Rođena sam: 15.8.1994. , dakle imam 14 i pol godina!!
-Po horoskopu sa lav!

></a> </p><br />
<br />
<a href=profile editor



-Idem u 8.c. razred
-Naj frendice: Vlatka, Marija, Lucija, Ivona, Paula.....
-Treniram: odbojku
-Moja simpa: pa necu mu bas ime reci, ali dosta njih zna cerek


Volim:
SVOJU LJUBAV!! cerek fino
surfati netom,
gledati tv,
zivotinje,
decke,
svoje prijateljice i prijatelje,
svoju obitelj,
izlaske,
mobitel,
SLADOLED,
sportove ( košarku cerek, odbojku i rukomet ),
zajebavanje, smijanje i glupiranje do besvjesti ( što mi jako dobro ide ) smijeh

Ne volim:
Skolu( samo u nekim slucajevima ju volim, a to je uglavnom vezano uz moju ljubav),
mnogo određenih ljudi koji me totalno zivciraju i jos mnogo toga, ali ovo je uglavnom ono sto najvise mrzim!!

Slusam: svu glazbu ( uglavnom pop i hip hop ), a i po novom narodnjake
Naj pjevač: 50cent wink
Naj pjevačica: Shakira wink
Naj grupa: Us5 wink

Pa ovako slušam ( sad kad krenem neću se moći zaustaviti ) :
Us5
Shakiru
50 centa
Tošu
Maroon 5
Beyonce
Rihanna
Nevada Tan
Linkin Park
Backstreet boys
Jonas Brothers
Britney Spears
Chris Brown
Christina Aguilera
Enrique Iglesias
Sugababes
Monrose
Jordin Sparks
Avril Lavigne
Alicia Keys
Nelly Furtado
Timberland
Justin Timberlake
Connect
Ashley Tisdale
Lana Jurčević
Nina Badrić (samo jedan mali razlog zašto ju na neki način i mrzim, tj. samo jednu pjesmu...)
Antonija Šola
Ne mogu više nabrajat ali ima ih na milijune....yes

MOJ MSN

marijanica_vrbani@msn.com


MOJI NAJBOLJE FRENDICE!!




Vlatka!!
-Živi u Brckovljanima. Nažalost
-Ima 16 godina. Rođena je 22.1.1993.
-Ide u 1. srednje....heh
-Zabavna je i ponekad poludi...smijeh
-Sve što mogu reći o njoj je da je moja najbolja prijateljica,
da se poznajemo vec 13 godina, da će biti moja kuma!!
I da je uvijek uz mene i pomaže mi u svemu, i jednostavno
Hvala Bogu da postoje takvi ljudi!!


layouts myspace



Marija
-Nadimak joj je Mare
-Živi u istoj zgradi kao i ja
-Najbolje smo si frendice u Zagrebu
-Stalno smo skupa ko' sestre
-Rođena je 22.1.1995.
-Ide sa mnom u isti razred
-Trenira odbojku
-Stalno je uz mene, zna sve moje tajne
i odlična je frendica. Jako je zaljubljena,
stalno se smije i tako mene nasmijava, da bi
mogle obje puknuti od smijeha.smijeh smijeh :puknucu

myspace layout images




Paula
-Ide u isti razred kao i ja
-Rođena je 21.2.1995.
-Super je cura, iako se lako naljuti, ali što ja mogu!!!
-Ludo je zaljubljena, iako je točno nisam sigurna u
koga!! Ima ih više, ili bar ja tako shvaćam!!!
Jako zna biti tužna i svi ju mi volimo ali ona očito to ne shvaća..
Ja sam uvijek uz tebe, i ti si super cura, samo daj se opusti, primi ono što ti život daje, uživaj u životu!!!!





myspace layouts





Lucija
-Nadimak joj je Luce
-Idemo u isti razred
-Rođena je 16.7.1994.
-Super je frendica
-Ona je plavuša (mislim da to sve govori )
Ma šalim se ljudi, ona je super pametna i sve,
samo se voli šaliti na tu foru!!! naughty
-Jedina mana joj je da užasno voli kasniti i spora je....ali
kako kažu sporo ali sigurno ( pa valjda za nju to vrijedi ).
Ajmo Luce, življe malo!!!!

layouts myspace



Ivona
-Ide također sa svima nama u razred
-Rođena je 26.7.1994.
-Jako je zabavna i ponekad priča takve glupost da ja sa curama crknem od smijeha, što meni nije problem
-Trenira odbojku
-Pametna je i super frendica, iako se baš puno ne
družimo, ali nadoknadit ćemo mi to!


















Malo sličica i svačega po malo!!!

Slike poznatih!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Sličice:


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

















Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Poznati:
Chad Michael Murray
Click here to get avatars like this!

Sestre Olsen
Click here to get avatars like this!

Shakira
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Cure iz Tree Hilla
Click here to get avatars like this!


High school musical
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


50 cent
Click here to get avatars like this!

Panic
Click here to get avatars like this!


Pitanje za vas!







profile editor



myspace layouts



myspace layouts



myspace layouts



layouts myspace



myspace layout codes



myspace layout codes



profile editor



myspace layout images



layouts myspace









< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Sve o meni, mom zivotu, ljubavi i svemu po malo!!

Pa moje lijepo ime cerek naughty

MMeek
AAdventurous
RRadiant
IInnocent
JJudicial
AAmazing
NNaive
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From








Koliko vas je bilo ovdje??
Free Hit Counter

Linkovi, razne slicice i videi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji linkovi!!
Moja Mare
Vlatkica
Luce


MALA VIDEOTEKA!!!
Pjesme na koje poludim kad ih čujem......jako su mi drage....

Connect – Boja mojih vena



Toše Proeski i Antonija Šola – Volim osmijeh tvoj




Shakira – Hips don't lie



Timbaland ft. Nicole Scherzinger ft. Keri Hilson – Scream



Lana Jurčević - Okovi na srcu



Room 2012 - Naughty But Nice



Us5 – Too much heaven



Panik - Was Würdest Du Tun



50 cent – P.I.M.P.



O Marijana




Culcha Candela – Chica




Maroon 5 – Won’t go home without you



Cinema Bizare - Forever or never



Ashley Tisdale – He said, she said




Male sličice:




































Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic














































profile editor



profile editor



myspace graphics



myspace layout codes





pimp myspace profile



cool myspace layouts


četvrtak, 29.05.2008.

Odmor je gotov....zabavila sam se......i sretna sam......

EJ!!! Ljudi moji........ pa opet nema škole!!!!
Cure su sve otišle negdje a ja tu ostala. Imala sam sreće pa je ostala i Lucija, koja mi je opet pravila društvo!!! coolkisswink
Ovih par dana mi je bilo super i jako sam se zabavila.....i voljela bih da ovi praznici još traju, jer mi se ne da ići opet u školsku klupu i slušati dosadne profesore!!! burninmadheadbang
Pa od naših ludorija imam i slike pa sam vam napravila i slide.....lud je totalno i nadam se da će vam se svidjet!!!! zubo


Eto jučer je škola počela, i bilo je sve puno ljubavnih scena.......ma šala.....više su mi dosadili, nisu normalni....... headbang
Zna se da moj srce voli samo jednog i to je sve......
Ajme tog "mog" malog (bez navodnikakisssmijehnut) ne bih mijenjala ni za što. Gledala sam ga sve ove dane, jer je ostao u Zagrebu......i dolazio je van!! thumbup
Pokušao me je ubitdead, ma šalawinkbelj, samo smo se sudarili sa biciklomsmijeh.....i tako....


A što se tiče škole, ma dobro je sve, samo kaj su ocjene malo jadne, ali moram proć s 5 jer ću poludit......heh, jer sam na granici, za vjerujem jednu ocjenu... headbangmadheadbang:burninmad:

Neznam o čemu da vam pričam......aha znam!!!
U petak sam na porti, pa će doći i nove slike!!!! naughtysmijeh


I pričat ću vam o jučer!!!
ajme meni.....koja super večer.....tako mi je bilo lijepo gledati mog malog, kako se razbija igrajući nogomet... I jedna pohvala, nejgov frend jako dobro gađa, ali ne na gol, nego prema meni!!! e da, morala sam mu dati loptu, koja je došla skoz do mene, i sada moja ljubav dolazi po nju....stoji pred mnome i gleda me sa svojim zelenim okecima.....joj, sva sam se raznježila.....


Mislila sam uređivati svoj blog ispočetka, jer je već sve zastarjelo, ali kaj ćemo, budem i to!!!! heh!!!

Pa eto, sada moram ići, ali javit ću se ovaj vikend!!! I mislim da će biti novi post, na zajedničkom blogu mene i Marije, pa onda svratite i tamo!!!
Blago vama Luce i Ivona, vi ste danas na porti!!!!!!
I tako su Luce i Ivona bile u utorak na porti i super su se zabavile.....i imam i od toga slika, pa ćemo i to uklopiti, tko da će ovaj post biti zbunjujući jer ga pišem već tjedan dana i nadovezujem!!


I došla je srijeda 28.05.2008. koji je za mene dan bio pre strašan, bolje rečeno večer!!!
Plakala sam cijelu noć do 4h samo zato jer mi je jedna osoba, za koju sam mislila da joj mogu vjerovati, jednostavno rekla da moja ljubav ima curu!!! cryBravo on..... cryTako sam se rascmizdrila...... cryNe volim plakati, ali jednostavno kad mi je do nečega stalo i to izgubim, onda stvarno se ne mogu suzdržat!!! E da...... hvala mojim curama Vlatki, Mariji i Pauli, koje su me bodrile, ali ja vas nisam zapravo ni slušala!! Samo sam mislila, ako ga više nesmijem ni gledati niti mu se smijati, ako ima curu i da me on nikad više neće pogledati onako kako samo on zna, onda ja ne želim više živjeti ni biti ovdje......cry
Ali normalno jedno 6h plakanja mi je bilo dovoljno da razmislim i shvatim, ali stvarno; što ta cura ima, a ja ne..... stvarno neznam....cry
I normalno idem ja izazivat, jer je plakanje prestalo, a ja se nikad u životu ne predajem, otišla sam k njemu ujutro i to u "onom izdanju". Ugl. pravila sam se da ga ne poznajem, a on je smo okretao očima za mnom!! eto ti na kretenu!!!belj


I sada je već četvrtak......
I sve što imam za reći ovaj dan, je da mi je moja draga Mare pitalča neke druge i saznala da on zapravo s njom nije......i ja sam bila najsretnije biće na svijetu, ali možda to sve nije istina; neznam kome da vjerujem jednoj curi ili jednom dečku......komplicirano......ali ništa mene neće spriječit!!!!

I mislim da je sada ovaj post završen s pisanjem......imate dva slide showa i uživajte...... Jedan je sa Jaruna a drugi sa školskog igrališta.
Sutra smo ja i Mare na porti i ja ću poludit od sreće......spremat ćemo se zajedno, vjerojatno derat jedna na drugu, na porti pričat u isto vrijeme, trčat po djecu....i naravno zajebavat se!!! To je sve od mene....pusa



Evo slideova kao što sam obećala!!
Jarun nut




Večer nakon škole naughty




I naravno oni pozdravi: Vlatki, Mariji, Pauli, Luciji i Ivoni...ekipi iz razreda, mojoj simpatiji...heh....i svima drugima....wavemah
ljudi komajte i uživajte u ljubavi i u životu... smijehyes
i opet poruka posta: Jednu informaciju provjeri više puta od različitih ljudi, da se ne ubiješ bezveze......e da to moram zapamtit!!!! dead
Pusek!!! kiss
by: Marijanica cerek



| komentiraj! (44) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.