Ponešto o meni!! & Razne sličice






myspace layouts



JA!!!
-cerekZovem se: Marijana
-Prezime: pa bas i nisam sigurna da znam svoje pravo...
-Zivim u: Zagrebu tj. u Vrbanima
-Moji nadimci su: Marijanica, Marijanči...ima ih puuuuuuuno
-Rođena sam: 15.8.1994. , dakle imam 14 i pol godina!!
-Po horoskopu sa lav!

></a> </p><br />
<br />
<a href=profile editor



-Idem u 8.c. razred
-Naj frendice: Vlatka, Marija, Lucija, Ivona, Paula.....
-Treniram: odbojku
-Moja simpa: pa necu mu bas ime reci, ali dosta njih zna cerek


Volim:
SVOJU LJUBAV!! cerek fino
surfati netom,
gledati tv,
zivotinje,
decke,
svoje prijateljice i prijatelje,
svoju obitelj,
izlaske,
mobitel,
SLADOLED,
sportove ( košarku cerek, odbojku i rukomet ),
zajebavanje, smijanje i glupiranje do besvjesti ( što mi jako dobro ide ) smijeh

Ne volim:
Skolu( samo u nekim slucajevima ju volim, a to je uglavnom vezano uz moju ljubav),
mnogo određenih ljudi koji me totalno zivciraju i jos mnogo toga, ali ovo je uglavnom ono sto najvise mrzim!!

Slusam: svu glazbu ( uglavnom pop i hip hop ), a i po novom narodnjake
Naj pjevač: 50cent wink
Naj pjevačica: Shakira wink
Naj grupa: Us5 wink

Pa ovako slušam ( sad kad krenem neću se moći zaustaviti ) :
Us5
Shakiru
50 centa
Tošu
Maroon 5
Beyonce
Rihanna
Nevada Tan
Linkin Park
Backstreet boys
Jonas Brothers
Britney Spears
Chris Brown
Christina Aguilera
Enrique Iglesias
Sugababes
Monrose
Jordin Sparks
Avril Lavigne
Alicia Keys
Nelly Furtado
Timberland
Justin Timberlake
Connect
Ashley Tisdale
Lana Jurčević
Nina Badrić (samo jedan mali razlog zašto ju na neki način i mrzim, tj. samo jednu pjesmu...)
Antonija Šola
Ne mogu više nabrajat ali ima ih na milijune....yes

MOJ MSN

marijanica_vrbani@msn.com


MOJI NAJBOLJE FRENDICE!!




Vlatka!!
-Živi u Brckovljanima. Nažalost
-Ima 16 godina. Rođena je 22.1.1993.
-Ide u 1. srednje....heh
-Zabavna je i ponekad poludi...smijeh
-Sve što mogu reći o njoj je da je moja najbolja prijateljica,
da se poznajemo vec 13 godina, da će biti moja kuma!!
I da je uvijek uz mene i pomaže mi u svemu, i jednostavno
Hvala Bogu da postoje takvi ljudi!!


layouts myspace



Marija
-Nadimak joj je Mare
-Živi u istoj zgradi kao i ja
-Najbolje smo si frendice u Zagrebu
-Stalno smo skupa ko' sestre
-Rođena je 22.1.1995.
-Ide sa mnom u isti razred
-Trenira odbojku
-Stalno je uz mene, zna sve moje tajne
i odlična je frendica. Jako je zaljubljena,
stalno se smije i tako mene nasmijava, da bi
mogle obje puknuti od smijeha.smijeh smijeh :puknucu

myspace layout images




Paula
-Ide u isti razred kao i ja
-Rođena je 21.2.1995.
-Super je cura, iako se lako naljuti, ali što ja mogu!!!
-Ludo je zaljubljena, iako je točno nisam sigurna u
koga!! Ima ih više, ili bar ja tako shvaćam!!!
Jako zna biti tužna i svi ju mi volimo ali ona očito to ne shvaća..
Ja sam uvijek uz tebe, i ti si super cura, samo daj se opusti, primi ono što ti život daje, uživaj u životu!!!!





myspace layouts





Lucija
-Nadimak joj je Luce
-Idemo u isti razred
-Rođena je 16.7.1994.
-Super je frendica
-Ona je plavuša (mislim da to sve govori )
Ma šalim se ljudi, ona je super pametna i sve,
samo se voli šaliti na tu foru!!! naughty
-Jedina mana joj je da užasno voli kasniti i spora je....ali
kako kažu sporo ali sigurno ( pa valjda za nju to vrijedi ).
Ajmo Luce, življe malo!!!!

layouts myspace



Ivona
-Ide također sa svima nama u razred
-Rođena je 26.7.1994.
-Jako je zabavna i ponekad priča takve glupost da ja sa curama crknem od smijeha, što meni nije problem
-Trenira odbojku
-Pametna je i super frendica, iako se baš puno ne
družimo, ali nadoknadit ćemo mi to!


















Malo sličica i svačega po malo!!!

Slike poznatih!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Sličice:


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

















Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Poznati:
Chad Michael Murray
Click here to get avatars like this!

Sestre Olsen
Click here to get avatars like this!

Shakira
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Cure iz Tree Hilla
Click here to get avatars like this!


High school musical
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


50 cent
Click here to get avatars like this!

Panic
Click here to get avatars like this!


Pitanje za vas!







profile editor



myspace layouts



myspace layouts



myspace layouts



layouts myspace



myspace layout codes



myspace layout codes



profile editor



myspace layout images



layouts myspace









< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Sve o meni, mom zivotu, ljubavi i svemu po malo!!

Pa moje lijepo ime cerek naughty

MMeek
AAdventurous
RRadiant
IInnocent
JJudicial
AAmazing
NNaive
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From








Koliko vas je bilo ovdje??
Free Hit Counter

Linkovi, razne slicice i videi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moji linkovi!!
Moja Mare
Vlatkica
Luce


MALA VIDEOTEKA!!!
Pjesme na koje poludim kad ih čujem......jako su mi drage....

Connect – Boja mojih vena



Toše Proeski i Antonija Šola – Volim osmijeh tvoj




Shakira – Hips don't lie



Timbaland ft. Nicole Scherzinger ft. Keri Hilson – Scream



Lana Jurčević - Okovi na srcu



Room 2012 - Naughty But Nice



Us5 – Too much heaven



Panik - Was Würdest Du Tun



50 cent – P.I.M.P.



O Marijana




Culcha Candela – Chica




Maroon 5 – Won’t go home without you



Cinema Bizare - Forever or never



Ashley Tisdale – He said, she said




Male sličice:




































Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic














































profile editor



profile editor



myspace graphics



myspace layout codes





pimp myspace profile



cool myspace layouts


subota, 22.03.2008.

Kraj moje sreće, života i ljubavi...... E da i Sretan Uskrs!!

Dragi čitatelji, eto mene opet k vama!
Za početak željela bih vam poručiti

SRETAN USKRS!!!!!
Želim Vam svima sve najbolje, da uživate u životu i sve sve što Vam srce zaželi!!

Nadam se da vam je Uskrs prošao sretno, da ste se lijepo proveli, radili pisanice, zabavili se, dobili lijepe poklone, i bili sretni.....

Pa eto, htjela bih se zahvaliti svima što me čitaju i komentiraju i sve, jer znaju kakav mi je život!!! Ali od danas se moj život mijenja.
Ne želim se vračati u prošlost i otkrivati neke tajne ovdje na blogu, ali jedna osoba će me sigurno sve shvatiti!!
Pa od danas moram, zbog drugih, napraviti nešto, što će biti jako teško, ali što ja mogu!!


Jedna me prijateljica veoma povrijedila, i to ne samo sada, već me duže vrijeme nešto povrijeđuje, ali ja to praštam, i čuvam u sebi. Ali tako više ne ide. Meni je jako žao zbog svega, ali se ja i ona nikako ne slažemo, i ja se ne želim više u sve to uklapati! Samo da se zna, ja se s njom mislim družit, ako naravno ona to želi, ali nikad više onakvo povjerenje prema njoj neću imati, niti želim imati! Samo se nadam da će ona biti iskrena prema meni, kao što sam ja prema njoj, jer je to samo što ja želim od svih ljudi!!!

ŽELIM DA BUDETE ISKRENI!!! Zar ja tražim puno?????? Mislim da ne!! Zaista mislim da ne tražim!!
Mislim da je svakoj osobi lakše ako znaš što drugi misle o tebi.....i da ti uvijek govore istinu!!!
A ne ovako zatajivati nešto i samo povrijediti druge.


Tu je naravno problem i sa dečkom kojeg ja volim!!
Stvarno ga volim i volim; ali me i on razočarao, iako ima pravo za ono što mi je rekao, ja bih naravno da se to sve nije dogodilo! Da bar nisam dobila njegov prokleti broj, i nikad mu se ne javila!! Ali tada bih opet življela u laži!!
Ali sve se da preboljeti, pa tako i sve ovo što se meni dogodilo, samo treba vremena, a ja ga sada imam pošto su praznici, ali kad sve to puno trpiš i držiš u sebi, jednom će sigurno eksplodirati!!


Sada stvarno želim poručiti svim curama da svaki dečko koga volite nije vrijedan vaših suza, osim ako su radosnice, ali nisu nikad skoro te suze u pitanju!!
A što se tiče prijateljica!! Mislim da ću ja od sad koristiti poslovicu
" S kim si, takav si!!!!"! Mislim da mi to sada najviše odgovara!
Željela bih da me i drugi shvate kako je meni i kako se ja osjećam, ali očito postoji samo par osoba koje to shvaćaju!!
Svi u meni vide neke mane i sve loše traže u meni, ali mislim da zapravo nitko ne gleda moje dobro strane!!
Sada samo dvije osobe me bodre i govore mi kako me ni frendica ni taj dečko nisu vrijedni ni mojih suza ni uznemiravanja; dok druge me samo još više okrivljuju! Ali zato hvala onima koji me bodre i koji su uz mene i sve!!

Sada će sigurno jedna osoba shvatiti ovaj post kao vrijeđanje i opet mi govoriti da ja opet glumim sveticu i neku povrijeđenu, a drugi kao da nisu, ali nema veze, slobodno to govori!!
Mislim da će ovaj post prouzročiti mnogo plača kod mene i mnogo svađa, ali neka....
Možda će svanuti jedan dan kada će sve te osobe shvatiti kako je meni i kako se ja osjećam!!


Posebno se želim zahvaliti Vlatki koja je uvijek uz mene i tješi me, i stvarno neznam što vidi u meni, da me toliko trpi, jer sam i sama sebi teška i ne želim više živjeti, ali očito postoji bar jedan razlog da živim na ovom svijetu, i da se borim za ljubav, sreću i prijateljstvo......koje ja uvijek na neki način uspijem pokolebati ( tako drugi misle ) , ali i vratiti na staro!!

Pa eto; uz mene su očito ostale 3 osobe, za koje nikad nitko ne bi rekao i to je sve, ali dobro, i to je život, jadan....jeben...., ali se da za živjeti......ili možda ne!!!!
Eto još jednom kažemi poručujem da se stvarno ne želim svađati i uopće to spominjati!!!
Eto ja bih sada voljela vas koji znate o tome, da mi kažete ovdje što mislite, ili meni u facu što je još bolje, samo vas molim da mi više ne lažete i nešto skrivate!!!
Ja mislim da je sada ovaj post gotov. Stvarno je dug i sve..... i nadam se da će sljedeći post koji ću napisati, biti pun optimizma, sreće i svega najboljega!!!

Ajde pozdrav : Vlatki wave
Luciji wave
Mariji kojoj šaljem veliku kiss i jedva čekam da počnem
brbljat s njom i ne se ljutiti!!! wave kiss
Ivoni wave
Mojoj simpi wave
Jednom dečku wave

I svima koji me čitate......
Marijanica




| komentiraj! (16) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.