04.05.2007., petak

Petak je...

Danas nije baš sve bilo savršeno kao i jučer(pa,naravno,nemože biti tako svaki dan),dan je relativno brzo prošao,osim zadnja dva sata kemijeheadbang,bilo je užasno dosadno,i svi su pričali,nitko nije ništa slušao,a na kraju smo dobili neki zadatak,i još je ovaj jedan iz razreda snimao nas sve mobitelom,a i profesoricu...imali smo i tjelesni,a ja,dada i monika se uživile u rukomet koji smo igrali jedni protiv drugih iz razreda cijeli sat,i mi smo svima ovima koji su se zezali i vukli kao puževi,mi smo njima prigovarale...deadroflzujošto naravno nije svima bilo po volji,ali briga nas,mi smo rekli svima šta mislimothumbupdanas sam vam opet vidjela onog dečkacerek,ali sam ga vidjlea izdaleka,a i to je nešto,,i frendica mi ga uslika i ja sam skoro pola puta slušala pjesme na svom mp4,i gledala u tu sliku na mobuzujocereknaughtynutinače,ljudi moji,danas vam je skoro svima zadnji dan nastave u ovom tjednu,ali mi i sutra idemoheadbangbangblabla,a najgore mi je moji svi spavaju,i brat spava,a ja moram u školuheadbangi to još imam 6 sati....banga,ajde proći će i to,pa možda sutra odemo i na sokić u Trefrofl,baš dugo nismo bili....eto to vam je to od mene,ljudi moji(uživajte u vikendu,idite vankaparty) pozzz....kiss
- 19:38 - Komentari (17) - Isprintaj - #

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....moje teen priče....

dadaaa
haidi89
danhil