nedjelja, 09.01.2005.

ZAŠTO JEDNOSTAVNO KAD MOŽE KOMPLICIRANO


Postoje ljudi koji mi crpe emotivnu snagu, kradu moj optimizam i jednostavno odlaze.
Nisu mi to prijatelji, jer prijatelji i uzimaju ali i daju; ovi samo uzimaju. Oni nisu ničiji prijatelji, čak nisu prijatelji ni sebi samima barem ne do trenutka da shvate kako se prava snaga krije u njima samima. I kako je pravo bogatstvo tek u – davanju.

Imaju nekoliko prepoznatljivih osobina – nikad ne kucaju prije nego što uđu u tuđi svijet, agresivno upadaju u njega trujući ga svojim pesimizmom. Ne pitaju «Kako si?», ne gledaju te u oči i ne očekuju odgovor – briga njih kako sam Ja, ja nisam uopće važna, moji problemi su mali i nebitni. Meni i ostatku svijeta je lako, mi jednostavno imamo sreće u svemu čega se primimo, oni su kopilad sreće, njima je teško. U pravilu su ljudi koji nemaju nerješivih problema - zdravi su, imaju posao, nisu siromašni ni gladni .. nemaju nijedan razlog da budu nesretni, osim svoje odluke da budu u depresiji.

Sve manje imam živaca za takve, možda postajem sebična, ali jednostavno me umaraju svojim pesimizmom, sumorni su, ne dopuštaju suncu da uđe u njihov život. Prije mi ih je bilo žao, sada ih jednostavno duboko prezirem zbog njihove sebičnosti.

A evo, drugi prijatelj mi je poslao simpa mail s Murphyjevim zakonima ..

Ako neka osoba nije zauzeta, postoji dobar razlog zašto!


Količina ljubavi koju netko osjeća prema vama je inverzno proporcionalna količini ljubavi koju vi osjećate za tu osobu!


Kada god nešto krenete napraviti, prije toga morate napraviti još nešto!


Nasmiješite se... Sutra će biti još gore!


Ne možete otkriti kojim je smjerom otišao vlak gledajući u tračnice!


jedan od mojih omiljenih
Reci čovjeku da u svemiru ima 300 milijardi zvijezda i vjerovat će ti, ali reci mu da je ova klupa pored njega upravo obojana i morat će je dotaknuti prstom da se uvjeri!


Velika otkrića dogodila su se greškom!


Sastanak je događaj u kojemu se štede minute a gube sati!
.. reci mi nešto što ne znam

Neki se ljudi ravnaju prema knjizi, iako katkad ne znaju tko je napisao tu knjigu ili o kojoj se knjizi uopće radi!


Ako želite odabrati ili prepoznati stručnjaka, izaberite onog koji predviđa da će posao trajati najduže i najviše koštati!


Nakon što je sve napravljeno i rečeno, puno više toga je rečeno nego napravljeno!


Svaka sprava mora sadržavati barem jedan dio koji je zastario, dva dijela koja se više ne mogu kupiti i tri dijela koja su još u fazi razvijanja!


jedan doista mudar
Napunite ono što je prazno. Ispraznite ono što je puno. Posvrbite se tamo gdje svrbi!


Kada sve propadne, pročitajte uputstva!


Svaka jednostavna teorija će biti objašnjena na najkompliciraniji mogući način!


Seks je nasljedan. Ako ga vaši roditelji nisu imali, velika je vjerojatnost da ga ni vi nećete imati!


Prije nego pronađete svojeg lijepog kraljevića (kraljevnu), morate poljubiti mnogo žaba!


Možda ima nekih stvari koje su bolje od seksa, ili koje su lošije od seksa. Ali ne postoji niti jedna stvar koja je ista kao seks!


Ljubav je predmet kemije, seks je predmet fizike!


Smiješite se, to tjera ljude da se pitaju o čemu razmišljate!


Osjećaš se dobro, ne brini. Proći će te.




- 17:23 - slušam .... (7) - papir.... - #

<< Arhiva >>