< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nemam kak opisati blog...

Linkovi

Julie-engleskinja...nju zanima samo evanescence il kak se to piše,al je superthumbup

Janja-ma ona je super,volim jucerek

Tea-bas se smijem dok citam...zakon ženska...cerek

Matea-ma zakon je onathumbup

Igor-proslavljeni recitatorsmijehrofl

Majcen-Varteksovac...

Mia-Hrvojeva sestrična... baš zakon curathumbup

Vera-zakon cura, upoznala sam ju prek icq-a...super je ;)... mi imamo neke planove... volim jusmijehkiss

Doris-poznatija kao Dodo... hehe... jednostavna cura... baš je super... sređivala mi je vezu... i uspjela je:smijehkiss

Leona - joj kako ja nju volim... cerekcerekkiss

Mirela - zakon cura ;)

Da vam ispričam i nekaj o sebi...


Zovem se Marija,prezivam Hanžek... super mi je kad me zovu Hanžekica, al me skoro niko tak ne zove... ah... teško je dokazati imsmijehrofl...iz Zamlače sam...sad bum 8.razred...sad bum 14 godinayes no,ne baš sad, 17.01.thumbup...imam dva brataheadbang
prijatelje i prijateljice da i ne nabrajam...najbolji sportovi su mi rukomet i nogomet,a rukomet i treniram... sad bu mi 7. godinayesigram srednjeg vanjskogthumbup najdraži broj mi je 3 kojeg imam i na dresusmijeh... nemojte me pitati zakaj mie je najdraži... ni sama ne znamsmijehma ne znam kaj da vam više pričam o sebi,sve budete vidjeli... moj msn je marija.hanzek@hotmail.com, a icq 350408350, pa ak me neko nekaj treba...thumbup

Ovo sam ja:smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah,znam da bu mi malo njih došlo,ali ajde,da vidimo...(od 14.12.2006.)
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

ponedjeljak, 05.05.2008.

A gle me... ziva sam :)

Hehe. koji originalan naslov :) uglavnom, ne znam zakaj vam nisam pisala. nekak,sve mi je to dosadilo. nagovorili su me da napravim spejs, sad sam uvijek na spejsu. blog ko da sam zaboravila. da vam budem iskrena, u zadnje vrijeme uzivam u zivotu. sve mi je nekak savrseno. hvala dragom nasem Bogeku kaj je tak :). obozavam roditelje koji su zakon u zadnje vrijeme, braceke koje volim najvise na svijetu. pa kaj bum ja sad dok mi Nikola otide na faks u Zg? ahhnono... svida mi se i drustvo u kojem sam sad... da da... volim ih najvise na svijetu... Mateja i Mihaela- zakon sestre, vojim ih puno, hehe :), ajde dobro,ponekad se svadamo, al pa sve je to dio prijateljstva, ovak bi bilo sve presavrseno. Suzana - ljubav moja koja je u zadnje vrijeme vise u selu neg u gradu :), hehe ;), Alen - khm khmcerek, Marek - car :]... i tak... tu su jos Sija, Stef, Durdek koji me razocaral, al dobar je on :)... i tak... svida mi se i to kaj nastava traje jos svega mjesec i pol... dok se oduzmu subote, nedjelje, praznici.. dobi se svega jedan mjesec... sve sam ja vec zbrajalanaughtyyes... i po jednoj strani onak, ljetni praznici, tooo, konacno malo mira. a po drugoj strani, pa daaaj, rastali bumo se s frendovima s kojima sam prakticki bila svaki dan 8 godina :(:(... i unatoc tome kaj svi govore, joj, pa nema veze, svi ste si blizu, blabla... i sama znam da bu se sve to raspalo, i da vise nist nebude kak je prije bilo :(... al nema veze... ja se nadam da bum si ostala najbolja s Tihanom koju obozavam, i Ivekom svojim, koji me zna razocarati i rasrditi tu i tam, al ipak... muski prijatelj... znate kak je to... hehe :)... i tak... jaoo, sutra nacionalni... po jednoj strani si razmisljam, joj, pa nema veze, nis nebu javno, al opet... malo me to muci... al bude i to proslo ;). jedva cekam drzavnooooo :) zivim za to ove godine. hehe. e sad ak se opet zdurimo. jaaaaaaaj, sama sebe bum kaznila. hehe ;). i tak, kaj da vam jos napisem? e daa, izleet. zadnja godina... moglo bi biti carski :)... a dobro, nebu opet tak dobro jer Alena nebuno vec sam rekla da bum pocela mrziti nogometdead, al nema veze... budem se snasla... hehe ;)... uskoro firmaaa....jos samo tri tjednaaa... pa kad to vrijeme tak nenormalno brzo prolazi?? jaoo... uskoro srednja. sve novo. novo drustvo, nova skola, nova sredina. ne znam kak bu sve to izgledalo. ja se bar nadam da bu dobro :). mozda i vise neg dobro. u nadi je spas :]]. hehe. i tak... daj bilo je dosta, neda mi se vise. hvala vam svima koji citate moj blogec... i ne znam, mozda bum kaj cesce pisala, makar nebi bas rekla :P... pozdravljam sve koje poznam, posebno one koji citaju moj blog. Zahvaljujem se Martini koju isto vojim :), hehe, kaj je napisala tak ljepe stvari o meni. Posebni pozdravi Janji (hvala ti kaj me trpis s tim mojim slikama i ostalim glupostima), Veri (sam zbog tebe jedva cekam srednju =)), svojem drustvancu bez kojeg nebi mogla cerekcerek, Aniti i njezinom braticu Kecu koji se svade prek Martininog bloga... :D... nasoj Medimurki Lani :)... i tak... Dodeku, Mireli, Lei ;)
i da... pozdravljam profesoricu Kristinku Štefan koja me i potakla da napisem novi post... hehe :)... nema Vam nis posebno, al kaj bum ja sad :)... hehhe :)... pozdraaav svimaaa ;) cerekcerek

- 10:36 - Komentari (65) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.