< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nemam kak opisati blog...

Linkovi

Julie-engleskinja...nju zanima samo evanescence il kak se to piše,al je superthumbup

Janja-ma ona je super,volim jucerek

Tea-bas se smijem dok citam...zakon ženska...cerek

Matea-ma zakon je onathumbup

Igor-proslavljeni recitatorsmijehrofl

Majcen-Varteksovac...

Mia-Hrvojeva sestrična... baš zakon curathumbup

Vera-zakon cura, upoznala sam ju prek icq-a...super je ;)... mi imamo neke planove... volim jusmijehkiss

Doris-poznatija kao Dodo... hehe... jednostavna cura... baš je super... sređivala mi je vezu... i uspjela je:smijehkiss

Leona - joj kako ja nju volim... cerekcerekkiss

Mirela - zakon cura ;)

Da vam ispričam i nekaj o sebi...


Zovem se Marija,prezivam Hanžek... super mi je kad me zovu Hanžekica, al me skoro niko tak ne zove... ah... teško je dokazati imsmijehrofl...iz Zamlače sam...sad bum 8.razred...sad bum 14 godinayes no,ne baš sad, 17.01.thumbup...imam dva brataheadbang
prijatelje i prijateljice da i ne nabrajam...najbolji sportovi su mi rukomet i nogomet,a rukomet i treniram... sad bu mi 7. godinayesigram srednjeg vanjskogthumbup najdraži broj mi je 3 kojeg imam i na dresusmijeh... nemojte me pitati zakaj mie je najdraži... ni sama ne znamsmijehma ne znam kaj da vam više pričam o sebi,sve budete vidjeli... moj msn je marija.hanzek@hotmail.com, a icq 350408350, pa ak me neko nekaj treba...thumbup

Ovo sam ja:smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah,znam da bu mi malo njih došlo,ali ajde,da vidimo...(od 14.12.2006.)
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

subota, 10.11.2007.

Novi pooost... oo da x)

Eeeej ljudiii... a sam supeeer .... daaaa x)... no uglavnom, sad sam bila na rođendanu kod Martine.... kupile smo joj majicu i lepe Homer papučice... baš su fensi... XD... bilo je legendarno... bili smo u goricama... i nekaj smo se zezali, igrali smo se šoutajma x)x)... al smo na kraju samo Suzana i ja pjevale... i sad sam promukla... al zato su Strepsilsi tu da pomognu x)... jep... onda smo išli peške do nje doma pa smo cvilile i smijale se... a ja sam išla zadnja, a svugde je mrak bil, pa sam se derala da neću iti zadnja jer u hororima zadnji uvijek nastrada i počela sam se derat x)... pjevale smo sve moguće... haha... čak i leteće medvjediće XD.. no, a na kraju rođendana smo ostale samo Suzana, Anita, Ines, ja, i naravno, Martina =)... onda su od Ines starci po nas došli... kako smo se tek u autu smijale... njezinom tati većinom... juuuj, zakon je bilo x)... i tak... ovaj post pišem jer me Tači tu na icq-u muči =P... heh... al nek mu bu...evo, odma ga i pozdravljam... hehhehe... i tak... u školi je isto zakon... sam se zezamo... i to bi uglavnom bilo to... e daa sutra nam počne ligaa... ooo da... u Koprivnici igramo... i vidla bum si cure s Đakova koje su bile s menom u kampu... jedva čekaaaaaam =)... a sad idem... sve pozdravljam... sve s kojima se sad na iceku dopisujem...no, a sad idem... hmmm da XD... pusaaaaaaaaaaaa =*... e i da, sorryte na ispadima... al kaj sad XD

- 22:57 - Komentari (135) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.