< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nemam kak opisati blog...

Linkovi

Julie-engleskinja...nju zanima samo evanescence il kak se to piše,al je superthumbup

Janja-ma ona je super,volim jucerek

Tea-bas se smijem dok citam...zakon ženska...cerek

Matea-ma zakon je onathumbup

Igor-proslavljeni recitatorsmijehrofl

Majcen-Varteksovac...

Mia-Hrvojeva sestrična... baš zakon curathumbup

Vera-zakon cura, upoznala sam ju prek icq-a...super je ;)... mi imamo neke planove... volim jusmijehkiss

Doris-poznatija kao Dodo... hehe... jednostavna cura... baš je super... sređivala mi je vezu... i uspjela je:smijehkiss

Leona - joj kako ja nju volim... cerekcerekkiss

Mirela - zakon cura ;)

Da vam ispričam i nekaj o sebi...


Zovem se Marija,prezivam Hanžek... super mi je kad me zovu Hanžekica, al me skoro niko tak ne zove... ah... teško je dokazati imsmijehrofl...iz Zamlače sam...sad bum 8.razred...sad bum 14 godinayes no,ne baš sad, 17.01.thumbup...imam dva brataheadbang
prijatelje i prijateljice da i ne nabrajam...najbolji sportovi su mi rukomet i nogomet,a rukomet i treniram... sad bu mi 7. godinayesigram srednjeg vanjskogthumbup najdraži broj mi je 3 kojeg imam i na dresusmijeh... nemojte me pitati zakaj mie je najdraži... ni sama ne znamsmijehma ne znam kaj da vam više pričam o sebi,sve budete vidjeli... moj msn je marija.hanzek@hotmail.com, a icq 350408350, pa ak me neko nekaj treba...thumbup

Ovo sam ja:smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah,znam da bu mi malo njih došlo,ali ajde,da vidimo...(od 14.12.2006.)
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

petak, 14.09.2007.

Na na na na =)

Ej ljudovi... =P... evo mene... u ovom postu nebum nekaj prevec napisala jer mi se neda...ili?... =))... a ne znam.. no uglavnom, oprostite kaj me tak dugo nije bilo, nije mi se dalo pisati... napravila sam si spejs pa sad vise ne koristim blog tak cesto... al ga ipak koristim x))... i evo, kaj da vam velim... ja i nisam bas neke volje uz zadnje vrijeme... mislim... malo jesam, malo nisam... i tak =)... sad sam si napravila nekaj s ramenom pa nesmem trenirati najmanje jedan tjedan =(.. al pa kaj sad... bu bolje ;)... igrali smo ragbi pa je neko opal na moje rame... da, tak je to nekak bilo x))... zal mi je jako jednog decka kaj sam ga povredila... a mislim, kaj bum sad.. jesam kriva, i zal mi je jako jako... al kaj je bilo bilo je... nazalost =((... al ja se toplo nadam da bu bolje... i opce necu vratiti njega ko decka nego bar ko frenda... ah.. sad to zvuci malo cudno.. al bas me briga kak zvuci x)... sezona mi ne znam kad pocne... al sad igram kup, meduzupanijsku i ovu nasu ligu... tak nekak...ma nemam pojima zapravo kaj se to i di igra x))... no... ne znam vise stvarno kaj da velim... pozdravljam sve koje sam pozdravila u proslom postu... i tak... ajde ljudi... pa se cujemo :)

- 15:07 - Komentari (118) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.