< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nemam kak opisati blog...

Linkovi

Julie-engleskinja...nju zanima samo evanescence il kak se to piše,al je superthumbup

Janja-ma ona je super,volim jucerek

Tea-bas se smijem dok citam...zakon ženska...cerek

Matea-ma zakon je onathumbup

Igor-proslavljeni recitatorsmijehrofl

Majcen-Varteksovac...

Mia-Hrvojeva sestrična... baš zakon curathumbup

Vera-zakon cura, upoznala sam ju prek icq-a...super je ;)... mi imamo neke planove... volim jusmijehkiss

Doris-poznatija kao Dodo... hehe... jednostavna cura... baš je super... sređivala mi je vezu... i uspjela je:smijehkiss

Leona - joj kako ja nju volim... cerekcerekkiss

Mirela - zakon cura ;)

Da vam ispričam i nekaj o sebi...


Zovem se Marija,prezivam Hanžek... super mi je kad me zovu Hanžekica, al me skoro niko tak ne zove... ah... teško je dokazati imsmijehrofl...iz Zamlače sam...sad bum 8.razred...sad bum 14 godinayes no,ne baš sad, 17.01.thumbup...imam dva brataheadbang
prijatelje i prijateljice da i ne nabrajam...najbolji sportovi su mi rukomet i nogomet,a rukomet i treniram... sad bu mi 7. godinayesigram srednjeg vanjskogthumbup najdraži broj mi je 3 kojeg imam i na dresusmijeh... nemojte me pitati zakaj mie je najdraži... ni sama ne znamsmijehma ne znam kaj da vam više pričam o sebi,sve budete vidjeli... moj msn je marija.hanzek@hotmail.com, a icq 350408350, pa ak me neko nekaj treba...thumbup

Ovo sam ja:smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah,znam da bu mi malo njih došlo,ali ajde,da vidimo...(od 14.12.2006.)
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

ponedjeljak, 14.05.2007.

Novi post nakon samo dva dana... aha ;)

No... meni je Mia predala tu štafetu, onda bum i nekaj napisala...
A - akači... zakon ljudiroflrofl
B - Barcelona... treba objašnjavati?!smijeh... a tu su i braceki... da, da, dobri su onithumbup
C - Converse... mislim, pa kaj sad, lepi mi je znakićdeaddead
D - ah... tu ima dva pojma.. al rekla bum samo jedan... deda... da njega nema, nebi se imala kome smijati domasmijehsmijeh
E - energija... prva mi je pala na pamet sad... al dobra je to stvaryessmijeh
F - Fabregas... ne znam zakaj, al taj lik mi je tak zgodancereksmijeh... i ona igra fante....cerekcerek
G - grlo... ehehe... ja se svojem grlu divim, nebrem vjerovat kak može podnesti tolko dernjaveroflrofl
H - hladno pivo... zakon... ;)
I - igre... volim igre... mislim, dok nekaj igramo pa se zezamo i tak...naughty, a smatram i da je život igra... mislim, onak, zakaj se nebi igralismijehsmijeh
J - jezik... heheh... tog sam se sad sjetila jer mi je rekla učiteljica : "Marija, s jezikom nebuš nikad napravila niš pametnog!"... a ja onak... LOOOOOOL
K - klaunovi... volim te ljude... baš su fora ;)
L - lol... no, to često pišem.. puno njih reklo bi i prečesto :P
M - misli... moje su uvijek drugde neg bi trebale bitismijeh
N - nogomet... volim taj sport... no, pa i nogometašesmijehcerek
O - oholost... jedan od sedam glavnih grijeha... ehehehhe, sorryte nebrem smisliti niš originalnije... e gle... originalnostroflroflsmijeh
P - pravda... da da...thumbup
R - rukomet...sport koji volim najviše na svijetu... dok čujem da imam utakmicu... weeeeeeeeeesmijeh
S - subota... ima neko ko se ne slaže s tim? roflrofl... slavlja.. o da o da o da...
T - testovi... mislim da ih svi jako volite :P:P
U - ulica... volim ullicu, di da se inače igram?!?! joj... opet ja s igromroflroflsmijeh
V - vanjski... no, da pojasnim... srednji vanjski... treba objašnjavati?!smijehcerek
Z - zabava... no comment ;);)

I sad hoću da tu štafetu naprave Julie,Mateja... no, dosta su one dvije... idem sad... book

- 15:55 - Komentari (73) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.