Design by : cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne govorim ništa.....
....otkrijte sami.....







Linkovi

MaRiN
AnA
AnA
NiKi
LuSi

















O meni.....

Zdravo......
Zovem se Marija...
Sada ću 6.a razred....
Živim u Puli....

od ane i luise

Naj pjevačice su mi:

Avril Lavigne:





Rihanna:





Shakira:





Britney Spears:





Naj pjevači su mi:

Toše Proeski:





Jesse Mccartney:





Naj glumica:

Jessica Alba:





Naj glumca nemam....
Ali obožavam životinje...







subota, 16.08.2008.

Škola...........

Jedva čekam školu, školu,školu,školu......
Tako mi nedostaju prijatelji, nastavnici, knjige,
obveze, zadaće, rano dizanje......
Jedva čekam da ponovno sjednem u školsku klupu....
Nedostaju mi ispiti, vježbe, nova gradiva....
Sve mi to full nedostaje.....
Ali dok još uvijek mogu uživati uživat ću.....
U školu idem cijelu zimu, a odmor samo tri mjeseca,
pa tako gledano škola mi ne nedostaje....
Ma full mi fali škola.....
Ustvari neznam.....
TAKO-TAKO.....

KISSI-KISSI
PLIZZ, KOMAJ TE MI!!!!!



| Komentari (25) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.