< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

02/2008 (3)
01/2008 (2)
12/2007 (3)
11/2007 (4)
10/2007 (2)
09/2007 (5)
08/2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



MrZe/VoLe

dIzajN bY: zWjezDica

O blogu....


Svašta i ništa....pametno za pročitat.....
Pisat ću o svemu pomalo...
Pisat ću o svemu što stignem...
Npr.o sebi,mome dečku,školi,obitelji...


Sve što(ne)trebate znat o meni...

Da SaM...: Luda,uvijek za zezanciju,u slobodno vrijeme jako glupa...
Ime:Marija…
PrEzImE:Nije za javnost...(oprosite mi...)
NaDiMcI:Mare,Bubica(Lucija)....
Rođena sam:17.02.1994.
Horoskopski znak:Vodenjak
BOJA OCIJU I KOSE:
-oci:smeđe
-kosa:plavo-smeđa s plavim pramenovima
Di ŽiViM...:U stanu,sobi, u Osijeku!i školi ma svugdje!
Razred:8a
Škola:Vladimir Becić(Moša)
Treniram:trenutno ništa
Idem na:zbor,informatiku
ST0 SLUŠ@M:sve.....uglavnom domaću glazbu,ali mogu slušati i sve ostalo...
Što VOLIM,što NE i što MRZIM...
..:::VOLIM:::..:
-se zajebavat
-bit zaljubljena
-bit sretna
-svoje frendice
-svoj mobitel
-gledat filmove
-školske odmore
-računalo
-svoju sobu
-svoj razred
-tračat...
-ići u kino i HNK
-ići na bazene i na klizanje
-ići u grad
-ići na sladoled
-ići u vukendicu(moju i kod mojih sestrični)
-ići kod bake
-slušat glazbu(najviše kad učim)
-visit po cijeli dan na msn-u
-čitati,
-crtati
-družit se
-svoje lude prijatelje
-vikende(subote)
-čokoladu(i sve što je slatko),
-klince
-ples
-odbojku
-putovati
-svoga brata
-obitelj
-sestrične
-svoje omiljene glumce
-zezat se
iskrenost(naravno)
-rolat se
-NK Osijek,
-postere i članke,
-smijati se
-spavati
-upoznavati nove ljude
-doživljavati nova iskustva
-gledat TV
-životinje
i još puno toga.....
..:::NE VOLIM:::..:
A N3VOLIM:
-sve anoreksičarke i bulimičarke,
-sve umišljene osobe
-osobe koje misle samo na sebe
-ljude koji vrijeđaju
-dvolične osobe
-preseravanje
-laži
-školu
-rano ustajanje bez posebnog razloga(npr.ići u školu)
-manipuliranje
-loše ocjene-nepravdu
-Kikicu kad me naživcira
-komarce
-učenje(UVIJEK)
-matematiku(kako kada)
-nastavu(to uvijek)!!!!!,
-kad zašteka internet(tad ga mrzim,ha,ha,ha)
-ljubomoru
-svađe
-razočarenja
-smrzavat se
-kad se neko pravi važan
-ogovaranje....
-kad mi je dosadno
-kad sam u kazni...
-kišu
-horore............

MrZiM…:Cajke!!!!!NARODNJAKE!!!
MOJ ZIVOTNI MOTO:Zivi svaki dan ko da ti je posljednji!!!
Najfrendica:Valentina-Tina i Korina(koje su mi i sestične).
Nafrend:......
To su mi samo najprijatelji i najprijateljice...
Ostale prijateljice:Ma ima njih puno:
-Iva V.
-Romana
-Ana
-Yvonne
-Monika,
-Tena
-Kristina(KIKA)
-Nora
-Miki
-Lule
-Martina
-Ana Čičak....
Ostali prijatelji:
-Vedran B.
-Antun R....
Mirko i Mariko.....

MoJe NaJ iZrEkE…:Jebote,bokte,mamuti....marš....
A dAlJe…:Ja imam tolko tog za pisat…..Al mi se neda…
Ak nešt nisam napisala ostavite to u komovima…..
Pa ću valjd napisat..Nemam blage!

Linkovi...

Blog.hr
dobri linkovi:(na internetu)koje morate posjetiti...
Playtoy
Evo vam par blogova s dizajnićima....
sir dizz....
peacedesign....
tina dizz...
rosemary dizz...
viva dizz....
bumeri....
ajmedizajna......
dizz.mentalka....
neki dizz....
gadura....
i još neki dizz....
dizajni.....
dizajni..kokos....
ajme...još jedan dizz....
laura...
martina dizz....
marino....
dunchess...
...
qeen
paper heart...
putoputo...
bahati...
besplatni dizz...
vf...
rizlastrudla....
lil....dizz...
bad1
doxyrano...
inna...dizz...
neki dizzz...
Antonija dizz....
dizajnići....
babich dizz....
wc8 dizz....
anja dizajni....
rea dizajni...
MaLa CuRiCa



blogovi....pjesme i slike...

blogovi od mojih frendica:
Image Hosted by ImageShack.us
-Ipsic-Yvonne
Image Hosted by ImageShack.us
-Tena-jedna od mojih naj frendica...
Image Hosted by ImageShack.us
-Tina J.i andrea I.


© ¤¤¤...LuDo ZaLjUbLjEnA....¤¤¤





Malo duži post....

Hvala svima koji su mi komentirali...mogli su i više..al nema veze.
Kod mene nema ništa novog..ima al ništa nije lijepo...a što ćeš takav ti je život...
Ne predvidljiv...
Da moram vam ovo reći...To je strašno...Mojoj jednoj
dobroj prijateljici iz razreda je umro tata.A ona još i problema s tlakom i trenutno je u bolnici.Do sada je već dva puta hitna dolazila u školu po nju.Užas..
Strašno mi ju je žao.Ja nemogu zamisliti kako bih reagirala da se meni nešto tako dogodi.Vjerovatno mi preživjela šok.I eto danas idem na sahranu.U tri,a održat će se u Čepinu,pa smo se dogovorili da ćemo ići busom.Tako da u dva moram krenuti do grada...
Suze su čovjekov najbolji prijatelj...Kad svi odlaze,one dolaze....Nadam se da ću stići sve do kraja na pisati.Trebala sam u dva ići na informatiku,al sad nemogu.Sva sreća bit će mi opravdana...
Trebao nam je zaključiti ocjene..nadam se da ću imati 5..hah..
Danas smo pisali matematiku..valjda ću dobiti 2...I da zaključivala nam je vjeronauk...Toooo imam 5...a ko nema???pa mislim da bi pošizila da imam 4.
Jednostavno iz takvih laganih predmeta mogu imati 5...Ugl.nadam se da je to sve...


A sad malo filozofije..ak vam se neda čitati nemorate...

Hodate gradom, i vise ne gledate ljude u oci. Ne.... Nitko nema vise lijepe oci. Hodate gradom i vise ne gledate kakvo tijelo ima osoba. Ne.... I dalje hodate gradom....i....gledate odjecu? Ne...svi nose isto. Sjednete da se malo odmorite. Gle, mobitel! A, ne....pa ima ih toliko sad da svatko moze imati 3. Treba nam nesto sto ce nas odvojiti od drugih...da nebudemo svi bas isti. Dignete se i secete dalje..... Zanimljivo je pomalo vidjati vec toliko ljudi s mp3 playerima oko vrata, sa slusalicama u usima....ali ne crnima....ne, one se ne vide dobro....bijele...ili prozirne. I gledate kakvih sve modela ima....Aha, ovaj ima onaj jeftini do 300kn....hmm....nije mi bas zanimljiv....Gle, ovaj ima onaj sto slike moze gledati...."Hey, gdje si to kupio?"..... A ona ima iPod. Sminka cista. Da ne spominjem dodatnu premu za playere. Jer, on sam nije dovoljan. Kako je to sve pocelo s walkmenslusovima.... Imali ste jednu kazetu, dodatne baterije, i samo ste okretali. Gdje su vam ti walkmeni? Onda discmeni.... Ona veeeelika okrugla kutija....coece, to ti je dosta za cijeli put slusanja glazbe. Sada vise nemozete ni razgovarati s ljudima. Svi slusaju muziku. U tramvaju mozete i plesati s njima, jer ju pustaju i vama. Ljudi su poceli nositi glazbu svog privatnog zivota sa sobom u borbu protiv stvarnog svijeta. No, kvari vam se ona radost slusanja....ako svaki dan idete na posao....i slusate iste stvari....nakon tjedan dana, skidate novu gigu pjesama...vise nemozete podnijeti one stare. Nema one radosti da cujete neku stvar koju ste davno culi. A playeri vise s vrata....sad po ljeti ce biti na rukama....na tajicama rolera i biciklista.... Ljudi ce ici jos malo u disko sa svojim playerom i plesati na svoju glazbu(eto biznisa).Kao i svaka sitnica, pretvara se u nove proizvode. Nemas mp3?!?Sramot.Ali, zanimljivo je malo gledati ljude kako slusaju glazbu....poneki se njisu dok nekog čekaju.....poneki samo pilje ravno dok trće posred ceste nesvjesni da im se trubi odostraga....neki zaljubljeni par na klupici slusa zajedno svoje pjesme.... A pošto pjesme dižu raspoloženje, zašto ih ne iskoristiti u svakodnevnom životu? Neki će uspjeti odoljeti i ovome, drugi će se prikloniti. Izvolite birati....


10.12.2007. u 11:01

| KomEntaRi (67) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.