Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


O meni:
Ime:Marija
Zivim:u Hrvastkoj
Imam 13godina
Prijatelji:Anamarija,Dajana,
Natasa,Lidija Vana,Antonia,Kristina itd ima ih jos puno

evo nekih slikica


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo nekih pjesmica

Ako postoji radost, onda je to susret s tobom!
Ako postoji bol, onda je to život bez tebe!
Ako postoji netko koga želim, onda si to ti!

***
Nema ljepšeg okusa od tvojih usana
Zvuka od tvoga glasa
Boje od boje tvojih očiju
Nježnijeg dodira od tvoje ruke
I nema ljepšeg osjećaja
Nego voljeti Tebe!

***
Moj život je pjesma bez kraja
Ono što želim daleko je od raja
Pakao je za mene svaki dan bez tebe
I sve što želim je da te imam kraj sebe.

***
Sanjam tvoje ruke da me maze
Sanjam tvoje usne da me ljube
Sanjam tvoj dodir, sanjam tvoj miris
Sanjam tebe, mislim na tebe
I volim samo tebe!

***
Poslat ću ti vjetrom poljubac blag
Da ti kaže da ima netko mom srcu drag
A ti ga udahni da zauvijek ostane tu
Jer ja sam s tobom i u dobru i u zlu!

***
Ne šaljem ti ružu, jer ona vene
Već ovu poruku da se sjetiš mene
Nije to za spomen što znači prošlost
Već za ljubav što znači vječnost.

***
Onda kada si sam, blizu ili daleko
Dovoljno je da znaš da te voli netko
Netko tko ti prašta tvoje male laži
Netko tko te voli i svuda traži.

***
Biti s tobom je čast
Dobiti tebe je borba
Izgubiti tebe je smak svijeta
Ljubiti tebe je neopisivo
A zaboraviti tebe je nemoguće!

***
Ti mi put obasjavaš
U mom srcu obitavaš
Zbog tebe sam zaboravila na druge sve
Jer s tobom želim ostvariti sve svoje sne.

***
Tek kada anđeli postanu zli
Kad oceani presuše svi
Tad srce će moje prestati gorjeti
I ja ću te prestati voljeti.

***
Želim da budem tvoja suza
Da se rodim u tvojim očima
Kliznem ti niz obraze
I umrem na tvojim usnama!

***
Ljepota je prolazna, život kratko traje
Sve što imam moje ti srce daje
Uzmi moju ljubav, jer znam samo jedno
Sve na ovom svijetu nije kao TI vrijedno!

***
Možda je pogled bio kriv
Možda je sudbina tako htjela
Da zvolim tvoje smeđe oči
Baš onda kada nisam smjela...

***
Porukica ova neka te razveseli
Piše ti je netko tko te puno želi
Želim te više nego bi duša htjela
Jer sada se volimo samo preko
MOBITELA!

***
Niti te ne volim,niti te ne obožavam.
Ali rado te zafrkavam.
Moja adresa :vedra nebesa
Moj kućni broj:zini pa stoj.
Ako ikad saznaš tko ti ovo piše postat
ćeš doktor,a možda i više.

Volim your eyes,
zato što su very nice,
malkice look at me,
poslije toga don"t forget me,
srce mi tik-tak for Your because
i love you!!!


Pruži mi ruku zagrli me u tami,
volim biti s tobom kada smo sami,
više od svakog te volim
jer ljubav se zove
imenom tvojim!

Moju ljbav prema tebi
ni najljepša pjesma opisala nebi
što te volim nisam kriva voljet ću
te dok sam živa!!!!


tisina u noci,sapat u sobi,sjajnije su zvijezde sjajne su oci.Cuje se sova i jecaj boli,posljednja slova:laku noc ljubavi moja
.


Da sam tihi povjetarac i da imama takvu moć sletao bi na tvoj prozor da ti pozelim najslatku LAku Noć


Doci cu ti nocas u san njezno cu ti spustit dlan milovat cu te po licu necu pustit suzu izdajicu samo cu te poljubit u snene oci i tiho nestati u noci!!!

Neka ti čarobni val divnih snova uljepša noć kad u krevet odlućiš poć.Anđeli neka euvaju anđela mog poljubac ti šaljem iz srca svog za laku noć


poželi nocas da sam pored tebe jer ova vecer ima čudnu moa, možda se stvorim pored tebe da te poljubim za laku noć...


Neka ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekani krevet odlucis poc. Bogovi neka cuvaju andjela mog dok mu saljem poljubac iz srca svog.


Necu dozvoliti da te nocas iko uplasi u snu, bicu tvoj andjeo cuvar! Moja krila bice ti utociste,moje lice jastuk, a moje srce bice...tvoje - Laku noc, milo moje!


Zelim ti lijepe snove u ovoj zimskoj noci, zelim ti to jer ne mogu doci. Ne mogu te zagrliti i priviti uz sebe i ostaje mi samo da zaspim misleci na tebe!!
.

noćas za tebe stihove pišem, noćas za tebe zvijezde brojim, dopusti da te poljupcem uspavam, dopusti da ti kažem koliko te volim!!!


Slatko spavaj zlato moje,ja ti šaljem usne svoje da te ljube cijele noći,jer ja ne znam kad ću moći;i srce ti šaljem svoje jer mi nedostaješ zlato moje..



Ako te napusti sreća i ako ti suza nestane i kada ti mjesec više ne bude sjao, sjeti se da na ovom svijetu postoji netko tko bi za tebe život dao.


Na stranici knjige tvoje neka cvate ime moje, neka cvate i nek vene radi vječne uspomene.


Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!


Čokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od lješnjaka. Ne. Šećer. Nema šanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim ništa što je slađe od tebe

Ja tek sada kuzim da ne kuzim, sta kuzim, sta ne kuzim, sta mi je tesko skuziti, sta ne mogu prokuziti, ali jedno kuzim - znam cemu ti sluzim... Prijatelji zauvijek!

Jednog dana kaze ljubav prijateljstvu: "Zasto postojis ti kad vec postojim ja?" Prijateljstvo odgovori: "Nosim osmijeh onamo gdje si ti ostavila suzu..."

Neke slike vremenom izblijede, mozda neke uspomene manje vrijede, ali nije istina da prijateljstvo vremenom prestaje, koga jednom zavolis, zauvijek u srcu ostaje...

Za svaku grubu rijec ti ne ljuti sem, svake nase gluposti sjeti se, jednom kad sve prodje ne zaboravi me, samo zadnja zaelja je: KAD TREBAS PRIJATELJA NAZOVI ME!

GoDiNe iDu a sTa NaM ZiVoT ZnAcI ZaJeDnO BiSmO BiLI I bOlJi i jAci aLI zIvOt NiJe San PuN ZeLjA zNaj Da U mEni ImAS Do sMRtI PriJatelJa

Mladost nema vijeka,za mladost nema lijeka,mladost traje kratko,zato zivi slatko,mladost prolazi kao u letu a ova poruka je za najsladju osobu na svijetu.

Upita ljubav prijateljstvo:"Zasto postojis ti kad vec postojim ja?" A prijateljstvo odgovori: "Da donesem osmeh tamo gde si ti ostavila tugu!"

Jedna munja ne znaci nista na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druzenja, jer ljubavi dolaze, bivaju i gube se, a prijatelji traju kao i vjecnost...

Kažu da je ljubav važnija od prijateljstva ali da je prijateljstvo trajnije od života, prema tome ti ceš biti prijatelj kog cu voljeti do kraja života!

Kad BOG voli nekoga covjeka na dar mu daruje prijatelja,zamisli koliko je volio mene kad mi je za prijatelja darovao TEBE...!!

Srest ćemo se opet zagrlit ćeš me jako ni meni ni tebi neće biti lako... Srest ćemo se opet vjeruj bit će tako i shvatit ćeš da te nitko neće voljeti prijateljski ovako...

Hvala ti za radost, srecu i smijeh, hvala ti za utjehu i svaki skriveni grijeh, hvala ti za rijec sto i suze brise, jer takav se prijatelj radja jednom i nikad vise!

Evo rijeci pjesme Gdje je srce tu je dom

Ne trebam ja cet'ri strane svijeta, sve su tu
cuvam ih, majko moja, u srcu
gdje je srce, majko, tu je dom
sa tobom

Ref.
Lijevo je srce, moja ljubav, moja bol
desno je stijena, cvrsta ruka, zivot moj
ovo je moja zemlja, moji svi
ali u srcu, majko, on je jedini

Sad ide od Ane Bebič prezivecu

Prezivecu

Mozda nisam dobrodosla
mozda to me skupo kosta
mozda radim protiv sebe
bas iz ciste dosade

Mozda pravi sam fanatik
mozda nisam ti ni nalik
mozda samo skupljam mrvice
sto ostaju za nama

Ref.
Odavno vec svejedno ti je znam
cujem ti u glasu
da na tvoje oci varam te
ne bi promijenio grimasu

Neka neko tugu odnese
nisam ja za price potresne
s tobom prezivecu
neka na tome ostane

Mozda imam ja dva lica
kao svjedok i ubica
mozda nocas dodje mi da
sve k'o staklo razbijem

Mozda srce izigrat cu
mozda opet zaplakat cu
ali znaj da s tobom ostat cu
sve do samog kraja

SAD MILICA MAJSTOROVIC SAVRSENI PAR

Mi smo savrseni par
to svako dobro zna
mi ljubimo se strasno
i svima je jasno

Da mi smo savrseni par
k'o Romeo i Julija
zavidi nam drustvo celo
dve smo duse, jedno telo

Ref.
Ali ja ne volim te
ni ti ne volis me
mi ne volimo se
ma gotovo je

Ja ne volim kako se oblacis
ni kako izgledas
ne volim to kako govoris
sve je laz, sve je laz

Da odmah predjemo na stvar
mi smo savrseni par
svuda jasni su znaci
vole me tvoji ortaci

Sa mojom kevom pijes kafu
to tako prija starom lafu
sa mojim caletom si drug
ma bas me briga kad si lud

Ref.

Znam, doci ce dan
kada ces shvatiti i sam
da jedno sam ja, drugo si ti
zato, molim te, nestani

Ja ne volim kako se oblacis
ni kako izgledas
ne volim to kako govoris
sve je laz, sve je laz

evo jos pjesmica


POVEDI ME

POVEDI ME
KAD NEZNAM KUDA IĆI
POMOZI MI KAD TVOG
LIKA NE BUDE U MOJOJ PRIĆI!

NE ŽELIM BITI BEZ TEBE
I KAD POSLJEDNJA ZVIJEZDA
PADNE
ŽELIM ZNATI DA SI TU
U MOME SNU !

POVEDI ME
BILO KUDA
SAMO DA SAM UZ TEBE
MOJE NAJLJEPŠE RUŽE
CRVENE!

TI SI MENI...

TI SI MENI CIJELI SVIJET
TI SI MENI BIJELI CVIJET.
TI SI MENI RADOST,SREĆA
TI SI MENI BUKET CVIJEĆA!
TI SI MENI SUNČEV SJAJ
TI SI MENI BOŽIJI RAJ
.
TI SI SAMNOM UVIJEK TU,
TEBE SANJAM U SVAKOM SNU!

Neke lijepe poruke:

AKO VOLIS
NEMOJ KRITI
JER NIJE
ZABRANJENO
ZALJUBLJEN BITI

GDJE GOD
POĐEŠ ŠIROM
SVIJETA NIKAD
NEĆEŠ IMATI
DJEVOJKU KOJA
TE VOLI
KAO JA

JEDNOM SE
RAĐA JEDNOM
SE DISE
JEDNOM SE VOLI
I NIKAD VISE

JA NISAM CVIJET
PO KOJEM SE GAZI
NITI SAM SVJETLO
KOJE SE GASI
JA NISAM ROB KOJI
TE SLUSA JA SAM
JEDNA ZALJUBLJENA DUSA

KAZU LJUDI LJEPO JE
U RAJU A JA KAZEM
LJEPSE JE U TVOM ZAGRLJAJU

MOJE TE OCI TRAZE
MOJE RUKE TE MOLE
MOJE TI USNE SAPCU
DA TE LUDO VOLE
POVEDI ME

POVEDI ME
KAD NEZNAM KUDA IĆI
POMOZI MI KAD TVOG
LIKA NE BUDE U MOJOJ PRIĆI!

NE ŽELIM BITI BEZ TEBE
I KAD POSLJEDNJA ZVIJEZDA
PADNE
ŽELIM ZNATI DA SI TU
U MOME SNU !

POVEDI ME
BILO KUDA
SAMO DA SAM UZ TEBE
MOJE NAJLJEPŠE RUŽE
CRVENE!

TI SI MENI...

TI SI MENI CIJELI SVIJET
TI SI MENI BIJELI CVIJET.
TI SI MENI RADOST,SREĆA
TI SI MENI BUKET CVIJEĆA!
TI SI MENI SUNČEV SJAJ
TI SI MENI BOŽIJI RAJ
.
TI SI SAMNOM UVIJEK TU,
TEBE SANJAM U SVAKOM SNU!

Neke lijepe poruke:

AKO VOLIS
NEMOJ KRITI
JER NIJE
ZABRANJENO
ZALJUBLJEN BITI

GDJE GOD
POĐEŠ ŠIROM
SVIJETA NIKAD
NEĆEŠ IMATI
DJEVOJKU KOJA
TE VOLI
KAO JA

JEDNOM SE
RAĐA JEDNOM
SE DISE
JEDNOM SE VOLI
I NIKAD VISE

JA NISAM CVIJET
PO KOJEM SE GAZI
NITI SAM SVJETLO
KOJE SE GASI
JA NISAM ROB KOJI
TE SLUSA JA SAM
JEDNA ZALJUBLJENA DUSA

KAZU LJUDI LJEPO JE
U RAJU A JA KAZEM
LJEPSE JE U TVOM ZAGRLJAJU

MOJE TE OCI TRAZE
MOJE RUKE TE MOLE
MOJE TI USNE SAPCU
DA TE LUDO VOLE












Custom Glitter Text
maja

marina

uglavnom voli pse

petra

ivana

natalia

nogometasice

nikolina

lara

nikolina 2

lucija



lucija dizajni

ema

maja

katarina

lida i kiki

ivan

Nevjerojatno ali istinito

IVANA COOL BLOG

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


sve i svasta

evo par slika

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


evo pa odgovorite:

sta mislite jel treba jos nesto na mom blogu
ne uopce
pa trebalobi
uh sta ce
pretrpano je o ovako
da stavi slika jos
  
pollcode.com free polls


jel vam se svidjaju postovi
ne brisi ih
super su
najbolji
  
pollcode.com free polls


jel vam se svidja moj blog
ne
de brisi to
super
najbolji je
  
pollcode.com free polls


evo jos nesto


Myspace Comments - Myspace Virtual Pet Cat Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes


Myspace Comments - Myspace Pet Dog Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes


Myspace Comments - Myspace Pet Fish - Aquarium Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes


Myspace Comments - Pet Bird in a Cage Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Cute Bear Icon
Myspace Comments - Cute Bear Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Dog Icon
Myspace Comments - Dog Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

White Cat Icon
Myspace Comments - White Cat Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Pig Face Icon
Myspace Comments - Pig Face Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Piggie Icon
Myspace Comments - Piggie Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes

Pink Bunny Icon
Myspace Comments - Pink Bunny Icon Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes



Myspace Comments - Smiley Flowers Background Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes




Myspace Comments - Red Hearts Shamrock Background Fun Quizzes Dumb Tests MySpace Quizzes


nedjelja, 04.01.2009.

BOK

EVO I MENE A STA DA KAZEM
SAMO DA VAM SE JAVIM.
MISLIM MENI JE DOSADNO JOS MALO SKOLA
EH A STA CU MORA SE I TO U ZIVOTU
EVO STAVILA SAM SLIKA MENI SU BAS SWEET AKO VAMA NISU
BAS ME BRIGA ZA VAS AH STA JA MOGU.
POGOTOVO MI JE SLADAK MOJ PESO
I DA OCEKIVALA BI DA ODGOVARATE NA O0NA PITANJA STO
SAM STAVILA TO BI MI PUNO ZNACILO
DA ZNAM OCU OBRISATI BLOG ILI NE.
HVALA VAM NA KOMENTARIMA NISAM SE NADALA DA CE IH BITI TOLIKO
I DA NEMOJTE MI OSTAVLJATI BROJALICE TO SAM VEC NAPISALA
GLUPO JE KRSITI PRAVVILA SAMO DA ZNATE.
JA NE KRSIM KOD NIKOG ONO STO PISE MORA SE POSTOVATI SAMO DA ZNATE.
NISTE FER ONO,ALI SAMO DA ZNATE NECETE DOBRO PROCI AJDE IDEM JA SAD
DOSTA MI JE PISANJA IDUCI POST OCEKUJTE KAD BUDE BILO 150KOMENBTARA
I DA NAKON 10KOMENTARA IDETE U LINKOVE SAMO DA ZNATE TO JE PRAVILO SAMO ZA OVAJ POST I KAD
NAPISE NECE TOGA VISE BITI.
ETO AJD CUJEMO SE VIDIMO SE STA VEC.



| Komentari (226) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Amy Jonas.