Slike!
myspace glitters


myspace comments




myspace layouts


myspace glitters


free myspace layouts


myspace layouts


myspace layout images


myspace layouts


cool myspace layouts

myspace graphics

myspace layouts


myspace layouts



myspace layouts



myspace layouts



pimp myspace profile




myspace glitters





myspace layouts images




myspace layouts




myspace glitters


myspace layouts






Marija-96

ponedjeljak, 23.02.2009.

KONCERTI...MAŠKARE

Pozz jos jednom..nije me dugoo bilo..ali evo me napokon hehe....
vratila sam se...
u nedjelju sam bila na velikom fasniku..
bila sam takoder i na koncertu Maje Šuput...bilo je PREEEEEE ZAKONNNNN
odlican provod..ali ovo mi je vec drugi put da vidim Maja Šuput uzivo..ali mogu vam reci da je sada PUNO lijepša..ima smedu....malo i valovitu kosu hehe...jako je mala..hehe..ali je prekrasna...
kao sto ste mogli i ocekivati =))))))))))))))))))))))))))))))
ali nazalost pjevala je samo 4 pjesme..a neki decki su joj cak i psovali..a neki su imali nezgoda s autogramima....
uglavnom bilo je PRE LUDOOOOOOO
....ako vas zanimaju detelji ..pitajte u komentarima....hehe..nadam se da ce biti PUNO pitanja!!! ;););););););)
ali...evo idu nam i maskare...jos neznam sto da budem .....
Angelina Jolie..ili divlja macka???
molim vas javite mi u komentarima do 8:08
;)
a.....,nadam se da i vi idete u maskare...ajde opisite mi u komentarima vas provod..a ja cu takoder..u sljedecem postu..a ako bude pitanja i o Maji Šuput..o divnom koncertu i preludom provodu...


PJESMICA KOJU SU NASI DECKI U RAZREDU NAPISALI PROFESORIMA NA PLOČU:
sutra su maskare
veseli je dan
dajte nam petice
i pustite nas VAN!

sretne maškare !!! :P
pozz
Marija



Image and video hosting by TinyPic


- 21:51 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Marija-96




myspace layouts



myspace layout images




pimp myspace profile




myspace layouts




myspace layouts




myspace layouts