petak, 11.05.2007. ♥

Sve ima svoj početak i kraj...

ej..,ne znam kaj da pametnoga pišem...pa vam budem napisala sastavak koji sam napisala za zadaćnicu...,s koje sam dobila 5...,i jedan dio ide za školski list 'Zvijezde'....yes

Osmi je razred kraj jednog životnog razdoblja.Često mi roditelj znaju reći-najljepšeg,najveselijeg i najbezbrižnijeg.
Još se i sad jako dobro sjećam ulaska u prvi razred,prvog susreta sa školom,školskom pločom i beskrajnim školskim hodnicima.Sve to tada mi se činilo tako veliko,čak pomalo i strašno.No kako sam ja odrastala sve se to nekako smanjilo,postajalo je manjim i simpatičnim.A onda sam se brzinom munje našla na prvoj stepenici odrastanja,na karaju četvrtog razreda.Morala sam se oprostiti od sigurnosti dobro poznatog dijela školske zgrade,od uvijek nasmijanog lica svoje prve učiteljice i krenuti dalje ,u svijet nešto odraslijih đaka."Opet sve ispočetka"-pomislila sam.Nove učionice,neka nova lica,nova pravila....Iz danas u dan polako sam se uhodavala u taj ritam.Iz petog razreda u šesti,iz šestog u sedmi,iz sedmog u osmi...Iz osmog u...Opet novo poglavlje života.
Tako je sve brzo prošlo.I dok sjedim s prijateljicama u školskom holu pomalo sa sjetom razmišljam o prošlih osam godina.Bilo je tu svega,i smijeha,i pokoje suze,prvih ljubavi i razočaranja,sitnih nestašluka,veselih školskih izleta...A sada me još nekoliko tjedna dijeli do završetka svega toga,do zatvaranja jednog od najljepšeg životnog poglavlja.Sad već i ja kao i moji reditelji razmišljam da je osnovna škola najljepše doba u životu svakog čovjeka.Doba u kojem se stjeću prijatelji za cijeli život...

evo...,to je to....,nadam se da budete pročitali...,i da vam se bude sviđalo.......idem....,pusa....kiss...pozz...wave

uginspage="http://www.xatech.com/update_flash.shtml" />
Get your own Chat Box! Go Large!

♥ 13:27 ♥ komentari (81) ♥ printSve ima svoj početak i kraj...

<< Arhiva >>