utorak, 24.04.2007. ♥

♥ novi post....

evo me....nakon dosata vremena....nisam imala inspiraciju za post....nemam ju ni sad...,ali moram napisati post prije Dubrovnika....,od prošlog posta se nije ništ zanimljivo dogodilo..,osim kaj sam u subotu bila u Austriji...,u shoopingu naravno...thumbup....dosata toga sam si kupila...,neda mi se nabrajati...smijeh....sutra idem u Dubrovnik....,na državno....,joj....,kak bu nam zaaakkkooonnnn......yes,party,smijeh....još si nisam ništ spakirala....,stignem...,sutra ujutro pem valjda malo do škole....pem ih malo zezat...,tjedan dana me nema u školi...jjjjuuuuupppiiii........thumbup......pa popodne ide Slatkiju na rođendan....i tak...,napisala bum novi post,dok se vratim doma,u uponedjeljak,ili utorak..... ajd idem.....,uživaj te.....,pusa....kiss.....pa-pa...............kiss..........wave..........

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

♥ 01:05 ♥ komentari (18) ♥ printnovi post....

<< Arhiva >>