Tabloid d.o.o.

01.06.2006., četvrtak

Sretan Uskrs ??''



Što se dogodilo nakon hopa cupa ... ma ništa posebno ... Ljerka traži posao
stoga ako znate neku vezu javite joj ... njezina želja je da i dalje nastavi uspješnu karijeru čistačice ...

No dosta sad reklame ... nakon ovog burnog partia vrijeme je da se sudionici malo odmore .. a jedan od načina odmora je razgibavanje npr. igranje odbojke na pijesku .. i tijekom serviranj poželjno je da vas netko negdije nabije .... možda u jaja ako imate....a ako nemate možete tražiti da vas netko jako uhvati za vaše bujne grudi ili si jednostavno odgrizite bradavicu i pravite se da vas ništa ne boli ...
Naravno ne zaboravit da morate igrat odbojku .....

Ovim postom ne namjeravh nikog ismijat ni uvrijedit ... shvaćam da je riječ o jako ozbiljnim stvariam .. ali ovo sam napisala samo iz simpatije prem ovom današnjem incidentu :O

- 18:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv














Moj dečko je gej
Bio je već stajliš kao mali
Skupljao Madonnu , K-K-Kajli
Nosio je samo pinkie starke
Voljele su ga sve naše m-m-majke

Znala sam da dečko je za mene
Sladak je i baš razumije žene
O, kako seksi par mi ćemo bit
K`o Angelina i Brad Pitt – al sve je ošlo vrit! Uh, shit!

Ref. Gay, moj dečko, dečko je gay….

O, mi carińo, porque no me qieres mi amor?
soy muerta sin ti! No te vajas com tu amigo...por favooooor!!!

Čipka halteri - njemu se spava,
Koža, svila – njega boli glava,
A baš se seksi kreće dok pleše
Zar debela sam pa me zato ne-ne-neće

Voli me i šalje puse stalno,
Ljubi me al' ne dira me – tamo…
On je pištolj bez ijednog metka,
Zar baš od svih moj dečko mora biti tetka??

Gay, moj dečko, dečko je gay….

Hej, gay je stvarno ok
Svi kažu gay je ok
Al' što mi to sad znači, think I m losing this game

Ref. Gay, moj dečko, dečko je gay….

Gay je ok, on je gay, gay je ok…
Moji dragi pjesmuljci