Nema nikog oko nas tu samo samo ja i ti..Nikoga se ne tiče to što radimo mi...


>Eey....belj..Ewo mene pukla kišna inspiracija...!!Neznam baš šta da vam pišem...?!Ugl moram pozz Šerićku sa porukom da će ono uspiti...!!nut..I da...Sutra mi je roditeljski...Šta reči nego..Mamaaaaaa..Volim te...cerek..Ma rilly ne znam šta da pišem..Eto jučer sam skoro cijeli dan bila sa mojim NAJBOLJIM prijateljem Mirom...Hehehewave..Morala sam ići sa tzk-a radi njega,ali i radi jednog smješnog razloga...Zaboravila sam jednu tenu..Tj. pnijela sam jednu tenu...ISTINA...ludbang..A jeeebiga..A danas me malo Beeeeeeep-a ova kiša...Beeeeeepat ću joj sve po spisku...!!zaliven,a nesmim toliko psovat..A boli me.....A sada posebni pozzzichi...

-Pozzzzz Šerićki uz poruku da ćemo mi ono napraviti,pa makar mi bili old charlijevi andjeli...Hehekiss..Volim teeee..

-Pozzzz Birinaru uz poruku da se vidimo večeras i da ču mu večeras ono odplesati...cerekkiss..

-Pozzzzzz mom Miru uz poruku...Neznam poruku..A znam...Owa mala mi je bomba,brijem da će explodirat..

-Pozzzz Miji uz poruku da je vooooolim ...To je njoij dovoljno...


Pjesma za kraj.....

Khan ft. Ivana-Govor tijela...
Ova mala mi je bomba briem da će eksplodirat
Nekada ne da ju diram,tak me samo provocira
Ali nije bed,kad završi,idemo opet
Moram priznat da ja volim kad se na me popne
Pa podivljaj mala aj poludi skroz
Ako skinut ćeš se gola ja skinut ću se gol
Reko daj zajebi krevet idemo tamo na stol
Nakon toga možemo se spustiti ravno na pod
Vidi mala fakat ništa ti ne fali
U glavi mi se zacrnilo reci mi di smo stali
Dali se, pališ se ono što ja radim je,
Skini majcu skini grudnjak možeš skinut tangice
Ajde budi tiše zašto jesi fakat glasna
Šuti sam o tome tak da cura mi ne sazna
Radim ti svašta kažeš da sam nastran
Ja vodim igru,dobro zna se koje gazda

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Curu poput tebe željeli bi ama baš svi
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi

Svi žele mene, a ja želim samo tebe
Priđi bliže želim te osjetit pored sebe
Daj dečko stisni se uz moje tijelo
Sve ove riječi da sprovedemo u dijelo

Znam da želiš sex on zhe beach
Al ovaj put ne koktele
Kad smo sami da mi daju da vodimo pol pol
Ako hoćeš još samo zovi me na mobitel
S tobom cjelu noć curo ko da sam na duracell
Popni se na mene tad da se ne naprežem
Sva se napališ kad za krevet te zavežem
Idemo kod mene,curo meni se radi nešto s tobom
Možeš pozvati i frendice
Ti si sa mnom di god da ja odem van
Ajmo tamo iza kluba spusti se na koljena
Neću nikom ništa reć
Zato daj ne brini se
Imam kameru na mobu ajde curo skini se
Ti si mi jedina, izgledaš mi ko miss
Fakat predivna pa
Hajde za mene jedan striptiz
Ovo niko neće vidjet ovo niko neće ćut
Idemo se ponovit po ko zna koji put
Zato kažem...

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da golo tjelo sada govori,
Curu kao tebe željeli bi ama baš svi
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Curu poput tebe željeli bi ama baš svi..
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi


21.02.2008. | 09:41 | 19 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


HAJDUK živi VJEČNO,Bog i niko više!!!=)..I JADRAN...

Jedna happy girl iz malog grada..


Ja volim svoj život,jer je to moja rijeka snova...
Patite jer ste neki ljubomorni na njega...
Šalim se...
RiJeKa sNoVa=)



Ja sam vam Martina Marić(svima sam poznata)...!!Iđem vam u 1.beee...Živim uPločama..Malom gradu,ali ga ja nebi minjala ni zašto...Slušam vam cajke,a pomalo i hip-hop...Volim plesat...!!Obožavam svoje prijatelje i prijateljice,jer bez njih neznam šta bi...?!Jako vam volim šnjopkat....!!=)
..Aje neću se raspisat...Uglavnom sam jaaaako opiččččena...!!I obožavam HAJDUK,a također navijam za Liverpool i za Torresa...Cmax=)....;)Moja prijatelji....Ma svi su mi prijatelji...!!A poseban pozz Jakowu i Trpanjcu,Katiću i malom Džeki....Mariji...SVIMA..
.
strong>
*******************************


KADA UMREN UMOTAN U BILO
(najlipša pisma na svitu)

Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Ka se duša s tilon dili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Ka se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barjak na kojen piše
Hajduk živi vično Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduk če ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi
Hajduk če ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Ka se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barjak na kojen piše
Hajduk živi vično Bog i niko više
Nek vijori barjak na kojen piše
Hajduk živi vično Bog i niko više



Lana-Kradljivica srca=)...
Imas pogled grabljivice
osmijeh varljiv, lijepo lice
mjesto magle i bombona
prodajes mi zezalice
Hej, hej, to nije okej
misli sam ti procitala
na papir ih zapisala
ova mala nema pojma
da ce nocas biti moja
hej, hej, to nije okej

Ref.
Ti si lovac srcolomac
a ja srca kradljivica
ko ce kome uzet' mjeru
pobjeci u drugom smjeru
kad se sutra probudis
nece biti promjene
samo srce tvoje bit ce kod mene
I vampiri love nocu
a ja mogu kad god hocu
meni treba samo malo
a ti vec mislis njoj je stalo
hej, hej, to nije okej

>>*************************************
Tony Cetinski-Tebe ne bih mjenjao...=)
Hej, tebe ne bih mjenjao to nije prazan stih
ja te ne bih mjenjao za deset najboljih
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet
Hej, tebe ne bih mjenjao za pijesak Emira
ja te ne bih mjenjao za tajne svemira
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref.
Od svih na svijetu tom, ti si najvrednija
i sve sto zelim to si ti
na svijetu tom nista mi ne treba
sve sto zelim to si ti

Na svijetu tom, ti si najvrednija
jer da te nema umro bih

Hej, tebe ne bih mjenjao za miran ocean
ja te ne bih mjenjao za stvari sve sto znam
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref. 2x

Na svijetu tom, ti si najvrednija
Jer da te nema umro bih
hej, tebe ne bih mjenjao
to nije prazan stih
***********************************
NaJ hEpIeSt GiRl nI THe sVjEtU=)font>
********************************

Toni Kesic
Tebe je lako voljeti

Volim tvoj smijeh
kad u oku, zlatni koralj imas
o, zar je grijeh,
sto ponekad dok te gledam
zamisljam da te skidam...

Sve je tako jednostavno,
kao more, dan i noc
dok uz mene se privijas mazno;
znam ljubav je to, ljubav je to...

Tebe je lako voljeti,
kao disati zrak,
i svaki tren sa tobom
je nebeski dar...

Tebi je lako pjevati,
pogadjati sne,
nikom na svijetu
nije bilo lakse reci, VOLIM tee...

I kad me ne diras
kolas mi kroz vene,
i kao neka plava rijeka, sva
strujis, strujis kroz mene....
********************************
Toše proeski- Veži me za sebe

Zauvjek tvoj,potpisujem..
Na svaku ludost pristajem..
Zatvori me,i baci kljuć
da više niko nemože uć..
Osuđen na goina 100,
ljubavi tvoje je premalo..
Bit ću tvoj štit,dočekaj
podnjime sve nek se odbija!!
Daj mi da potpišem,za
ljubav kriv sam najviše...

Veži me za sebe,usnama,
veži na milijun godina
Veži me i tako nemam gdje.
U tvom srcu ja sam zarobljen..
Veži me za sebe rukama,
veži na milijun godina..
Nek sam cijelom svijetu zabranjen,
nek sam ti u srcu zarobljen!!

Zatvori me i baci kljuć,
da više niko nemože uć..
Osuđen na godina 100,ljubavi
tvoje je premalo,
daj mi da potpišem,
za ljubav kriv sam najviše...

Veži me za sebe usnama((2x)).
...

***************************
Mnoge su ti nesta dale
mnoge u snu svojim su te zvale
znao si se igrati svakoj u srce polahko
dirati slabo koja ti je znacila ista al ljubavi
za mene bio i ostao si Niko I Nista

************************
Necu da lazem necu da krijem
zeljela bih pokraj tebe gnijezdo da svijem
sto bih lagala sto bih krila kad samo tebe iskreno
sam volila

****************************
Zasto na rastanku suze krenu
zasta je tesko reci sad idi od mene
zasto svaka minuta poslije te boli
zasto je tesko reci ma ja te volim

***********************

color=#FF0000>TOŠE PROESKI - IGRA BEZ GRANICA

Da se bar mogu probuditi, u svijetu ljubavi,
bez starih drugova i ovih nakaza, što su me stalno pratile.
Da te bar mogu poljubiti, bez loših sjećanja, na hladna proljeća,
bez slike stradanja, što se baš na nas zalijepe.

Jer moj je život, igra bez granica,
umorna priča, trganje stranica.
Na kojim nista ne piše...

Jer moj je život, vječito padanje,
kad zbrojim poraze, ništa ne ostane.
Samo jos vučem navike...
I sve na tome ostane...

Da te bar mogu probuditi, kavu ti skuhati, u krevet donijeti,
pa te poljubiti, al' toga nema i ne postoji.
Da se bar mogu zaljubiti, u malu seljanku, na nekom proplanku,
gore u svemiru, tako da dolje ne vidim.

Jer moj je život, igra bez granica,
umorna priča, trganje stranica.
Na kojim nista ne piše...

Jer moj je život, vječito padanje,
kad zbrojim poraze, ništa ne ostane.
Samo jos vučem navike...
I sve na tome ostane...

Jer moj je život, igra bez granica,
umorna priča, trganje stranica.
Na kojim nista ne piše (na kojim ništa ne piše)...

Jer moj je život, vječito padanje,
kad zbrojim poraze, ništa ne ostane.
Samo jos vučem navike (samo još vučem navike).
..

I sve na tome ostane...

************************





Dancin' where the stars go blue
Dancin' where the evening fell
Dancin' in my wooden shoes
In a wedding gown

Dancin' out on 7th street
Dancin' through the underground
Dancin' little marionette
Are you happy now?

Where do you go when you're lonely
Where do you go when you're blue
Where do you go when you're lonely
I'll follow you
When the stars go blue
When the stars go blue

Laughing with your pretty mouth (2 x)
Laughing with your broken eyes (2 x)
Laughing with your lover's tongue
In a lullaby

Where do you go when you're lonely
Where do you go when you're blue
Where do you go when you're lonely
I'll follow you (2 x)

Follow you
Follow you

When the stars go blue
When the stars go blue
When the stars go blue
When the stars go blue

Where do you go when you're lonely?
Where do you go when the stars go blue?

*********************
Love Is In ThE AiR!!
******************************
IDEALAN DEČKO

To je onaj koji ti kaže
"ljepotice" umjesto "sexy".
Koji te ZOVE kad si
završila razgovor s njim.
Onaj koji ostaje BUDAN
samo da vidio kako TI spavaš.
Onaj koji te ljubi u ČELO.
Koji želi da ti pokaže svijet
kad si nedotjerana.
Koji te PRIMI za ruku
pred svojim prijateljima.
Onaj koji te stalno podsjeća
kolko si mu VAŽNA i koji
je SRETAN da te ima.
Onaj koji kad razgovara sa
svojim prijateljima kaže
"to je ONA..."

******************
Dal ona zna ko sam ti ja šta sam ti značila, da sam ti dane vedrila i oblačila?? Dal ona zna kog ne voli, kom se suprotstavlja i da sam ja ona koja ostavlja?? Drama,život postat će joj drama, ostat će na stubu srama kad shvati da si moj..*******************
Dođe mi,znaš,da poželim te kao nekada...
I noćas me,odjednom,baš sve na tebe podsjeća..
a već odavno nisi samo moj,druge su ruke i mene dotakle,
a kad me dodit podsjeti na tvoj u njemu nema utjehe...
još i sad...sva zadrhtim kad te neko spomene...
Strah me da nisi isti i da možeš bez mene...
I svaki put kad o tebi govore, ne mogu sakriti da sve
ono što smo nekad imali u meni postoji...

*******************
ThIs iS My LiFe,LeAvE mE aLonE!!!!
******************
NOLA-DIO TEBE
Grad je danas tako pust, grad je danas tako siv
Tebe nema pred tobom je put, kilometre brojim kao i ti
Tvoje ruke osjećam, tvoje usne još me ljube
I sutra bit ćeš tu znam te, i biti moj, i biti moj, biti moj
Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kao šapat koji čuješ rado
Dio tebe

Vjerujem da me čuje i molim da te pazi
Put ti treba put te nosi, baš kao srce, križ i sidro
I sutra bit ćeš tu znam te i biti moj, i biti moj, biti moj

Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kao šapat koji čuješ rado
Dio tebe

Kao šapat koji čuješ rado
Dio tebe…

*******************
CRVENA JABUKA-VOLIO BI DA SI TU
Volio bih da si tu,
Ove noći kako trebaš mi.
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu dijeliti,
Dijeliti, i sačuvati.

Volio bih da si tu,
Noćni program je na radiju
Puštaju neku dragu muziku,
Moje misli tebi putuju,
Putuju, da te pronađu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K'o u snu,
Volio bih da si tu.

Volio bih da si tu,
Ove noći da pričaš mi,
Slavili bi do zore,
Svu bi nježnost svijeta popili,
Popili pa se ljubili
.

*****************
PARNI VALJAK-SVE JOŠ MIRIŠE NA NJU
Ne pitaj me noćas ništa,
Pusti me da šutim,
Ja noćas trebam mir.
Stare rane opet peku,
Moje bitke dalje teku,
Dušo, ti nemaš ništa s tim.

Sa tvojeg izvora
Moja se duša napila,
Žedna tvojih godina
I sada mamurna
Pita gdje je utjeha,
Gdje je mladost nestala.

Idu dani, ja ih pratim,
Ponekad do tebe svratim,
Dušo, tražim zaborav.
Molim sate da se vrate,
Tragovima njenim hodam
Tiho, kao da je tu.

Sve još miriše na nju,
I dan, i jutro što će doć',
Nakon ove noći,
Noći bez sna.
I dvjesto godina
Da ih brojim u samoći
Otkako je otišla.

U mojim venama
Još je njenog otrova,
Još je doza prejaka,
A tebe ljubim
Da ne poludim,
Da zaboravim!

Sve još miriše na nju...

Sa tvojeg izvora...

U mojim venama
Još je njenog otrova,
Još je doza prejaka,
A tebe ljubim
Da ne poludim,
Samo da zaboravim

***************
ZAŠTO?!
Zašto se moja lubav ne može ost variti,
zašto me uvijek netko mora ostaviti.
Uvijek se zaljubim u pogrešnoga,
i osijećam da mi je na duši mnogo toga.
Molim te, reci da sam sve ovo umislila,
Molim te, dokaži da to nije istina,
Molim te, napravi nešto
da se osijećam bolje,
Da postanem sigurnija u sebe,
Da priznam da volim samo tebe.
Daj mi reci da osijećaš bar nešto,
Da nije sve uzaludno,
I da ne bježim vješto
Od svega što u životu napravim.

****************
TI SI MOJA ČOKOLADA,
JA SAM TVOJA ČOKOLADA..
I DA NEMA ONOG GADA
TI BI ME LJUBIO!!

*****************************

Vanna
Pocetak i kraj

Od prstiju do koljena
od peta pa do tjemena ja osjecam
da nisam vise nesretna
ni nevjerna, ni neduzna
nije neka promjena
samo sam opet ona ista ja

Upoznali, zaljubili i mislili da zauvijek smo sigurni
odjednom nista ne valja, sve je puno oblaka
slijedi cista klasika
budjenje pored krivog covjeka

Ref.
I sada znam, pocetak i kraj
taj povremen sjaj ne moze sakrit'
da ni za sto godina to nece bit' to
sve je savrseno svrseno

U istom jos sam krevetu
odlucujem jos uvijek istu odluku
a nemam vise vremena
jer jutro mi se pretvara
u pravu zonu sumraka
gdje iza svakog ugla cekam ja

Ref. 4x

********************
Tina Vukov- Tuga dolazi kasnije

Jednom kad sve ovo sad bude daleko,
kad svane dan, nestane mrak,kad dođe netko
I rasplete sve što veže me; sve niti ovog sna
Možda tad ću ti priznati koliko sam te voljela...

Jednom kad mi sretnemo se u vervi grada
Ako ti ime izgovorim i ne zadrhtim tada
I ako se ti osmjehneš mi, kao nekada
Možda ti priznam koliko sam te voljela...

Možda ću tad reći ti sve, ali danas još ne,
To ne rade velike djevojke
Ne, ne, ne
One tek nasmješe se i odu bez tuge,
Jer tuga dolazi kasnije...

Jednom kad ti pogledaš u oči moje
Kad ponos više ne bude igra za dvoje
Tad ćemo mi pričati dugo ko nekada
I možda ti priznam koliko sam te voljela.....

Možda ću tad reći ti sve, ali danas još ne,
To ne rade velike djevojke
Ne, ne, ne
One tek nasmješe se i odu bez tuge,
Jer tuga dolazi kasnije

****************


>>....R
i
j
e
k
a

s
n
o
v
a....
.......=)...




TI&JA- Aki Rahimovski

Ti i ja imali smo sve u rukama,
navika od nas je strance stvorila,
samo kad se sjetim koliko smo puta pali i ustali,
i ruke uvijek pružali....
Ti ja sada smo na kraju puta,
istina boli više nego rana ljuta,
trebali smo stati kada bilo je vrijeme,
sada je prekasno..NISMO VIŠE ZAJEDNO!
Za sve ove godine uzmi dio mene,
neka ti ostane, ako ti loše krene,
sve godine s tobom zajedno,
odlaze, bez mene....
Ti i ja, bila je to čista magija,
oko nas, sada slobodno luta sama
nekome će opet pokucat na vrata, prije ili kasnije,
a nama kao da i nije...
Za sve ove godine uzmi dio mene,
neka ti ostane, ako ti loše krene,
sve godine s tobom zajedno,
odlaze, bez mene...
.

*****************
Iz tvoje čaše bol su pile gomile
i red bi bio jednom da platiš.
Na tebi mnoge već su zube slomile
a ti se uvijek na noge vratiš.


Kad tako lako druge varaš ne smeta ti
al´ čitav svijet bio bio kriv
da na zrnu riže spavaš,
jer takav si, al´ nemaš sreće...


Nije zlato sve što sja ma poznajem te ja
iza lica anđela sitnu dušu kriješ.
Ti i ja, tu nema povratka
sve i da pred ljudima svoje suze piješ.


Sjećam se dana kad si tužan došao
druge su ruke od tebe digle.
Kroz moje srce tad si jedva prošao
kao konac kroz glavu igle

*********************
Ti si mi u krvi ...

Pogledom me milujes
k'o da me dodirujes
i svaki put kao da je prvi

Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestace
al' pozuda ne prestaje

Ti si mi u krvi
toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem poslijednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ako te odvedu Cigani cergari
ili te ukradu strasni Haremski cuvari
ako te odvedu ja cu da poludim
bez tebe ne umijem
vise jutrom da se budim

Ako te odvedu sve ce da se srusi
pamti me k'o prijatelja
cuvaj me u dusi
i onda kad mislis
da je prekasno za snove, za sve ...

********************
Večeras nisam bila tu
kao nekad.
I neću više moći da dolazim,
i neću više moći da se sjećam,
i neću više moći vraćati prošlos


LoVe Is KuL!!=)