< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga



ei...
ovaj blog je nastav zato kai bum mela kai delati
dok nebum nista delala...smokinpartywave





Image Hosted by ImageShack.us




MModern
AAmorous
RRealistic
IIntense
JJudicial
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

..
nešt o meni....
zovem se Marija, od 29.08.1991...znači imam 16 godina...
živim u Goričanu...republiki..heh
idem u 2.razred ETŠ...
smjer upravni referent...fulala sam profesiju..
ali jebiga..kai sad..
ali zato imam..
najbolji razred na svijetu...
imam dost frendi. INES i SANJA the best u Goričanu....a od kad sam došla
u srednju školu nemrem bez JASMINCHY,
ANITTE,NIKE,DINE,JULE....

i tak...
kaj da vam još velim
...
nemrem bez labela ..u zadnje vrijeme nemrem bez melema...moba...frendi
mrzim dvolične ljude...laž...
volim....motore...iskrene..poštene i jednostavno ljude koji imaju svoje "ja"
i koji ti hupaju reči v facu kaj te ide ...
..SRETNO ZAUZETA..

ako me kai trebate..morete me naci na..:
mob...099...dale pak neznam ..hehe
icq:485-093-128
msn:marica_00@hotmail.com


Moji frendi....bez njih bi mi život bio.......kiss


Image Hosted by ImageShack.us

Pintar..
dario..moj jako jako dobar frend..stvarno bi mi bilo žav da smo se ne upoznali..jako jako žav..tak vam dario provodi vrijem v školi...hmm..spava..hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sandro...moj maleni..juj kai ga vołim..jojoj ima i motora..hehe
pussika..

kiss kiss





Image Hosted by ImageShack.us

Ines...moja the best frendica v Gorčeni...stvarno zakon cura..pomogne mi uvijek..dok nabavim sliku vam ju stavimkiss

Image Hosted by ImageShack.us

Inana i I...juj..to vam je bilo prije šampa...ivanin ročkas....hehe

Sanja..uz Ines the best frendica iz Goričana...zakon puca ..uvijek je tu dok mi treba pomoč..
kiss

Jula...cura z Subotice...uz Anittu i Jasmincy najbolja...uvijek za akciju..

Image Hosted by ImageShack.us

Hega...curka z subotice..fest vredu..hehe..moja maja zločka...pussika

Nika&Dina...Free Image Hosting at www.ImageShack.us cure su zakon..prve z kojima sam se upoznala na početku prvog razreda..sve za 5kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Taja......sakon cura..nemam kaj za reči..maja sjatka..dobra..sve superkiss

Izabela......vredu ženska...prva z kojiom sam se upoznala ...kiss


Image Hosted by ImageShack.us

ivana & dolores...curke z osnovne...sve 5...jako zabavne i za sabavu...juj kak su sjatke na ovi sjikici..juj juj..kizač

Maraya..

.jaj jaj..pravi mali vrag...svaki petak je biv naš dan..heh..sakon curakiss

Sanja&Ines...Free Image Hosting at www.ImageShack.us...vredu curke z Murskoga Središća
kiss

Kika&Čiko.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket..kika dobra curka...čiko ide z menom u razred...sabava...zajebant..kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Čiko...juj jujj..pravi zajebant...tak je dober..juj juj..dečko za 10...kisssi-kisssi
(na sliki v mlađim danima..hehe)

LAcmojamalena..heh..neznam kai bi da nemam toga čoveka..tak je dober..juj juj..ide z menom v razred..pussika

Pera...moj sosed..heh..zakon čovek..puce navalite.kiss

Fruga...zakon dečko...u jeeeekiss

Denis...Zeleni kak očete..vredu čovek...kiss

Gugi...polek njega nemrete biti ne nasmijani...stvarno sakon čovek..
kiss

Đoko...vredu dečko..sve za 5kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Edi...lik z razreda..sakon...neda mi rastavu...hehkiss

Image Hosted by ImageShack.us

Lac..ide z menom v razred...dober dečec...ne pije ne kadi...cure navalite....(na sliki z zavojima..nekai smo morali za čzo napaviti)..kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Ads By ImageShack.
Šeba...lik z Varaždina...ide z menom v razred..metalac...sabavakiss





Image Hosted by ImageShack.us

na izletu u zagrabu..juj jujj...curke iz tada 1Ur i a b..razreda....pussika

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



*****************************

Tako mi nedostaješ

Več sam dugo, dugo sama
svuda noć i svuda tama
vrisnula bih tvoje ime
ne zaboravi me...

Slatke priče, slatke riječi
davao si samo tako
mislila sam da su moje
samo moje, samo moje...

Tako mi nedostaješ, da li znaš
tvoje priče, dodiri, baš sve
tako mi nedostaješ
ti ne znaš što to ljubav je
moje najdraže...

Nočas oblačim sve
sve u čemu sam ti
nekad bila najljepša
toliko toga je na usnama
da si barem nočas tu...

Tako mi nedostaješ, da li znaš
tvoje priče, dodiri, baš sve
tako mi nedostaješ
ti ne znaš što to ljubav je
moje najdraže...

¸*********************************
Image Hosted by ImageShack.us





MISLIŠ,BILO BI KAO PRIJE


Misliš,bilo bi kao prije
sjaj u oku i miris proljeća,
misliš "ona bi bila ista.."
Misliš,jednom je bila bol pa prošla..
nije ostavila tragove..
ne vidiš praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetiš hladnu jezu kad me dodirneš..
ne čuješ u boji moga glasa bol..
A ja to sve predugo osjećam.
Misliš,moći ces vratiti vrjeme,
zakopati ranu koju si stvorio..
Misliš da možeš,
a vidis da je uzalud,
misliš"ona bi bila ista.."
Misliš,jednom je bila bol pa prošla..
nije ostavila tragove..
ne vidiš praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetiš hladnu jezu kad me dodirneš..
ne cuješ u boji moga glasa bol..
A ja to sve predugo osjećam.
Misliš,moći ćes vratiti vrjeme,
zakopati ranu koju si stvorio..
Misliš da možeš,.,.,.

**********************************
Image Hosted by ImageShack.us



ZAŠTO BAŠ JA ????


PONEKAD SE ZAPITAM ZAŠTO BAŠ JA?
ZAŠTO SE NESRETNE LJUBAVI DOGAĐAJU UPRAVO MENI..
ZBILJA NEMAM SREĆE..
KAO DA MI JEDNOM SLOMLJENO SRCE NIJE BILO DOVOLJNO..
JEDAN MALI SLOMIO MI GA JE PONOVO..
RAZBIO GA POPUT SITNIH KOMADIĆA STAKLA..
REKLA SAM SAMA SEBI PRVI PUT:
NEĆU DOPUSTITI DA PATIM ZBOG NEKOG TKO ME POVRIJEDIO..
KAKO GOD TO BILO TEŠKO..
ALI ZAŠTO MI SE TO OPET DOGODILO?
POČELO JE KAO PRIJATELJSTVO..
NO PRERASLO JE U LJUBAV, A DA NISAM STIGLA SHVATITI ŠTO SE TO DOGODILO..
OPET SAM PONOVILA ISTU GREŠKU..
OPET ĆE SE MOJE SRCE SLOMITI..
ALI ZAŠTO???
ZAŠTO NE MOGU SVOME SRCU REČI NE!?
I OPET ĆE MI SE SRUŠITI SAV SVIJET..
TAJ NJEGOV OSMIJEH…
NJEGOVE OČI..
BEZ TOGA NE MOGU ŽIVJETI..
I TADA SE PITAM PO STOTI PUT:
ZAŠTO GA TOLIKO VOLIM?
ZAŠTO IZ MOJIH OČIJU TEKU SUZE KAD GA SE SJETIM?
ZAŠTO NEMAM TE JEBENE SREĆE U ŽIVOTU??
Image Hosted by ImageShack.us




****************************
ŽIVOT

Život je prilika - iskoristi je
Život je ljepota – divi joj se
Život je san – učini ga stvarnim
Život je izazov – suoči se s njim
Život je zadatak – izvrši ga
Život je igra – igraj je
Život je dragocjen – njeguj ga
Život je bogatstvo – čuvaj ga
Život je ljubav – uživaj je
Život je tajna – pronikni je
Život je obećanje – ispuni ga
Život je himna – pjevaj je
Život je borba – prihvati je
Život je avantura – usudi se
Život je sreća – zasluži je
Život je život – brani ga
*****************************

***
Image Hosted by ImageShack.us

Suzu spusti al ne plači***


Da znam dragi kako ti je
Kada čitaš pjesme moje
Pisala bih još tužnije
Da rasplačem srce tvoje!

Pjesme su mi pune bola
Svaka od njih nešto znači
Zato dragi kad ih čitaš
Suzu spusti al ne plači!

Vječno ću te spominjati
U životu u samoći
Usamljena jednog dana
U crnu ću zemlju poći!

Kada vidiš da me nema
Osjetit ćeš što su boli
Jer baš nitko neće moći
Tako silno da te voli...

Poželjet ćeš tada dragi
Da ne živiš ni dan duže
Poći ćeš ti jednog dana
Na grob da mi staviš ruže!!

Tada ćeš mi grob pronaći
Bit će sav u gustoj travi
Jer baš nikog neće biti
Da mi cvijetak na grob
Stavi...

Sjetit ćeš se moga lika
Iz kojeg još ljubav zrači
Sjetit ćeš se mojih riječi
Suzu spusti al ne plači!!
Ljubav je kao kiša
Što nikad ne hlapi,
A kad se sve utiša,
Čujemo njene kapi.
Ljubav je kao kiša
Što na nas baca mreže.
A kad se sve utišs,
Kaplja nas neka veže.
Ja nisam tvoja,
Ti nisi moj
I zato odlazim
U daleki svijet svoj.
U tom ću svijetu utjehu naći,
Zaboraviti koliko
Ta prošlost mi znači!!
Image Hosted by ImageShack.us




******************************
Image Hosted by ImageShack.us


Da li iko zna kakvo je srce slomljeno?

Srce koje je nekada bilo voljeno.

Dobro se čuvaj,dobro se pazi,

da srce nevino neko ti ne ZGAZI!!!
*******************************
Image Hosted by ImageShack.us


Nebo je tmurno,

oluja se sprema.

Toliko ti toga želim reći,a

tebe nema.

Opet će padati one ljetne kiše.

Kako da ti kažem da od prijateljstva

želim VIŠE???
********************************
Image Hosted by ImageShack.us



Rekao si da me voliš i da ljubav nećeš

kriti.

Mislio si nema sile koja će nas

rastaviti.

A sada nevjerniče,nek' ti njena ljubav

sudi,ti si sebi našo' drugu i sa njom

sretan budi!

A za mene sada je lako,meni se novi

život sprema,a ja ću tiho u grob poći,

jer u njemu tuge nema.

Na grob pođi,posjeti me,rukama si

sakrij lice.Iz groba češ čuti riječi:

"JOŠ TE VOLIM NEVJERNIČE"!!!

Image Hosted by ImageShack.us


**********************************
Image Hosted by ImageShack.us


Robinja ljubavi tvoje


Samo o tebi sanjam
puna sam sjete i tuge jer samo tebe ljubim
i slijepa sam za druge.
Tužne i prazne su noći bez svjetlosti i sjaja,
a ti okrutna dušo ti nemaš osjećaja.
Ti nemaš osjećaja ljudskih
dok gledaš patnje moje,
za jedan te osmjeh moli robinja ljubavi tvoje.
Život je san iz kojeg se budimo uplakanih očiju,
samo ja, suze i nebo za patnju znamo.
Srela sam te na najljepšem putu koji se zove MLADOST.
Ponekad se čovjek veže za krivu osobu.
Postoje noći kad suze same teku,
kad čovjek u boli može da plače,
da gubi nadu, da moli, da osjeća samo jedno,
a to je da voli.
Pamtit ću rastanke naše,
čuvat ću naše sne,
željet ću tebi sreći iako nemam te.
Reći ću vam istinu:
Živi se, umire zbog ljubavi jer život bez toga prestaje biti život.
Tko je bio taj koji je ljubav nazvao imenom tim?
Zar ne bi bolje bilo da ju je nazvao umrijeti?
Saznat ćeš i ti jednom što znači kad je srce tužno,
saznat ćeš i ti jednom što znači kad srce boli,
kad netko nekog uzalud voli.
Ako se ikad budemo rastali
neka to bude proljeće kad se mnoge ljubavi rađaju,
a naša umire.
Tiho i polako grobu se spremam što da živim kad tebe nemam?!?
Možda će sudbina život da izbriše jer sam te voljela previše.

*******************************
SRETNA DJEVOJKA

Večeras ću umirati još jednom.
Gledati ću tebe i nju, sretne, zaljubljene,
Ona i ti, tako lijepi par......
Gledat ću je kako se radosno smije,
Ona....
Moja nekad najbolja prijateljica,
Ona, ona koja je znala koliko sam te voljela,
Ona koja je znala svaku suzu koju sam zbog tebe prolila...
Ona koja me tješila, koja je govorila da ćemo biti skupa....
Ona koju sam neizmjerno voljela.....
Gledat ću vas kako se smijete, kako se volite, ljubite....
I ja ću se smijati...
Smijati ću se kao da ništa nije, kao da sam i ja sretna.....
Ta svi mi zavide što sam uvijek sretna, vesela.....
Smijati ću se.......
A u sebi....
A u sebi ja ću vrištati....
Znam već, duša će me boljeti do krvi........
Znam već, plakati ću iznutra,
znam već, da ću noćas još jednom umrijeti....
I svakim tvojim poljupcem ja ću biti sve mrtvija,
i svakim nježnim dodirom ja ću biti trulija........
Noćas će jedna zvijezda pasti,
ta kažu da zvijezda padne kad jedna duša umre,
noćas će pasti moja zvijezda, ali tijelo će biti tu, živo....
Noćas ću ja umrijeti.
Ali ipak ću se smijati...
Ja vesela, vedra..

[četvrtak][27.09.2007.]

uvijek ona koja prašta

Ei..Łjudi..
Evo da napišem novoga posta..
Kaj da vam veŁim……..
Image Hosted by ImageShack.us

Nisam baš najboŁje…crycryvrijeme je danas ne baš nekai…kiša…bwe
a i saznaŁa sam nekai kaj me fest povrediŁo..
AŁi……. .nema veze…no
Opet budem stisnuŁa zube..i prošŁa preko toga……….
A jbg……
VaŁda ja uvijek moram biti ona koja prašta i šuti..
Ako mora tak biti onda bude..jer nije mi sada do svađanja…
I tak..

Image Hosted by ImageShack.us


Kai da vam veŁim..
ŠkoŁa…katastrofa headbangopče mi se neda ic u tu …kako bi hega rekŁa «obrazovnu ustanovu».
Jedino kai me privŁači su odmori ..frendi…gŁedanje kroz prozor….i kartanje…
A ostaŁo katastrofaŁ…
I tak…sutra bude vaŁd@ boŁje..imam sve skup 3 sate….heh
MisŁim kai opče idemo u skuŁ..

Łjubav…kiss
AŁŁes po starom..
Ako ste čitaŁi prošŁi post znate sve o njemu….
I tak..
Za sad ide a kako bude daŁje ..NEZNAM….

I Da..
«ŁJUBAVNICE» ..»MALE GARAVE»…»NIJE VAŽNO»….madpuknucu
Dosadne ste mi..pjeva
Stvarno jadno..
Ako več tako puno znate..
Dojdite do mene pa mi sve to recite u facu…
A ne kai tu stavŁjate takve komentare..

Ajd uživajte mi Łjudi…
PUsSssssSSa …SandRiju…kisskiss
Pozzek svima koje poznam…



[ 50 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

0