studio11

četvrtak, 30.12.2004.

za život...

evo mene sa večere, malo se odužila ali šta ja tu mogu...
novu ipak slavim u vodicama, šta ću kad mi ta bolesna ljubav za mojim vodicama ne da da jednu, jedinu noć ne prošetan uz more i vidin sve moje ljude, ne mogu si pomoći... pa eto sad propuštam taj sigurno dobar doček, a u vodicama neznan šta ću raditi, jer se ništa nismo dogovorili, najverojatnije ćemo se malo zagrijati u nečijoj kući i onda ići u obilazak, standardno, ne mogu bez toga, ubija bi se da propustim jednu takvu noć...
pozdrav svim dobrim ljudima i želim vam puno sreće, a za moju sreću će se pobriniti kovanica od kune koju sam netom bacija u wc,... želja, želja, želja...
(već je počelo djelovati, prvi put iman više od 2 komentara na post)

- 04:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>