studio11

subota, 25.12.2004.

božić, božić i ništa drugo

ne mogu virovati,... toliko događaja u tako malo vrimena, ali fiju brriju je stvarno kralj koji ponovo živi
...stvarno..
lauferi supremašili sva moja očekivanja, zna sam da će biti dobro, ali nisan moga virovati da neko sa toliko vatre izlazi na stage i izvodi stvari koje nije izvodija zadnjih 10 godin...
oprostili su se sa svijetom za nas,
simbolično, a?
apsolutni kraljevi...
rock zbližava ljude...
uvjerenja ih razdvajaju,
moja ekipa je uvatila jednu lopticu koju je urban bacija,
sad je čuvamo,
ka oči...
a šta ja radim u ovo Božićno raaanooo jutro,
skidam novi antivirus (bojim se za svoj pc, to i nije neka sramota...)
napokon imam neke čitatelje koje i ne poznam...
nice...
volim kraj godine (kalendarske),
svi časopisi i novine rade neke top ljestvice, rezimiraju se uspjesi iz svih područja,...
meni to sve tjera smjeh na lice,...
moj top 5, 6 ili 7 biti će spreman u vremenu od par dana,
pozdravljam Nives K...
laire nemoj plakati na stihove laufera,
razvuci usta i smiješi se od zadovoljstva...
sretan vam svima Božić...
koje dobro vrijeme...
sretan vam svima Božić

- 03:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>