marini memoari

nedjelja, 19.12.2004.

18. Seks u troje

Nedavno sam, umorna od dosadnih i prezahtjevnih kupaca koji čisto iz dosade nešto razgledaju i zagledaju u butiku, išla umorna s posla iz jutarnje smjene. Sasvim slučajno sam naletjela na svog bivšeg kojeg godinama nisam vidjela. Skoro da ga nisam ni prepoznala jer je bio spremljen u neku ladicu prošlosti iz koje ga zaista dugo vremena nisam vadila prozračiti. Pozdravili smo se kao prijatelji koji se stoljećima nisu vidjeli i nakon toliko godina otišli sjesti u obližnji kafić na kavu.
U sretnoj je vezi, otplaćuje kredit za stan i razmišlja o ženidbi. Kao i svi, pomalo nezadovoljan poslom, ali bori se, trudi se i daje sve od sebe, jer neke su godine tu. Kroz razgovor sam shvatila da mu znam djevojku i rekla mu, sasvim iskreno, da bolju nije mogao naći. Popričali smo i o mom poslu, kako mi starci, o nekim zajedničkim prijateljima koje on rijetko viđa, a kad je došao red na mene da kažem što je s mojim privatnim životom, ostala sam bez riječi.
- Što da ti kažem, kod mene ti je stanje uvijek isto. Soliram i dalje, ništa ne planiram, ništa ne mislim. Život mi se sveo na nekakvu kolotečinu i to je to. Lutam bez cilja, družim se s prijateljima i visim po chatu. Ima jedan tip koji mi se sviđa, ali nikako do njega. Krivi tajming, kao i obično u mom životu, a ostali su mi nebitni, tako da sve u svemu, osim posla koji bih nakon toliko godina promijenila, ništa nova.
Razveselio me taj susret. Sjesti s nekim nakon toliko godina i popričati s njim iskreno, prijateljski, a pritom imati osjećaj kao da nikad niste dobar period života proveli zajedno, stvarno je dobar osjećaj. I sretan si kad je nekog takvog krenulo dobro u životu, da je našao svoju sreću. Dobar razlog da shvatiš da ipak još ima ljudi koji su zadovoljni svojim životom, da su se nakon gomile sranja sredili i imaju volje za naprijed. Takve me stvari uvijek nekako trznu iz nekog svog bunila i shvatim koliko je lijepo biti iskren u životu nakon toliko godina, a s druge strane me uvijek začudi kako nakon nekog vremena ljudi zaborave prošlost. Nekad brže, nekad sporije, ali je zaborave, što je najvažnije.
Kad smo kod iskrenosti, ima ona i trenutaka kad je vrlo neugodna, ili barem šokantna. Barem meni u nedavnom slučaju. Imam prijateljicu s kojom sam sam išla u školu. Nekad svratim do nje, ili ona s mužem do mene. Po ponašanju njenog zakonitog s kojim ima dvoje djece, zaključila sam da bi on mene rado poševio, pa sam ih vremenom lagano počela izbjegavati.
- Jebote, koji bed! S njom sam išla u osnovnu, a on mi se sad tu upucava i to njoj pred očima. Grozota, još ću ispast svodnica i koketuša. Još mi samo treba da me frendica optuži da joj zavodim muža, promislila sam u sebi i prorijedila naše kave i viđanja na minimum jer mi je taj njezin jasno davao do znanja da on nešto bi sa mnom.
Jednom mi je pred njom čak uletio s pitanjem: - Mare, može jedno direktno pitanje? Je li ti to push-up ili silikoni? Ja bih ih dotaknuo da osjetim.
Mislim, svaka čast na iskrenosti, ali maco pusti moje sise na miru. Imaš svoja muda i drži se za njih, a ako ti je toliko do sisa, imaš ženine. Nasmijala sam se i rekla kao prava Titova pionirka: - One su ipak privatno vlasništvo, a svoje ne dam, tuđe me ne zanimaju. Sad, jesu li silikoni ili push-up, svejedno, nekim čudom sam ih podignula.
Bilo je još takvih situacija kad mi me bocnuo pitanjem, imam li šumicu, stazicu ili ćelavicu dolje među nogama. Mislila sam, sva sreća da mu je žena tu kao svjedok cijele priče. Ona se samo smijuljila, došlo mi ju pitati koji joj je kurac.
- Pitanja su ti stvarno genijalna, nemam riječi. Čuj, mene ne zanima kakva je tvoja stazica ili šumica, ali ako te toliko zanimaju te intimne spike, izvadi ti fino pred nama svog pitona i položi ga na stol pa ću ja svojoj prijateljici reći je li dobrog izabrala ili nije. Jer centimetri su, ipak, važni, rekla sam mu.
- Ako dame nemaju ništa protiv, može, rekao je.
Svaka čast na hrabrosti, ali nije mi se dalo baš gledati nečija jaja i kobasu na stolu za kojim smo upravo završili s večerom. Sva sreća da je Natalija prekinula tu igricu i smirila ga jer bi tip, koliko je lud, bio to i napravio. Mislim, da je neki frajer i nije. Promislila sam da je žena stvarno u tolikoj kurčini što je s njim i bilo mi je žao.
A onda je jednom došla priča o lezbama. Naravno, kao i svaki tip, rekao je da mu je napeto vidjeti dvije žene di se maze, ljube i ševe. I da zašto nas dvije ne probamo. I tad je uslijedio šok za mene!
- Pa da, zašto ne bismo probale nas dvije, a da nam se on poslije pridruži, poluozbiljno je rekla Natalija i stavila mi ruku na bedro. Popila jesam, ali da bi pristala na san svakog muškarca, toliko nisam. Izvukla sam se nekom zajebancijom u stilu da bih rađe s dva tipa nego sa ženom. Kao, ionako sam isfrustrirana zbog nejebice, pa mi ni dva ne bi bilo dosta.
Sutradan me Natalija zvala na kavu. Iskrenu kavu. I raspričala se. Ispalo je da sam joj napeta i da bi se seksala sa mnom, a cijelu priču oko njenog muža smislila je ona jer nije znala kako ću reagirati, a on je pristao na to. Ej, moja Natalija s kojom sam osam godina dijelila školsku klupu bi mene lizala. Pa nisam mogla vjerovati. A kad mi je rekla da je to oduvijek htjela probati sa mnom, ali nije imala hrabrosti priznati mi, srce mi je stalo. Jedna od najboljih frendica koju poznam desetljećima, godinama je bila zaljubljena u mene. Nije me povrijedila ta spoznaja, nego jesmo li bile prijateljice cijelo vrijeme samo zbog toga što sam joj seksualno napeta.
- Jebiga, stara, prestara sam ja za ta sranja s tobom. Da si mi uletjela prije desetak godina s tom pričom dok sam bila još mlada i zelena, možda bi me i nagovorila na neki eksperimentić, nekakav žensko-ženski kiss, ali sada... Ma nema šanse, rekla sam joj iskreno i nije joj bilo svejedno. Osjetila sam da se uvrijedila. Znam da je imala iskustva u troje i četvero do sada, to mi je normalno, ali spoznaja da bi sa mnom me šokirala jer sam se zapitala koliko je naše prijateljstvo zbog te otegotne okolnosti zaista iskreno.
Kad sam frendu Roku rekla što mi se dogodilo s Natalijom i da me sve to iznenadilo samo mi je rekao: - Ma vidi nje. A jesi luda Mare. Prvo kukaš kako u tvom životu uopće nema seksa, kako ti se Tetovirani ne javlja, a sad ti uleti ne samo seks, nego seks i po - i to u troje. I ti to odbiješ, stvarno nisi normalna. Jebote koja si ti sretinica, što meni neće tako...
Mare
mare-zd@net.hr

- 18:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #