Besplatna knjiga

Eto mene opet o mojoj knjizi, znam da sam dosadna više. Napisala sam SF knjigu i objavila ju na Amazonu (LINK). Trenutno je elektronička verzija knjige besplatna do 25.12. i htjela sam to podijeliti s vama za slučaj da netko želi baciti oko. Može se skinuti i na mobitel, kompjutor, tablet, kindle... ma, na sve. Samo trebate napraviti korisnički račun na Amazonu ako ga već nemate, a i to je besplatno i nije komplicirano.

U knjizi se radi o Ivanu, mladiću koji se baš ne snalazi u društvu pa posve naivno pomisli da provesti pet godina sasvim sam u svemirskom brodu neće uopće biti teško. I tako nema prijatelje ni obitelj pa mu neće nitko nedostajati, zar ne? Ivan će upoznati značenje prave samoće, straha i usamljenosti, a ne znam hoćete li mi vjerovati da sam knjigu napisala prije ovog Kovid s*anja.

Nadam se da će vam svima biti ugodan Božić usprkos situaciji i nek' nam 2021. svima bude bolja od ove godine.

E da, napravila sam i kratku animaciju jednog poglavlja iz knjige, a potrudila sam se dodati i hrvatske titlove.



Želim vam svima sve najbolje! wave

23.12.2020. u 01:02 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.