Pjesme za pospremanje

Dragi blogniče, došla sam na ideju da složim popis najboljih pjesmi za pospremanje doma. Znate na što mislim, pjesme koje imaju dovoljno živahan i veseli ritam da ipak odlučite ne skočiti kroz prozor kojeg čistite od ptičjih govana.

Ali zato što sam to ja, ne mogu samo složiti popis, gurnuti ga ljudima pod nos i reći "evo na, to valja". Jer ne znam valja li. Ono što je meni dobro, možda će nekog drugog otjerati u višegodišnju depresiju. Volim statističke podatke (iako to Harpija vjerojatno za mene ne bi rekla), volim objektivnije sagledavanje velikih životnih problema kao što je... muzika na koju pospremamo.

Prva ideja koja mi se sama nametnula je da vas pitam što volite slušati dok pospremate. Pitanje i dalje stoji i bilo bi mi drago da navedete pjesmu-dvije u komentarima, ali to nije dosta.
To što vi nešto "volite" slušati dok pospremate, ne znači da je to najbolje za vas. Možda bi vas zapravo hip hop natjerao da brže i efikasnije pospremate, a možda sada ni ne znate što je to. Možda bi klasika probudila Pepeljugu u vama. Možda vam zapravo trebaju pjesme "Zagrebačkih mališana" dok ribate toalet.

Zato sam odlučila provesti istraživanje. Ovim putem pozivam dobrovoljce da se jave. Istraživanje će se provoditi u mojoj sobi, jednom tjedno će dobrovoljci pospremati, svaki tjedan s drugim žanrom muzike. Mjerit će se vrijeme koje će biti potrebno dobrovoljcima da do kraja pospreme moju sobu. Tako ćemo napokon odgovoriti na jedno od velikih pitanja današnjice, ući zauvijek u povijest i pomoći mnogim ljudima koji pospremaju s krivom pozadinskom muzikom.

Učinimo zajedno svijet boljim mjestom. Prijavite se već danas.

06.08.2018. u 12:27 | 22 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.