Slatke muke

Dragi blogniče,

Želim raditi u Krašu.
Blizu mi je i oko njega se širi slatkasti miris, a ja jako volim slatko. Prijavila sam se nedavno ondje za studentski posao, kontrolu kvalitete, u nadi da to uključuje testiranje čokolada (hehe) ili barem provjeru gotovih proizvoda na pokretnoj traci.
Znam da bi bila idealna za takav posao jer dobro i brzo uočavam i najmanje greške na svemu što mogu pojesti. Mozak i želudac mi se udruže i zajedno imaju skoro nadnaravnu moć uočavanja.

Već je prošlo neko vrijeme i nisu mi se javili, pa zaključujem da mi se neće uopće javiti. To mi je slomilo srce. Koji je najbolji lijek za slomljeno srce?
Blog.
Blog i prijetnje.
Zato svečano objavljujem da ću za svaki put kad moja prijava ostane zanemarena (a bit će još puno prijava), kupiti Milku umjesto Dorine.
Ozbiljna sam. Jako sam ozbiljna. Naime, s čokoladama se ne šalim.

Usput sam dizajnirala omot za čokoladu, tko ga želi kopirati nek' izvoli. To je moj poklon svijetu.

26.10.2017. u 15:53 | 35 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.