Podzemna ne-željeznica

Jeste li znali za tunele ispod Zagreba? Ja možda i jesam, pa sam zaboravila i nedavno (možda opet) za njih doznala. Zatvoreni su i ima ih. To mi je dosta informacija.

Kako muku mučim s javnim prijevozom i još uvijek ne znam kako nabaviti, a kamo li naučiti noja da me nosi do faksa, ti su mi tuneli dali novu ideju! Mogu zaboraviti nojeve i javni prijevoz!
Sve što trebam je nagovoriti Bandića da otvori te tajne tunele i instalira biciklističku stazu u podzemlju.
Vožnja bicikla po prometnim cestama je previše opasna za moj ukus i podzemni put namijenjen samo biciklima bi bio idealno rješenje jednog od najvećih problema današnjice. ZET-ovih tramvaja.

Samo zamislite! Prastari tajni tuneli (sada vjerojatno samo domaćini štakora i ustajalog zraka) puni života i zvuka na stotine biciklista i kotača.

Na slici dolje je prikazan jedan od tih tunela, a da si lakše možete zamisliti kako vidim tu vedru budućnost u kojoj je biciklizam u tunelima ne samo dozvoljen, već i potpuno uobičajena praksa, dodala sam grafički prikaz biciklista i svog zadovoljnog lica.


Izvor: http://arhiva.nacional.hr/clanak/120455/tajne-zagrebackih-tunela
Uredila: Ja, naravno.

Kako bi to bilo savršeno...
Nitko ne voli bicikliste u prometu. Ni biciklisti ne vole bicikliste u prometu. Oni se bacaju posvuda, nekad se ponašaju kao pješaci a nekad kao automobili, kako im dođe (i kako im se semafori slože), plaše pješake (koji se boje da će biti pregaženi) i plaše vozače automobila (koji se boje da će ih pregaziti), malo je sređenih staza za bicikle i biciklisti su osjetljivi na vremenske (ne)prilike.
To bi se sve riješilo tim podzemnim tunelima.

Za ovu ideju očekujem nekakvu nagradu.
Unaprijed hvala!

03.04.2016. u 22:02 | 38 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.