Epilog

Netko od onih koji su mi obećali poslati svog komarca je očito ispunio/la obećanje jer sam jednog novog neki dan trajno zalijepila za zid i time ga pridružila zidnoj kolekciji. Nema veze, i tako ih trebam prefarbati.
Čovjek bi pomislio da ih više neće biti, ali ne. Ipak je ovo topla jesen.

Ove godine je sezona ispita za mene bila toliko napeta da me dugo bilo strah da ću se probuditi i pomisliti da sam samo sanjala da sam sve riješila. Onda sam shvatila da je bilo previše napeto da ikada posumnjam u to, čak i u stanju opake jutarnje dezorijentiranost.
I sad opet imam puno posla.

Hoće li ikada biti kraja komarcima i obavezama? Umorna sam. Laku noć!

12.11.2015. u 20:56 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.